Camping Domaine de l'Ubaye

• 8Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Nederlandse animatie op Camping Domaine de l’Ubaye in Barcelonnette. Bij het zwembad staat een foodtruck. Zo geniet je van een hapje, drankje en de zon. Ook in het restaurant kun je goed eten. Van de e-bikes mag gratis gebruik worden gemaakt. Domaine de l'Ubaye ligt aan een rivier. Ideaal voor sportieve activiteiten zoals raften of kanoën.

95 reviews over Camping Domaine de l'Ubaye

• 9Visser24-08-2020

Heerlijke camping

Prachtige camping, veel voorzieningen, zeer mooi zwembad, schoon sanitair en zeer vriendelijke medewerkers bij receptie en op het terrein. Zeer fijn restaurant, ook voor afhalen ( hele menukaart voor afhalen beschikbaar en zeer lekkere pizza’s). Mooie uitvalsbasis voor activiteiten ( wandelen, mountainbiken, wielrennen, varen op meer, Barcelonette). Zeer kindvriendelijke en ‘s avonds rustig zonder dat het een saaie bedoeling is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Koen18-08-2020

Prachtig terrein op toplocatie

Prachtig terrein, erg grote beschaduwde kampeerplaatsen. Wel iets minder verzorgd, gras wordt bijv. niet gemaaid. Zwembad top, foodtruck erbij voor een klein hapje. goed restaurant. Jammer dat het terras achterstallig onderhoud heeft, met een likje verf en wat plantenbakken is er veel meer van te maken. Animatie heeft niet veel om het lijf. Omgeving is een Eldorado voor buitensporters. Beter niet de rafting bij Rock and raft. Weinig betrokken instructeurs. Beter Rapid ‘Eau. Ook op een steenworp van Lac de Serres Poncon. Een dag een boot huren is erg leuk. Ook op een aantal plekken springkussens in het water. Barcelonnette erg leuke plaats. Douches levensgevaarlijk, vanuit het niets bloedheet. Camping is zeker een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Bert12-08-2020

Fijne camping

We verbleven in een clamping xxl, welke in één woord geweldig te noemen is. Wij zijn de grotere Franse en Italiaanse campings gewend, dus de faciliteiten hebben wij als basic ervaren, maar wel verzorgd. Vriendelijk personeel. We misten wel een beetje levendigheid op de camping. Maar goed in het huidige Corona tijdperk misschien ook wel te verklaren en ook wel fijn. Rivier de Ubaye stroomde voor de tent langs. We hebben hier veel gebruik van gemaakt. De 2 strandjes (stenen) zijn leuk om af te wisselen met het zwembad. Omdat het winkeltje was gesloten, kon je de benodigdheden bestellen via een app, waarna het de volgende dag bij je bezorgd werd. Super geregeld!! In de nabijheid zijn veel activiteiten aanwezig, zoals raften (aanrader!!), karten, klimmen, mini-golf, paardrijden, aqua-splash. En uiteraard mtb’en, wielrennen en wandelen. De Lidl, Casino en Carrefour zijn binnen enkele minuten te bereiken. Geen leuke stadjes in de omgeving.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Emely09-03-2020

Super leuke camping

Wat een leuke camping is dit! De omgeving is super om te vertoeven. De camping heeft mooie ruime plaatsen. Het sanitair is schoon, het zwembad is heerlijk en het eten wat je kunt halen is ook goed. Wij hebben niet bij de rivier gezeten omdat deze te hard stroomde voor onze kinderen. De animatie was leuk. Er werden leuke dingetjes georganiseerd op te camping. Er waren veel Nederlandse kinderen, die allemaal met elkaar optrokken. Een LIDL is dichtbij de camping.

• 7Staat v/h sanitair

• 2019
    8Senik23-09-2019

Leuke camping met super ligging

Het is een hele mooie camping. De plaatsen voor tenten zijn zeer groot. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Animatie is aanwezig maar niet zo luidruchtig als op de mega campings. Er worden in het hoogseizoen leuke thema avonden georganiseerd in het restaurant. Zwembad is heerlijk met fijne ligbedden en parasols. de omgeving is adembenemend. Voor ie van wandelen houdt de locatie bij uitstek. Barcelonette is en leuk klein stadje. Verder geen stadjes of bijzondere dorpjes in de buurt. Supermarkt is op 10 minuten rijden van de camping. Enige min punt zijn de hard dichtslaande deuren van het toilet gebouw en het wc papier was s'avonds vaak op. Ook de weg hoor je best wel. WC had geen wc bril. De douches waren prima. Al met al een hele fijne camping.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Lisette10-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Eigenaren en personeel zijn erg vriendelijk. We werden heel vriendelijk ontvangen bij aankomst. Ook als je iets wilt vragen of weten nemen ze alle tijd. Er wordt ook van alles georganiseerd, voor jong en oud (kidsclub, bootcamp, fietstochten, survivaltocht, muziek avonden in restaurant). Erg leuk! Camping zelf is ook heel prettig, ruim, rustig, fijn zwembad, mooi gelegen aan de rivier, mooie omgeving. Ondanks dat het hoogseizoen was was het niet druk op de camping (vrije plekken dan). Ik kan me wel voorstellen dat het erg druk (bij zwembad bv) is als alle plekken bezet zijn.

• 10Ruud14-08-2019

In 1 woord geweldig

In 1 woord geweldig!!! Mooie omgeving, ideaal voor kinderen, prachtige camping. Hopelijk blijft deze camping zo, want dan komen wij ieder jaar terug!

• 10Staat v/h sanitair

• 8Jolanda de Graaf10-08-2019

Tot volgend jaar!!!!

Wat hebben wij genoten op deze gastvrije camping. Rustig, schoon en schitterend gelegen aan de rivier. Een geweldig fijn zwembad, voorzien van comfortabele stoelen en parasols. Onze groep bestond uit kinderen tussen de 8 en 19 jaar en 3 volwassen echtparen. Iedereen heeft zich prima kunnen vermaken. Erg leuk dat er een fietstocht georganiseerd werd. Ook de welkomstborrel op zaterdag was bijzonder gezellig en informatie. Voor ons alle reden om volgend jaar nogmaals deze camping te bezoeken. We hebben er nu al zin in!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Jef en Christa19-07-2019

Zálige camping!!!

Een camping zoals een camping moet zijn, dat hebben wij dikwijls gezegd tijdens ons verblijf. We werden welkom geheten door zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. We zochten een plekje,met hun raad, dichtbij het zwembad waar altijd én zon én schaduw was. Elke ochtend was er vers brood, zelfs aan de tent gebracht toen het nog niet druk was. Het sanitair was zeer verzorgd. Het zwembad is een gewoon zwembad zonder glijbaan... maar dat is voor ons zeker voldoende. Er was altijd ergens enige schaduw aan het zwembad. De camping is goed gelegen voor uitstapjes naar prachtige cols en in de buurt zijn vele wandelmogelijkheden (kaart met beschrijvingen voor 2euro te verkrijgen bij de info toerisme in Barcelonnette) Net voor Barcelonnette, op 'n 8 km van de camping, is er een Lidl en een Champion, in Barcelonnette een Carrefour. Wij komen zeker terug als we nog eens op verlof gaan in de buurt!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Anja10-02-2019

Voor herhaling vatbaar

Een fijne camping in een prachtige omgeving. Het zwembad is simpel maar super schoon met nieuwe, zeer comfortabele ligbedden. Zowel oude als nieuwe toiletgebouw is heel goed, met warm water! Het restaurant was heel goed. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Er werd een filmavond georganiseerd aan de oever van de rivier, dat vonden we super tof om mee te maken. De camping is hond vriendelijk. De omgeving is schitterend met vele mooie wandelmogelijkheden. We komen er zeker terug! Tip voor de camping: informatiemap/brochures met wandelroutes uit de omgeving.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018