Hotel Le Grand Hotel

1 review over Hotel Le Grand Hotel in het Nederlands

fiets hotel

Gelati
10-9-2011

grand hotel ligt aan mooi plein in de binnestad. Echt oud Frans hotel. met schrootjes wanden en plafondtegels.Sanitair goed. Aflsluitbare fiets kelder, waar de eigenaar zeer goed op de sleutel let Ontbijt simpel, maar echt Frans. Voldoende goede restautants in de omgeving. Mooie oude fiets foto's in de gangen

Gereisd Met vrienden in januari 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesKluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Grand Hotel in Barcelonnette , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Grand Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.