We hebben een aantal aanbieders voor Bagnols-en-Forêt voor je op een rij gezet:

Reviews over Bagnols-en-Forêt

Heerlijk genieten!

Rebecca,
    31-7-2017

wat een heerlijk huis, van allle gemakken voorzien. Een grote tuin met een ruim zwembad.

Het dorpje Bagnols en Foret heeft een paar winkels, restaurant en drogist, prima voor de eerste basis behoefte. In een mum van tijd ben je in leuke Franse dorpjes of op de prachtige stranden aan de Middellandse zee.

Wat dit huis echt uniek maakt, is het ontzettend warme welkom van de huiseigenaren!

Op en top genieten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super B&B !!!

Gevaert Christophe,
    8-9-2011

Tot onze grote spijt dienden wij na één nacht te vertrekken want we waren op doorreis. Echt een zeer goede B&B. Zeer vriendelijke gastvrouw, heel nette kamer met enig uitzicht, gewoon super !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

fantastisch luxueuze vakantiewoning

Familie Waterberg,
    14-8-2011

prachtig ruim huis, veel privacy, twee heerlijke zwembaden. Goed onderhouden en uitgerust (huiselijke sfeer). Dichtstbijzijnde strand circa half uur rijden (Fréjus). Ideaal voor een rustige vakantie. Icdeale uitvalsbasis voor dagtrips.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijk huis met grote tuin en heerlijk zwembad!

Astrid,
    24-7-2011

Na een gastvrije ontvangst door de eigenaren (de fles rose stond al koud in de koelkast, er was koffie/ thee te maken, voor de kids wat snoepjes, een fles melk, pak sap en een fles water koud) kon onze heerlijke week genieten beginnen. De wijk ligt wat buiten het dorpje (2.5km) en qua boodschappen moet je echt naar Frejus (25 mins rijden), maar het huis is heerlijk groot, met airco, een heerlijk zwembad, een poolhouse met klein keukentje, BBQ bij het zwembad en bij de keuken aan de andere kant van het huis, overal servies (bij alle terrassen en tafels binnen), veel opblaasgenot bij het zwembad voor de kids, tafeltennis, jeu-de-boulesbaan met ballen, basketbalpaal en een mooie tuin waar ze ook echt kunnen spelen. Rustige omgeving met gelijkgestemde huizen. Een absolute aanrader. In 1e week mei hadden we de hele week zo'n 26/27 graden overdag!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

DIT IS VAKANTIE!

J.,
    11-5-2011

Inmiddels 2x vakantie gehouden in dit geweldige huis. Heerlijk zwembad en alles superschoon!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009
Bagnols-en-Forêt scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews