Bed and Breakfast Domaine de Majastre

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag9°-1°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Majastre voor je op een rij gezet:

Laatste review

Gebouwen zien er mooi verzorgd uit, wij hadden een appartement op de BG. Appartement met alles er op en eraan, leuk terras met landelijk uitzicht. Mooi zwembad en ligstoelen, wel steenkoud. Gastvrijheid ver te zoeken er kon geen vriendelijk woord vanaf. Er is een "werkende" boerderij dus regelmatig werkverkeer onder ons slaapkamerraam naar de boerderij. Er is een kennen als je aan de achterkant zit heb je last van het geblaf, de appartementen hebben er geen last van. De uitbaters zijn o het hufterige af, luid schreeuwen, auto's bij ons voor de deur met draaiende motor. Jammer want het is er mooi, schoon en een goede lokatie

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

2 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Majastre in het Nederlands

Geen aanrader

Geert
13-10-2010

Het Domaine du Majastre is een chambre d'hotes gelegen in the middle of nowhere op 5km van de Lac du St Croix. Het gebouw ziet er heel aangenaam uit, maar daar houdt het ook op. Het lijkt alsof de eigenaars het tegen hun zin uitbaten. Madamme ligt heel de dag aan het zwembad en neemt nog niet de moeite mee te gaan om de kamers te tonen (werd opgedragen aan de dienstmeid). Op tien dagen komt er aeen zeldzame bonjour uit; gastvrijheid is anders. De familiekamers zijn een ramp. Dit zijn benepen zolderkamers waar je je in het grootste gedeelte van de kamer moet bukken om niet tegen een balk te lopen. Douche loopt niet door, bedden zijn doorgelegen met rugpijn tot gevolg, ramen zijn uiterst klein en laag (en onveilig, een baby kan zo buiten kruipen en omlaag vallen!), vrijwel geen stopcontacten, wc spoelt niet door,... Verder geen voorzieningen voor bvb picnic (we werden verjaagd van de tafels rond het zwembad) of bbq.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de Majastre in Bauduen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de Majastre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.