Camping Du Pont d'Avignon

Kleine hotelsWeer vandaag5°-2°
Camping Du Pont d'Avignon
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Du Pont d'Avignon voor je op een rij gezet:

57 reviews over Camping Du Pont d'Avignon in het Nederlands

Eens maar niet weer

Wilma,
16-6-2018

We hebben een mobile home gehuurd. Was goed. Goede bedden en schoon.

Groot minpunt van deze camping is het restaurant en het mini winkeltje. In de winkel is echt bijna niets te krijgen. Kaas, vleeswaren, melk en boter hebben ze niet. Het restaurant heeft een hele kleine kaart. Patat leek opgewarmd, heel slap. Kipnuggets leken van soja gemaakt, had niets van kip weg. Niet lekker! Met pin betalen is bijna onmogelijk. Het zwembad is erg klein voor een middelgrote camping. Naast het beperkte aantal ligbedden heb je geen mogelijkheid om te zonnen, tenzij je op het beton wil liggen. Wij komen niet meer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Je mist wat, als je deze camping overslaat!

C luinge,
10-3-2018

Camping du pont d'Avignon, ligt tegenover het paleis van de paus. Passagiersschepen stoppen precies voor je plaats op de camping, waar dan het liedje sur le pont wordt gespeeld. Vooral s'avonds ln het donker is, kijk je naar een schilderijtje. Mooi verlicht! Heerlijk op de fiets, de Rhone over en je bent in het centrum van het mooie, sfeervolle Avignon.

Bad en douche kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.

Gereisd met partner in september 2016

Jammer maar helaas

miekevd,
      3-2-2018

De camping is prachtig gelegen, tegenover de pont d'avignon en het palais des papes. We hebben hier mooie vakanties beleefd, maar de laatste jaren merken we duidelijk verval. "Vergane glorie" past het best bij deze camping. Vroeger - op het moment dat het een gemeentelijke camping was - was er een zeer vriendelijk en aangenaam personeel op de receptie, in het plaatselijk winkeltje en in het restaurant. Bij onze navraag aan de receptie naar een kampeerplaats, werden we de kleinst mogelijke plek toegewezen, hoewel de camping op dat moment zowat half leeg stond. De andere plaatsen waren allemaal toegewezen (???). Het zwembad heeft zeker zijn beste tijd gehad - het rioolputje ruikt er vaak. Er werden wat houten planken aan de sanitaire blokken bevestigd en dit is het .... We hopen sterk dat het weer een gemeentelijke camping wordt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

nooit meer

cathyverbeeke,
      4-9-2017

personeel is enkel geintreseerd in geld vragen! onpersoonlijke aanpak op receptie

pizza's niet te eten! zwembad hangt een geur aan plaatsen wel ruim en volledig in schaduw... konden kiezen uit 3 plaatsen vooraan de camping en bij vraag of er niets anders beschikbaar was werd negatief gereageerd ook al was de camping nog niet half vol!

sanitair redelijk proper en voldoende

ideaal als doortrek camping maar daar stopt het ook

s'avonds en snachts heel veel rumoer een jonge gasten die op de camping rondhangen en dan die verschrikkelijke karaoke 3 nachten gebleven en 2 avonden vals gejank tot groot middernacht. wel ideaal voor avignion te bezoeken

maar toch nooit meer!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping, niks mis mee.

Ton van de Ven,
      30-7-2017

Ideaal gelegen, volledig in het groen, tussen 2 rivieren en toch dichtbij een mooie stad. Sanitaire voorzieningen waren prima en schoon, evenals het zwembad.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima

Saldebo,
      20-5-2017

Geen vrije wifi. Bij regen grijze leemslib op de plekken. Alleen de plekken aan de Rhonekant satelliet-ontvangst mogelijk.

Gereisd met partner in mei 2017

geen aanrader

Glenn
      23-8-2016

Het eten in het restaurant was niet te eten.

Als je in het winkeltje iets wou kopen, kon je soms twee keer terug gaan omdat men de prijs van het artikel niet wist (citronella kaars).

De campingplaatsen zelf zijn zeker niet aan te raden voor mensen met een caravan. De plaatsen zijn omringd door hoge borduren.

Het sanitair lag er maar verlaten bij, maar men was deze wel volop aan het vernieuwen. Het onderhoud in het algemeen kan veel beter.

Een pluspunt is wel dat je makkelijk de stad kunt bezoeken d.m.v. de gratis veerboot.

Gereisd met partner in juni 2016

Laatste keer!

Koopman
      14-8-2016

Wie rust zoekt moet deze camping zeker overslaan!

1 avond per week bingo (loto) en 6 avonden per week karaoke, met het volume extreem hard en iedere avond dezelfde verschrikkelijk harde en valse muziek.

30 Euro betaald voor wifi, en die werkt dus niet op de kampeerplek. Wel hele grote plaatsen, een leuk zwembad en redelijk sanitair. Verder wordt er knalhard gereden op de camping, Fransen schakelen zelfs rustig door naar de derde versnelling. Totaal geen toezicht of nachtwakers aanwezig, Tijdens harde wind is er een grote tak uit een boom gewaaid die op een voortent terecht kwam waarbij een Nederlander gewond is geraakt. De algehele staat van onderhoud voor wat betreft het terrein is behoorlijk achterstallig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer goed

Ton
      31-7-2016

Fraai en rustig gelegen. Prachtige staanplaatsen. Mooi zwembad en goed restaurant.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Gaan we terug !

Jose
      11-11-2015

Heel goede stadscamping, met Acsi zeer betaalbaar. Prachtige staanplaatsen, groot en veel privacy. Buiten het seizoen zeker mogelijk met uitzicht op Pont d Avignon ! Veel zeer verzorgd groen, uitstekend sanitair.Tot 1 oktober pendelboot naar Avignon, oude centrum. Te voet over brug 15 minuten. Ook buiten seizoen nog veel open , ook de campingwinkel met vers brood.

Gereisd met partner in oktober 2015

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Pont d'Avignon in Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Pont d'Avignon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.