Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
Hotel Kyriad Avignon Cap Sud

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Avignon Cap Sud voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kyriad Avignon Cap Sud in het Nederlands

Redelijke plek.

jij_buijs
2-11-2011

Hotel Kyriad Avignon Cap Sud is een paar kilometer gelegen vanaf het centrum van Avignon. De bushalte ligt tegenover het hotel. Het hotel zelf bestaat uit twee verdiepingen. Het restaurant met receptie is naast het "slaapgebouw"gesitueerd. De kamers zijn aan de kleine kant. Aan de straatzijde zijn de kamers voorzien van een geluiddempende schuifwand wat wel prettig is omdat er nogal wat verkeer langskomt. De badkamer is netjes maar niet groot. In de maand juli betaalt men de hoofdpijs omdat er dan in de stad het festival plaatsvindt. De prijs/kwaliteitverhouding is dan enigszins zoek. Gratis parkeren op afgesloten eigen terrein. Het ontbijtbuffet is goed. Prettig personeel.

Gereisd Met partner in juli 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Avignon Cap Sud in Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Avignon Cap Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.