Camping Domaine de l'Ubaye

75 reviews over Camping Domaine de l'Ubaye in het Nederlands

Super

Wouter, Nieuw-Vennep
29-9-2017

Wat hebben wij een top vakantie gehad.

Bij aankomst rustig ontvangst, meerdere talen mogelijk.

Namen de tijd voor je en mocht je wat weten of nodig hebben zijn ze zeker bereid je te helpen.

Wij hadden een huisje met uitzicht op de rivier, net een levend schilderij.

Dagelijks was er wat te doen voor jong en oud.

Tevens beschikte de camping over elektrische mountainbikes, ook voor kinderen.

De camping organiseerde wekelijke een tocht voor de mountainbikes welk uitkwam bij de rivier waar we opstapte in een Raft om vervolgens naar de camping te raften daar stond de BBQ al aan om met elkaar te genieten van het avontuur onder genot van een drankje en de BBQ.

Tevens beschikt de camping over een erg goed en verrassend restaurant welke je zeker niet verwacht op een camping en waar je tegen camping prijzen kan eten.

Wij willen de uitbaters nogmaals bedanken voor deze mooie en fantastische vakantie.

Wij zullen zeker weer terug komen op deze bijzondere locatie en gezelschap.

heftig wateroverlast

apeldoorn
3-9-2017

Wel: mooie ligging. Leuke juf kinderanimatie.

Niet: slechte afwatering. Meerdere plaatsen kwamen helemaal onder het water te staan. Die van ons wel heel extreem. De eigenaren voelen zich hier op geen enkele wijze verantwoordelijk voor. Onze hele plek stond blank met twintig centimeter water. De helft van het water dat van boven op de camping naar beneden kwam liep naar beneden. De andere helft kwam onze plek op. De eigenaren gaven in eerste instantie aan niets te kunnen doen behalve afbreken en ergens anders weer opbouwen. Ze hadden geen pomp oid. Na aanhouden bleek er toch een pomp te zijn en hebben ze ons geholpen het water van de plek weg te pompen. Maar de hele voortent stond blank evenals een tent. Twee kinderen moesten bij andere mensen op de camping slapen. Daarna tijd niets meer gehoord van eigenaren. Na paar dagen toch even aangegeven dat we schade hebben geleden. Eigenaresse ging er gestrekt in en gaf aan dat dit de natuur is en het erg delicaat te vinden dat ik verhaal kwam halen. Heftige ervaring voor de kinderen en veel mensen in onze omgeving vonden het onbeschoft hoe eigenaren hiermee om waren gegaan. We hebben wel super hulp gehad van medecampinggasten.

TOP vakantie gehad!

Familie
3-9-2017

Deze zomer voor het eerst naar Domaine de L' Ubaye geweest. Heerlijke camping met ruime plaatsen in een prachtige omgeving. We hebben echt een TOP vakantie gehad!

Zeer vriendelijke leiding en erg behulpzaam. Prima eten in het restaurant voor een normale prijs. Het achterste toiletgebouw ziet er mooi, schoon en modern uit. De nieuwe eigenaar heeft nog veel plannen voor de camping. De omgeving is super, klein eindje naar de "cols" en het lac de serre poncon. Kortom een omgeving waar je niet snel uitgekeken bent.

Wat me opvalt is de grote diversiteit van de reviews.

Ik heb het idee dat vooral de vaste gasten mopperen over de veranderingen. Verlies aan controle?? Alles lijkt anders!! en beoordelen deze camping (onterecht) zeer negatief.

Voor ons een zeer positieve ervaring waar we zeker nog een keer terug komen.

Fantastisch genoten!

Karlien
2-9-2017

Een vriendelijk en behulpzaam onthaal in perfecte nederlandse taal, frans en engels ook mogelijk.

We mochten zelf een plaatsje uitkiezen, maar uiteindelijk zijn alle campingplaatsen ruim en op elke plaats is er mogelijkheid van in de schaduw te staan.

Het restaurant is volledig vernieuwd en heeft een fijne en lekkere keuken die ook betaalbaar is.

Het winkeltje verkoopt lekkere stokbroden die vers afgebakken worden.

Het zwembad is leuk en voor wie dit niet groot genoeg is, de camping ligt vlak bij de rivier...verfrissend water genoeg!

Animatie hadden wij niet van doen, maar de kinderboerderij met pony's, kippen, konijntjes,...is wel heel leuk.

Elke morgen wordt er ook een toertje door de camping gemaakt met de pony's, wat de kinderen super vinden.

Het zijn attentvolle nieuwe eigenaars, die niet zomaar iedereen op hun terrein toelaten, wat voor de campinggasten een extra veiligheidsgevoel geeft.

De nieuw sanitaire ruimte is prachtig, de andere sanitaireblok is basis, maar proper en dit blijft uiteindelijk het belangrijkste.

Op veel campings moet je je eigen wc-papier meebrengen, hier zijn ze gratis ter beschikking.

Hier zien ze ons zeker nog terug!

Aangenaam verrast

Tim
2-9-2017

Zeer mooie campingplaatsen met overal wel een plekje schaduw, netjes onderhouden sanitair, mooi en proper zwembad en dit alles in een prachtige omgeving waar van alles te doen is (rafting, parapente, adventure parcours, wandelen, fietsen,...). Super lekkere keuken tegen matige prijzen en genoeg afwisseling. Heel vriendelijk personeel en eigenaars. Ook leuk dat er een kleine kinderboerderij was.

Terrassencamping gelegen in prachtig gebied

Lieske
31-8-2017

Goed:

Kampeerplaatsen zijn ruim, veel schaduwplaatsen

Veel watertapplaatsen met drinkbaar water

Sanitair voldoende

Brood lekker

Veel te doen in de omgeving

Niet goed:

Wifi duur en bereik niet altijd in orde

Lange wachttijden bij brood halen

Schoonmaken sanitair, met name vloer mag vaker gebeuren

Toiletpapier vaak op

Duur restaurant, te chique voor een camping

Leuke camping in een mooie omgeving

fam.W
28-8-2017

Voor ons de 1e keer dat we deze camping bezochten. Wij hebben een prima vakantie gehad. Ligging prachtig aan de rivier waar je met banden/luchtbedden met de stroom mee langs de camping kan. Kinderen in alle leeftijden aanwezig, alles ging erg gemoedelijk. Avonds voetballen of volleyballen, daarna gaat de jeugd naar de overdekte plek waar de tafeltennistafels staan. Vaak ging de wat oudere jeugd na 11 uur naar het hokje bij de rivier. Er was een nachtwaker aanwezig, een prettig idee. Zwembad niet heel bijzonder, maar functioneel. Stokbrood was heerlijk, vaak nog warm als we het kochten. Sanitair schoon, afwaswater goed warm.

Het is een paradijs voor wielrenners! Diverse cols in de omgeving. De camping organiseerde een fietstijdrit de beklimming van de Pra-loup, erg leuk.

Voor ons zeker een camping om nog eens terug te komen.

nooit meer

vaste gast
25-8-2017

Het weer was goed een super omgeving waar wij zeker weer terug komen maar niet meer op deze camping zijn 15 jaar op deze camping geweest maar nu er nieuwe eigenaren zijn is het voor ons tijd om te vertrekken

De sfeer het gemoedelijke alles is weg het restaurant is verbouwt en de sfeer is er uit gehaald als je in de middag iets te drinken wil bestellen wordt je verzocht dat maar bij het zwembad te gaan doen en werd je weg gestuurd het eten is weinig en luxe voor veel geld vieze toiletten zwembad dicht 2 dagen door slecht onderhoud

Sven Aartsen, Social media beheer, 28-8-2017
Wij vinden het jammer dat u niet van uw vakantie hebt genoten als verwacht. Elke namiddag zijn er gasten die in onze bar wat drinken wanneer ze sportevenementen op TV keken. De bar is open vanaf 15u. Mbt tot het zwembad, het is waar dat het zwembad 28u is gesloten, niet omwille van slecht onderhoud maar omwille van vervanging van filters. De vorige eigenaren hadden de gewoonte om elke nacht de pompen van het zwembad af te leggen, chemische producten er in te doen en een doek erover te leggen om zo de bacteriën te doden, dit werd al jaren aangekaart door de bevoegde instanties als te vermijden. Gezien wij enkel Chloor en PH wensen aan te passen en vooral GEEN andere chemische troep willen gebruiken hebben we het systeem tijdens het seizoen al een beetje aangepast wat inderdaad iets meer dan een dag heeft geduurd. Bewijs dat het werkt is dat voor het eerst sinds jaren wij een felicitatiebrief gekregen hebben van ARS (hygiënische controle organisme) Vanaf oktober beginnen de grote werken en wordt het ganse filtersysteem vervangen en de ganse verouderde zwembad site aangepast met een bijhorende bar/restaurant, lounge gedeelte, geluidswering etc etc.

Zeer aangename camping

. Devos
21-8-2017

We verbleven 3 weken met onze 3 kinderen van 5, 9 en 11 jaar in onze tunneltent op deze aangename camping. Onze kinderen hebben zich geen moment verveeld mede dankzij de kidsclub voor de jongste, het zwembad, de pony's en hun vele Belgische en Nederlandse vrienden. Bij reservatie hadden we gevraagd naar een rustige, schaduwrijke plek en hebben die ook gekregen. De toiletten waren elke dag proper, echter in de loop van de dag kwam je wel eens zonder papier te zitten. Verder heerlijke warme douches met voldoende ruimte. Voor ons een toplocatie in een prachtige omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

Mooie omgeving, matige camping

Steenwijk
21-8-2017

Oké eerst de fijne dingen:

- prachtige omgeving waarin veel sportieve dingen te doen zijn.

- veel Nederlandse gezinnen met kinderen, er wordt elke avond gevolleybald, iedereen is daar welkom.

- kidsclub, niet veel afwisseling wel lieve juf.

- we hebben veel zon gehad

- zwembad, eerste week erg vies, daarna 2 dagen dicht en wel goed schoon, te klein als camping vol staat.

- rivier, lekker frisse wind daar, te heftige stroming voor kleine kinderen (toen wij er zaten)

Negatieve dingen:

- Campingeigenaren onzichtbaar, er was bij een stortbui een plek helemaal volgestroomd, hun opmerking: tja, je kampeert in de natuur, kan gebeuren, geen enkel meeleven of meedenken. Je betaalt het volle bedrag al van te voren, dus eigenaren hoeven ook niks meer te doen. We misten aan alle kanten de gastvrijheid van het personeel.

- receptie gesloten van 12:00 tot 15:00, dus als je dan aankomt moet je wachten.

- Slechte informatievoorziening op de camping. Wel in elk dorpje een office de tourisme.

- Douches in nieuw sanitairgebouw gaven inderdaad afwisselend gloeiend heet en ijskoud water. Als je alleen douchte ging het wel goed.

- Wc's werden goed schoon gehouden, maar de vloer niet, er was vaak geen wc papier.

- Lawaai vanaf de weg die boven langs de camping loopt.

- Camping ligt ver van de snelweg, je bent een paar uur bezig om bij Grenoble te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de l'Ubaye in Barcelonnette , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de l'Ubaye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de l'Ubaye scoort een 7.74 uit 10 op basis van 79 reviews.