Camping Le Clos de Barbey

18-8-2018

Rustige camping vlakbij Lac st Croix

Johannes
17-8-2018

Heerlijke rustige camping. Vor de derde maal bezocht, fijne terrassencamping, op enkele kilometers van het prachtige stuwmeer lac st Croix. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Enige smetje, onze caravan was enigszins gedateerd met duidelijk gebruiksssporen, maar grootste deel van de dag waren we toch buiten, dus weinig gebruik gemaakt.

Mooie moderne, schone caravan met airco. Heerlijk rustige camping, vriendelijk personeel, leuk zwembad en fijn restaurant.

Leuke ligging, al is het naar boven lopen om broodjes en naar het restaurant natuurlijk zwaar :)

Enige minput is dat de weg op de camping dringend onderhoud nodig heeft. Verder echt prima!!

Was fijn geweest als het meer iets makkelijker bereikbaar

Erik
30-7-2018

Was fijn geweest als het meer iets makkelijker bereikbaar was vanaf de camping

Eigenlijk alles prima

Jurgen
11-10-2017

Eigenlijk alles prima. Alleen caravan was veel te klein voor 4 volwassenen en erzouden er zelfs 6 inpassen volgens de specificatie....

Voor pubers weinig animatie Verder schone goed verzorgde

Peter VAN BEELEN
18-8-2017

Voor pubers weinig animatie

Verder schone goed verzorgde camping

Super leuke vakantie! Vriendelijk personeel, heel goed

Bjorn VAN DE WEGHE
31-7-2017

Super leuke vakantie! Vriendelijk personeel, heel goed restaurant!

Mooi schoon park

Edwine van der leeden
26-8-2015

Ruim opgezet stacaravan park, het is een terrasvormig park met een zwembad vlakbij een prachtig meer, in een schitterende omgeving met leuke kleine stadjes en de Canyon van Verdon er is een restaurant op het park en s' morgens kun je er vers stokbrood kopen, maar als je even naar Bauduen rijd zit er een boulangerie die van 7.30 tot 19.30 open is elke dag, er is Nederlandstalige begeleiding

Mooi gelegen caravanpark in mooi gebied

Jan Janssen
4-8-2015

Camping is eigenlijk een caravanpark, er zijn alleen stacaravans; deze zijn in elk geval deels particulier bezit dat verhuurd wordt, gezien de inrichting die per stacaravan verschilt.

Camping ligt tegen een vrij steile helling. Dit biedt een mooi uitzicht vanaf alle plekken maar is minder handig voor mensen die slecht ter been zijn. Voorzieningen zijn goed maar niet buitengewoon. Restaurant biedt een ruime variëteit aan pizza's en burgers en heeft thema-avonden. Naast het restaurant is een klein winkeltje voor de meest noodzakelijke levensmiddelen, hier kan ook elke dag vers brood gehaald worden wat ter plekke gebakken wordt (alleen stokbrood en croissants); Wel prijzig, croissant 1 euro per stuk. Zwembad is niet heel groot maar afdoende en schoon. Wegennet op het park is in vrij slechte conditie, veel gaten en hobbels. Er is een vrij beperkt animatieprogramma. Tijdens ons verblijf waren 95% van de gasten Fransen. Medewerkers bij receptie spreken wel goed Engels.

camping met weinig nederlanders

Philip Den Ouden
3-9-2014

Een mooi zwembad, waar in juli en augustus toezicht is van een badmeester.

er zijn een hoop activiteiten te doen, maar alleen maar in het frans. Ze vroegen de eerste dag of wij frans waren, toen we nee zeiden hebben ze ons de hele week niet meer aangekeken. We zijn de laatste twee weken van de vakantie geweest. Er waren totaal vier Nederlandse gezinnen, jammer voor onze kinderen. Animatie duurde tot elf uur s'avonds met best veel lawaai, daar moet je van houden! Camping is in terassen opgebouwd, wij zaten redelijk boven aan maar anders is het een aardige klim, zeker met kleine kinderen.

Mobile home was schoon, miste wel wat spullen zoals bv een water koker.

omgeving is mooi, ook het meer kun je lekker in zwemmen. Is vanaf de camping vijf minuten met de auto.voor fietsers ook een ideale omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos de Barbey in Bauduen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos de Barbey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.