Villa Villa Mignonne

Villa info

0Tonen op kaart

7 Reviews over Villa Mignonne

• 9Gea19-09-2019

Wat een prachtige villa! Zó smaakvol ingericht, schoon en luxe. Heerlijk terras en zwembad. Goede bedden. Puur genieten!! Een kado om hier te mogen zijn. Bedankt voor de fles rosé bij aankomst. Tip: meer horren en een ander slot op het hek. Wij hebben genoten!

• 9Patty07-09-2017

zalig!

Mooi verzorgd vakantiehuis midden in de natuur, alle voorzieningen aanwezig tot zelfs een gasbarbecue. Dit is leven als God in Frankrijk! Enige minpunt vonden wij, maar daar kan niemand iets aan veranderen, de enorme hoeveelheid insecten rond de woonst. Wij hebben alle voorzorgsmaatregelen genomen bij de apotheek maar toch vonden de insecten blijkbaar dat wij zeer goed smaken. Heb al gehoord dat dit in de Provence het ene jaar bij het andere is. Alleszins toen wij daar waren, was er een invasie van insecten. Tip aan de eigenaar: meer vliegenramen voorzien zodat alle kamers kunnen verluchten en gelijktijdig de insecten buitenhouden. Tijdens ons verblijf was het 's nachts echt wel heel warm binnenshuis. Het bezoek van een everzwijn op het bijhorende, maar door een draad van ons afgescheiden, terrein was een extra attractie waar de kinderen zeer enthousiast over waren. Dit huis is zeker een aanrader voor wie rust en comfort op prijs stelt! Even te voet naar het trouwens mooie en gezellige dorp je brood gaan kopen is toch niet zo vanzelfsprekend, beetje ver en nogal steil.

• 10Bas Hendriks24-07-2017

Super!!

Een super netjes, schoon, mooi onderhouden huis van alle gemakken voorzien. Veel privacy. Zwembad is prachtig, ligbedden en parasols ook top! Uitzicht vanaf het terras, geweldig. Douche en toiletten super schoon! (het hele huis hoor). Slaapkamers netjes en de bedden zijn heerlijk. Ja wij waren hier heel happy.

familie Hendriks

• 10Johan Wittebrug12-06-2017

zee van rust met fantastisch uitzicht

Het huis ziet er typisch Provencaals uit, met de welbekende lavendel kleurige luiken. Erg charmante inrichting, we voelden ons meteen thuis. Alles in overvloed aanwezig, echt nergens een te kort aan. Er lagen al zelfs Senseo pads (we drinken veel koffie, dus dat was bij aankomst zeer welkom). Mooi groot terras en zwembad met een geweldig uitzicht. Kamers en badkamers zagen er schoon en goed verzorgd uit. En dan de rust! 's Avonds heerlijk buiten na-borrelen met op de achtergrond alleen het geluid van kikkers in de verte. Voor natuurliefhebbers echt een zeer mooie omgeving. Dan echt geen minpunt? Jawel, de vakantie duurde veel te kort! Volgend jaar weer!! Aan de verhuurders: dank dat we in jullie huis mochten en dank voor de fles rosé, deze hebben we al op de eerste avond op gedronken. Johan Wittebrug

• 6Caroline13-08-2016

Villa is een veel te groot woord voor dit huisje!

Het huisje ligt net onder een doorgaande weg, populair bij motorrijders. Het huisje is gezellig ingericht, maar heeft erg kleine slaap- en badkamertjes. Er is weinig tuin, naast het huis is een stukje ontoegankelijk, steile berg. Het huisje heeft kookgerei voor hooguit 2 personen. Waarschuwing: controleer bij aankomst alle spullen anders bent u uw borg kwijt!

Eduard, Eigenaar, 31-10-2016

Beste Caroline, Dank voor uw review. Jammer dat u op Zoover een negatieve reactie heeft geschreven. Elke review en suggestie neem ik serieus om hiermee het leefgenot bij nieuwe huurders nog optimaler te maken. Maar heel eerlijk kan ik niet veel met uw geplaatste review. Veel van uw negatieve opmerkingen kan ik niet plaatsen en los van uw mening - wat uiteraard uw goed recht is - zijn sommige opmerkingen zelfs onjuist. Ik ben zodoende zeker benieuwd naar een nadere toelichting en uw echte reden van deze negatieve review. Graag wil ik weten met welk gezelschap u bent geweest zodat ik weet over welke reservering het gaat. Dan kan ik wellicht uw opmerkingen plaatsen. Voorop staat dat alle huurders een fijn verblijf hebben en op uw review na heb ik alleen positieve reacties ontvangen. Uw waarschuwing met betrekking tot de borg kan ik totaal niet plaatsen, de enige keer ooit dat een deel van de borg is ingehouden betrof een gezelschap - medio juli 2016 - die een parasol en ligstoel kapot had gemaakt zonder dit te melden zodat we hiermee op de wisseldag werden geconfronteerd. Ik heb inderdaad een klein bedrag ingehouden om e.e.a. te kunnen vervangen. Kan het misschien zijn dat u bij dit gezelschap hoorde, het zal toch niet....... Ik ben benieuwd of ik uw toelichting ooit zal krijgen. Groet, Eduard

• 9The Nevins20-07-2015

Super!

It is with a heavy heart that we sit at Nice airport awaiting our flight back to the cold / wet / windy l'Angleterre!

The Nevin family had such a lovely week at your villa; we drank on the balcony every night and never got sick of the view. The weather was glorious, if not a little hotter than we expected, and we are all returning to work with tans, feeling relaxed and rejuvenated.

Thank you for translating everything into English for us, and to Jan, the concierge, who was superb and waited up for us when our flights were delayed and we didn't arrive till 3am (!)

We hope to return next summer, and will keep our eyes peeled for when you put the July dates up!

Thank you again,

The Nevins

• 0Edwin08-06-2012

Fantastisch huis, fantastisch uitzicht

De huis is zeer luxe en gezellig ingericht. Je ziet dat het huis onlangs gerenoveerd is, alles oogt nog nieuw. Eenmaal op het terras kan je genieten van een groots uitzicht. Het water in het zwembad was net nog iets te koud. Het dorp zelf is ook zeer gezellig en oogt nog authentiek.

Villa Villa Mignonne info

Veilig betalen met