Camping Domaine de l'Ubaye

Camping Domaine de l'Ubaye
7,6

Omschrijving
Nederlandse animatie op Camping Domaine de l’Ubaye in Barcelonnette. Bij het zwembad staat een foodtruck. Zo geniet je van een hapje, drankje en de zon. Ook in het restaurant kun je goed eten. Van de e-bikes mag gratis gebruik worden gemaakt. Domaine de l'Ubaye ligt aan een rivier. Ideaal voor sportieve activiteiten zoals raften of kanoën.

82 reviews over Camping Domaine de l'Ubaye in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Anja,
10-2-2019

Een fijne camping in een prachtige omgeving. Het zwembad is simpel maar super schoon met nieuwe, zeer comfortabele ligbedden. Zowel oude als nieuwe toiletgebouw is heel goed, met warm water!

Het restaurant was heel goed. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Er werd een filmavond georganiseerd aan de oever van de rivier, dat vonden we super tof om mee te maken. De camping is hond vriendelijk. De omgeving is schitterend met vele mooie wandelmogelijkheden. We komen er zeker terug!

Tip voor de camping: informatiemap/brochures met wandelroutes uit de omgeving.

Terug thuiskomen!

Kurt De Houwer,
29-9-2018

Al jaren komen wij naar deze camping, en steeds is het terug thuis komen!

Je word zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst en je krijgt de nodige uitleg over de camping.

Het personeel is zeer vriendelijk en een plus punt blijft de Nederlandse animatie en hulp in de bar/restaurant.

Dit jaar werden wij aangenaam verrast door de heraanleg van het zwembad en de bijhorende foodtruck die men plaatste aan het zwembad waar het gezellig vertoeven was met een hapje en een drankje.

De nieuwe eigenaars hebben met een goed oor geluisterd naar de campinggasten wat de camping nog meer charme geeft. Ook zij zijn een aanspreekpunt als je op de camping rondloopt.

Wij komen volgend jaar weer terug, aftellen maar......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige camping in een fantastische omgeving

fam de Graaf,
1-9-2018

Wij zijn net weer terug van een super heerlijke vakantie op deze camping. We hadden een Loggia Bay gehuurd, deze was fantastisch en luxe (airco,vaatwasser etc) en een heerlijk groot terras met uitzicht op de rivier de l'Ubaye en de bergen. De eigenaren zijn super aardig en erg behulpzaam met alles wat je vraagt. In de twee jaar dat zij nu de camping hebben overgenomen is de camping erg vooruit gegaan en je kunt de enorme inzet van de eigenaren duidelijk zien! Het zwembad is super schoon, heeft heerlijke ligbedden en nu ook een food-truc met heerlijke hapjes. Het restaurant is erg gezellig om te zitten en het eten erg goed en absoluut niet duur voor de kwaliteit. Er is een dagmenu voor €11,00 en 2x per week een thema-avond met live-muziek die super zijn! Er wordt ook gewerkt aan een nieuw toiletgebouw. Verder hebben de eigenaren nog vele nieuwe ideeën voor de toekomst. Een aanrader voor sportieve kampeerders. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische vakantie, erg goede sfeer!

Fam Gielesen,
6-8-2018

Echt een mooie camping met een fijne sfeer. Wij stonden met onze tent in het achterste deel, hele mooie diepe plekken. Sanitair gebouw op dat deel echt heel mooi, en werd vaak genoeg schoongemaakt. Het zwembad is basic, maar wel prima. Ligbedden zijn heel fijn. Wij hadden altijd wel een plekje om te liggen. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Omgeving prachtig, genoeg te doen!

De Belgische eigenaren zijn heel vriendelijk, en zeer behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wat een gezellige en leuke camping in een super mooi gebied!

Top: Ligging van de camping. Naast een riviertje en in een gebied waar veel te doen is. Raften, klimpark, fietsen, boot huren en wandelen. Eigenaren zijn erg behulpzaam en willen graag meewerken. Zwembad op de camping is prima, heerlijk om een duik te nemen voor verkoeling.

Sanitair van het nieuwe blok was erg mooi en schoon. Grote hokjes en warm water! Er werden in de avond spontaan kampvuurtjes naast de rivier gemaakt, super sfeervol en gezellig! Restaurant is goed maar wel sjiek voor een camping.

Tip: Plek voor de hangmaten stelt niet veel voor. Op de plattegrond van de camping ziet het er mooi uit, maar wordt geen gebruik van gemaakt. Jammer dat er bij de receptie geen informatiemap is met bijvoorbeeld wandelingen en tips erin van hetgeen er allemaal te doen is. Aankleding bij het terras van het zwembad kan wat gezelliger met leuke tafeltjes.

Superfijne camping!

Fam. Schoppers,
31-7-2018

Prachtig gelegen camping. Veel te doen, ook voor oudere kinderen. Zeer behulpzame eigenaren die ook Nederlands spreken. Voldoende voorzieningen.

Voor herhaling vatbaar

I.Theunissen,
25-7-2018

Mooie accomodatie met een vernieuwd zwembad. Hardwerkende eigenaren die altijd voor je klaarstonden - gesproken taal eigebaren Frans en Vlaams. We waren vroeg aanwezig begin juli - activiteiten kwamen pas medio juli op gang. Toen we vroegen of er meer parasols bij het zwembad konden stonden de dag erna nieuwe parasols bij het zwembad. Alle strandstoelen waren ook nieuw. Toen we de sleutels ergens vergeten waren werden we via de camping benaderd met telefoontje waar ze waren. Gastvrije eigenaren mooie ligging en ook goede prijs. Camping winkel mocht iets uitgebreider gezien grootte camping voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super

Wouter, Nieuw-Vennep,
29-9-2017

Wat hebben wij een top vakantie gehad.

Bij aankomst rustig ontvangst, meerdere talen mogelijk.

Namen de tijd voor je en mocht je wat weten of nodig hebben zijn ze zeker bereid je te helpen.

Wij hadden een huisje met uitzicht op de rivier, net een levend schilderij.

Dagelijks was er wat te doen voor jong en oud.

Tevens beschikte de camping over elektrische mountainbikes, ook voor kinderen.

De camping organiseerde wekelijke een tocht voor de mountainbikes welk uitkwam bij de rivier waar we opstapte in een Raft om vervolgens naar de camping te raften daar stond de BBQ al aan om met elkaar te genieten van het avontuur onder genot van een drankje en de BBQ.

Tevens beschikt de camping over een erg goed en verrassend restaurant welke je zeker niet verwacht op een camping en waar je tegen camping prijzen kan eten.

Wij willen de uitbaters nogmaals bedanken voor deze mooie en fantastische vakantie.

Wij zullen zeker weer terug komen op deze bijzondere locatie en gezelschap.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heftig wateroverlast

apeldoorn,
3-9-2017

Wel: mooie ligging. Leuke juf kinderanimatie.

Niet: slechte afwatering. Meerdere plaatsen kwamen helemaal onder het water te staan. Die van ons wel heel extreem. De eigenaren voelen zich hier op geen enkele wijze verantwoordelijk voor. Onze hele plek stond blank met twintig centimeter water. De helft van het water dat van boven op de camping naar beneden kwam liep naar beneden. De andere helft kwam onze plek op. De eigenaren gaven in eerste instantie aan niets te kunnen doen behalve afbreken en ergens anders weer opbouwen. Ze hadden geen pomp oid. Na aanhouden bleek er toch een pomp te zijn en hebben ze ons geholpen het water van de plek weg te pompen. Maar de hele voortent stond blank evenals een tent. Twee kinderen moesten bij andere mensen op de camping slapen. Daarna tijd niets meer gehoord van eigenaren. Na paar dagen toch even aangegeven dat we schade hebben geleden. Eigenaresse ging er gestrekt in en gaf aan dat dit de natuur is en het erg delicaat te vinden dat ik verhaal kwam halen. Heftige ervaring voor de kinderen en veel mensen in onze omgeving vonden het onbeschoft hoe eigenaren hiermee om waren gegaan. We hebben wel super hulp gehad van medecampinggasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

TOP vakantie gehad!

Familie,
3-9-2017

Deze zomer voor het eerst naar Domaine de L' Ubaye geweest. Heerlijke camping met ruime plaatsen in een prachtige omgeving. We hebben echt een TOP vakantie gehad!

Zeer vriendelijke leiding en erg behulpzaam. Prima eten in het restaurant voor een normale prijs. Het achterste toiletgebouw ziet er mooi, schoon en modern uit. De nieuwe eigenaar heeft nog veel plannen voor de camping. De omgeving is super, klein eindje naar de "cols" en het lac de serre poncon. Kortom een omgeving waar je niet snel uitgekeken bent.

Wat me opvalt is de grote diversiteit van de reviews.

Ik heb het idee dat vooral de vaste gasten mopperen over de veranderingen. Verlies aan controle?? Alles lijkt anders!! en beoordelen deze camping (onterecht) zeer negatief.

Voor ons een zeer positieve ervaring waar we zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de l'Ubaye in Barcelonnette , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de l'Ubaye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.