Bed & Breakfast Maison Fontaines

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurBargemon

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Maison Fontaines voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 17 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 17 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

17 Reviews over Maison Fontaines

• 9patty & rik11-10-2019

thuis in la douce france

een hartelijk en warm welkom bij Corry en Frans in een authentiek frans dorp

• 9Sandra van Steensel05-08-2018

INCROYABLE

Maison Fontaines, voor mij was dat inspiratie en gastvriendelijkheid pur sang Alles klopt hier! lekker schoon en smaakvol ingericht. Je merkt al snel dat gastheer Frans en gastvrouw Corry heel bourgondisch zijn. Ik voelde me snel erg op mijn gemak hier. Eet je mee ? ( Corry kan heerlijk koken) of kies je liever voor een fijn restaurantje in het dorp. Bargamon is prachtig! in het seizoen veel leuks, kunstfeestje en marktjes en muziek Lekker fris water halen bij de bron een stokbroodje onder de arm. Joie de vivre !!! Overal dichtbij... Met bootje naar Saint Tropez of lekker de natuur in. Geniet jij van fijne plekjes zonder teveel opsmuk? Raad ik je dit aan..... ik kom zeker terug. Maar dan niet alleen omdat ik dit heerlijke plekje wil delen met lieve vrienden.

• 9Bart14-05-2018

Maison Fontaines. Top b&b in Frankrijk!

Maison Fontaines. Een prachtige vakantiehuis in Zuid Frankrijk. Van de vele vakantiehuizen in Frankrijk waar ik ben geweest, was dit een van de betere. Het is een b&b met Nederlandse eigenaren die ons bijzonder vriendelijk hebben ontvangen. Doordat het goed bereikbaar is en op korte afstand van veel bezienswaardigheden in de Provence ligt, is het geschikt om vanuit hier dagtripjes te maken.

Het huisje was erg schoon en in het dorp waren alle benodigde winkeltjes aanwezig. Een heerlijke vakantiewoning in de provence om aan te raden. Wij komen zeker terug!

• 10Antoinette04-06-2017

Verrassend! Een echte ontdekking!

Een heerlijk verblijf gehad. Fijne ruime, rustige en koele kamer midden in het dorp; authentiek en met smaak ingericht. Geen luxe maar zeer comfortabel! Lieve gastvrouw en gastheer die het ons erg naar de zin hebben gemaakt. Hartelijke ontvangst met flesje rosé. De kamer geeft geen gelegenheid tot koken, wel voor het bereiden van een eenvoudige koude maaltijd. Wij hebben gebruik gemaakt van een heerlijk ontbijt van het huis, maar dat kun je ook heel goed zelf doen. Er is een gezamenlijk koelkast. Leuke eetadresjes in het dorp en ook in de omgeving. En wat een prachtige tochten kun je hier maken. Slechts een klein uurtje van de kust en driekwartier rijden naar de Gorges du Verdon en nog zoveel ander moois om te ontdekken! Er is overigens een prima verwarmd zwembad in het dorp! Kortom een superfijn verblijf gehad waar we met plezier op terug kijken! Dank Corry en Frans voor een heerlijke tijd!

• 8Willem en Sylvia30-05-2017

Hartverwarmende ontvangst, schitterend dorp!

Corry en Frans zijn allebei mooie karakters die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Hecht je aan privacy, dan laten ze je genieten van de rust in je gezellige logement. Maar vaak ook ontstaan er spontaan leuke, soms diepgaande gesprekken over van-alles-en-nog-wat. En Bargemon? Een prachtig dorp met een Louis de Funès-achtig pleintje. Absoluut een plek om te beleven met een koel glas lokale Rosé onder de door de platanen gefilterde zonnestralen.........

• 10Hannah17-05-2017

Top adresje!

De chambre d'hotes ligt midden in het dorp, dus overal dichtbij. Kamer is rustig, ruim en sfeervol met alle gemakken voorzien. Gastvrouw en gastheer zijn allerhartelijkst en geven je graag tips over de prachtige omgeving! Kortom een warm bad en echt een plek om weer terug te komen!

• 5Reizigers15-05-2017

leuk maar nooit weer

-Vriendelijk en hartelijk ontvangst. -Mooie locatie. -Prachtige oude woning. -Prachtig dorpje -Goed ontbijt -Moeilijk bereikbaar. -Als je wat moeilijk ter been bent is dit niet een B&B om naar toe te gaan. -Dichtstbijzijnde parkeerplaats z'n 200 meter ver met klim. -Internet via WiFi (alleen in de gemeenschappelijke ruimte) of via mobiel (nauwelijks bereik) is of zeer traag of doet het niet. -Als het koud is dan heb je pech. De eigenaar bepaald of de verwarming (die al krap bemeten is) aangaat of niet. -Er is een koelkast aanwezig, die wordt ook gebruikt door de eigenaar, wij vonden dit niet altijd prettig. -Handdoeken moeten vaker gebruikt worden, ze moeten na gebruik buiten drogen. Niet echt mijn ding. -Er is een wasmachine, maar de eigenaar heeft liever niet dat je die zelf gebruikt. -Er is een elektrische kookplaat met 2 pitten aanwezig maar geen pannen, want het is niet de bedoeling dat je hier zelf kookt. Wel handig al de verwarming buiten werking is gesteld. -Verlichting is een beetje van: overal lampen en nergens licht. (Het blijft 's avonds schemerig binnen) -Als er spulletjes van de gasten op een plek liggen die de eigenaar niet juist vind worden ze opgeruimd.

• 10Carin Heerings14-05-2017

Top locatie

Fantastisch!!!! geweldige authentieke kamer Prachtig dorp en een geweldige omgeving!!

• 10Anja04-05-2016

Heerlijke plek, gastvrij, typisch Franse sfeer

Mooie omgeving, leuk dorp en vooral leuke, lieve gastvrouw en gastheer. En de table d'hotes is een echt aanrader!

• 10Pauline Odink02-04-2016

Charmant

B&B op de begane grond. Lekker ruim van afmetingen. Charmante sfeer. Goed bed. Prima badkamer. Fijn ontbijt. Toegewijde eigenaren. Mogelijkheid tot table d'hotes. Kan niet iets negatiefs noemen.

Bed & Breakfast Maison Fontaines info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar