Reviews over Bauduen

Geweldig en blijft speciaal

Bakker,
    18-9-2018

Ontzettend fijne kleinschalige camping. Alle voorzieningen aanwezig. Geweldige fijne campingeigenaren die er alles aan doen om je verblijf prettig te maken en dat je je thuis voelt. Het sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. Op deze camping heerst rust en een typische Franse sfeer. Niet superveel Nederlanders. De ligging van de camping is fantastisch. Op loopafstand van het prachtige meer van Saint qroix. Midden in de Verdon. Magistrale omgeving. Veel te doen. Reserveren is een pre.

Christelle,
    18-8-2018

Rustige camping vlakbij Lac st Croix

Johannes,
    17-8-2018

Heerlijke rustige camping. Vor de derde maal bezocht, fijne terrassencamping, op enkele kilometers van het prachtige stuwmeer lac st Croix. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Enige smetje, onze caravan was enigszins gedateerd met duidelijk gebruiksssporen, maar grootste deel van de dag waren we toch buiten, dus weinig gebruik gemaakt.

Heerlijke week gehad in fijne caravan op erg leuke

Rene,
    11-8-2018

Mooie moderne, schone caravan met airco. Heerlijk rustige camping, vriendelijk personeel, leuk zwembad en fijn restaurant.

Leuke ligging, al is het naar boven lopen om broodjes en naar het restaurant natuurlijk zwaar :)

Enige minput is dat de weg op de camping dringend onderhoud nodig heeft. Verder echt prima!!

Was fijn geweest als het meer iets makkelijker bereikbaar

Erik,
    30-7-2018

Was fijn geweest als het meer iets makkelijker bereikbaar was vanaf de camping

Bauduen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 102 reviews