Camping Les Airelles

Camping Les Airelles
8,2

4 tips over Camping Les Airelles

rob, 24-11-2013

Vanwege de steilte van het terrein is het mogelijk om je caravan naar de plaats te laten rijden. Zeker laten doen als je niet je koppeling kapot wil hebben.

Fietsers: Col de Vars, Col d'Izoard, Col du Parpaillon, Col du Pontis, Rondje Lac de Serre Poncon

wendela_verwaal, 16-9-2013
Mooie omgeving! Genoeg te zien en beleven.
zita bebenroth, 13-8-2013
De camping heeft zelf zulke mooie nieuwe accomodaties (safaritent, lodges, mobile homes, pipowagens) dat ik geen gewone huurtent meer zou nemen. Die zijn zelfs duurder! De tenten van Tentsetters gaan door voor luxe, maar zijn erg basic vind ik.

jappy72, 26-7-2011

*rij vanaf camping verder omhoog naar skioord Les Orres. in zomer(hoogseizoen) zijn 2 stoeltjesliften open. kun je op 2700 mt van uitzicht genieten of verder wandelen naar bergmeer. soms ook mointainbike downhill wedstrijden.leuk om te zien. en er is natuurlijk leuke lange rodelbaan