Vakantiehuis Ferme Ollivier

Vakantiehuis Ferme Ollivier

2 reviews over Vakantiehuis Ferme Ollivier in het Nederlands

Kari
20-10-2016

De eigenaren doen veel om de gasten een fantastische vakantie te bezorgen!

Een vakantie was voor we bij Lionel, Connie en Witse waren een drama. Een paar dagen bij hun maakte alles weer goed. Zo goed dat we volgend jaar al voor 2 x geboekt hebben. Omgeving is prachtig, ruige bergen aan de ene kant de liefelijke Drome aan de andere kant. Rivier met fossielen naast Ferme Ollivier. Klein maar fijn zwembad. En buiten het seizoen ook een heerlijke plek voor mensen met brave honden. Onze hond was helemaal verliefd op Witse (hun hond) en heeft door alle ruimte daar, waar in de omgeving de honden ook los mogen, de vakantie van haar leven gehad. Een echte aanrader!!!!!!!

de ligging van de gite ferme olivier is vlakbij de gorges de méouge , midden in een natuurpark. De omgeving leent zich tot prachtige wandeltochten, mountainbiken of fietsen naar de Mont Ventoux. de gites zijn comfortabel ingericht met een goed uitgeruste keuken. Er is een gemeenschappelijk zwembad voor de gasten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferme Ollivier in Barret-sur-Méouge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferme Ollivier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.