Camping Le Clos de Barbey

Camping Le Clos de Barbey

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos de Barbey voor je op een rij gezet:

39 reviews over Camping Le Clos de Barbey in het Nederlands

Eigenlijk alles prima

Jurgen
11-10-2017

Eigenlijk alles prima. Alleen caravan was veel te klein voor 4 volwassenen en erzouden er zelfs 6 inpassen volgens de specificatie....

Voor pubers weinig animatie Verder schone goed verzorgde

Peter VAN BEELEN
18-8-2017

Voor pubers weinig animatie

Verder schone goed verzorgde camping

Super leuke vakantie! Vriendelijk personeel, heel goed

Bjorn VAN DE WEGHE
31-7-2017

Super leuke vakantie! Vriendelijk personeel, heel goed restaurant!

Oude reviews (archief)

Mooi schoon park

Edwine van der leeden
    26-8-2015

Ruim opgezet stacaravan park, het is een terrasvormig park met een zwembad vlakbij een prachtig meer, in een schitterende omgeving met leuke kleine stadjes en de Canyon van Verdon er is een restaurant op het park en s' morgens kun je er vers stokbrood kopen, maar als je even naar Bauduen rijd zit er een boulangerie die van 7.30 tot 19.30 open is elke dag, er is Nederlandstalige begeleiding

Mooi gelegen caravanpark in mooi gebied

Jan Janssen
    4-8-2015

Camping is eigenlijk een caravanpark, er zijn alleen stacaravans; deze zijn in elk geval deels particulier bezit dat verhuurd wordt, gezien de inrichting die per stacaravan verschilt.

Camping ligt tegen een vrij steile helling. Dit biedt een mooi uitzicht vanaf alle plekken maar is minder handig voor mensen die slecht ter been zijn. Voorzieningen zijn goed maar niet buitengewoon. Restaurant biedt een ruime variëteit aan pizza's en burgers en heeft thema-avonden. Naast het restaurant is een klein winkeltje voor de meest noodzakelijke levensmiddelen, hier kan ook elke dag vers brood gehaald worden wat ter plekke gebakken wordt (alleen stokbrood en croissants); Wel prijzig, croissant 1 euro per stuk. Zwembad is niet heel groot maar afdoende en schoon. Wegennet op het park is in vrij slechte conditie, veel gaten en hobbels. Er is een vrij beperkt animatieprogramma. Tijdens ons verblijf waren 95% van de gasten Fransen. Medewerkers bij receptie spreken wel goed Engels.

camping met weinig nederlanders

Philip Den Ouden
    3-9-2014

Een mooi zwembad, waar in juli en augustus toezicht is van een badmeester.

er zijn een hoop activiteiten te doen, maar alleen maar in het frans. Ze vroegen de eerste dag of wij frans waren, toen we nee zeiden hebben ze ons de hele week niet meer aangekeken. We zijn de laatste twee weken van de vakantie geweest. Er waren totaal vier Nederlandse gezinnen, jammer voor onze kinderen. Animatie duurde tot elf uur s'avonds met best veel lawaai, daar moet je van houden! Camping is in terassen opgebouwd, wij zaten redelijk boven aan maar anders is het een aardige klim, zeker met kleine kinderen.

Mobile home was schoon, miste wel wat spullen zoals bv een water koker.

omgeving is mooi, ook het meer kun je lekker in zwemmen. Is vanaf de camping vijf minuten met de auto.voor fietsers ook een ideale omgeving.

Klant is geen koning.

Frank van Rooijen
    21-8-2014

Camping Le Clos de Barbey ligt aan de rustige kant van het Lac de Saint Croix. In de dorp op 5 autominuten een bakker en kruidenier; een behoorlijke supermarkt op 15-20 autominuten aan de andere kant van een berg. Camping ligt op de een steile heuvel; kan een hele klim zijn naar de voorzieningen. De staf werkt met de Franse slag; een nacht zonder kussens geslapen en het outchecken duurde een uur. Weinig klantgerichte instelling.

Mooi zwembad, rustige camping

meneer Evertz
    1-8-2013

De inrichting van de stacaravan was verouderd maar wel netjes. Vriendelijk personeel. Leuk zwembad. Meer op paar meter afstand, wel drukke weg om heen te lopen.

Rustige camping.

IJzerman
    11-8-2012

Le Clos de Barbey is een erg rustige camping met alleen mobil homes. Keurig uitgerust en netjes.

Helaas niet gechikt voor jeugd v.a. 15 jaar. Animatie is alleen in het Frans. Restaurant is prima ! Vriendelijke mensen /bediening.

Bauduen ligt te ver van de camping af om daar te voet heen te gaan.

Prachtige omgeving, mooi meer (op 1/2 uur loopafstand, met auto paar minuten). Veel schaduw bij mobil homes, mooi zwembad.

prima camping

Theo Vet
    28-7-2012

Camping met uitsluitend mobilhomes welke eigendom zijn van particulieren. Hierdoor veel verschil in kwaliteit. In ons geval hadden we echt een schitterende zeer complete caravan, met een groot overdekt en afsluitbaar houten vlonder, maar er waren ook caravans met een zeer gammel bordes, en slechte inventaris enz. Terrein is zeer steil, en als je onderaan in het dal staat is het een behoorlijke klim naar het zwembad / restaurant.Zwembad groot genoeg en keurig verzorgd. Restaurant eveneens goed en een vriendelijke bediening.Hoewel bij sommige reisorganisaties staat aangegeven dat er ned.talige animatie is, is dit niet het geval hetgeen voor nederlandse kids niet ideaal is. Receptioniste spreekt wel goed nederlands. Camping zelf is zeer rustig, geen geluidsoverlast enz. Wel soms wat muziek vanaf aangrenzende campings echter nooit later dan 23:30 uur. Omgeving is geweldig,vele mogelijkheden om met een kano of een elektr. bootje de verdon of het Lac de st.croix te verkennen, leuke dorpjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos de Barbey in Bauduen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos de Barbey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos de Barbey scoort een 7.97 uit 10 op basis van 203 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: