Camping Le Clos de Barbey

Camping Le Clos de Barbey

6 tips over Camping Le Clos de Barbey

Jan Janssen, 4-8-2015
In de directe omgeving zijn Lac de Sainte Croix (te bereiken via een wandelpad vanaf de camping in 15 minuten) en uiteraard Gorges du Verdon de belangrijkste tips voor uitstapjes.
Theo Vet, 28-7-2012

Bootje huren in Quinson om hiermee een tochtje te maken naar Esparron de Verdon en het gelijknamige meer.

Vele mogelijkheden om te zwemmen onderweg, en leuk meer voor een picknick.

Routes van de gorges du Verdon (route de crete).

Cascade de Sillans.

Leuke dorpjes: Riez / Aups (zit de dichtsbijzijnde supernarché) / salles / st.Croix

Let op: bezoekje aan Marseille is niet aan te raden. Zeer vervallen / verpauperde stad welke volledig op z'n kop staat door grote werkzaamheden in en rond de haven.

z. van der Schagt, 12-7-2012
3 weken in een fantastische omgeving wat de natuur betreft, een schitterende terrassencamping, en haast elke dag een heerlijke temperatuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos de Barbey voor je op een rij gezet:

Rick en Jolanda, 7-7-2012
    Meer controles in de nacht om geluidsoverlast tegen te gaan.
    a.brigande, 24-5-2012

Gorges du Verdon.

Lac de St. Croix

Dorpjes met markten, overal lavendel

M & G, 18-7-2011
    Pin in Aups, daar ook grote supermarkt+ vvv voor mooie folders. In Regusse is supermarkt, maar kleiner+rommelig. Aups wo+za (ochtend) markt. Riez wo ochtend markt. Wij Aqua-rando via Aboard - Castallane (let op: start 9of 13.30u, tijden in geen enkele folder). Was erg mooi, ook mooie route daarheen. In Les Salles gezellige restaurants/do ochtend markt. Kleine markt op zo in Bauduen. Motorbootje (9pers) gehuurd in Quinson: €72,-/3 uur, heel mooi. Zwemmen bij waterval 42mtr in Sillans (1km lopen).