Camping Du Pont d'Avignon

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Avignon

8.9Fantastisch

• 5.8Staat v/h sanitair
  • 4.2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Du Pont d'Avignon voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info

68 reviews over Camping Du Pont d'Avignon

• 2019
    10Meijer21-09-2019

Een heel vriendelijk ontvangst, we mochten zelf een plek uitzoeken. Zeer ruime camping met mooie plaatsen. Goed sanitair, een heerlijk zwembad zeer welkom op warme dagen om heerlijk op te frissen. Leuk restaurantje .we hebben er 6 dagen gestaan. Het was in één woord geweldig. Dank jullie wel en we komen zeker terug. Groetjes petra en Derk Meijer

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    6Wilma16-06-2018

Eens maar niet weer

We hebben een mobile home gehuurd. Was goed. Goede bedden en schoon. Groot minpunt van deze camping is het restaurant en het mini winkeltje. In de winkel is echt bijna niets te krijgen. Kaas, vleeswaren, melk en boter hebben ze niet. Het restaurant heeft een hele kleine kaart. Patat leek opgewarmd, heel slap. Kipnuggets leken van soja gemaakt, had niets van kip weg. Niet lekker! Met pin betalen is bijna onmogelijk. Het zwembad is erg klein voor een middelgrote camping. Naast het beperkte aantal ligbedden heb je geen mogelijkheid om te zonnen, tenzij je op het beton wil liggen. Wij komen niet meer terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8C luinge10-03-2018

Je mist wat, als je deze camping overslaat!

Camping du pont d'Avignon, ligt tegenover het paleis van de paus. Passagiersschepen stoppen precies voor je plaats op de camping, waar dan het liedje sur le pont wordt gespeeld. Vooral s'avonds ln het donker is, kijk je naar een schilderijtje. Mooi verlicht! Heerlijk op de fiets, de Rhone over en je bent in het centrum van het mooie, sfeervolle Avignon. Bad en douche kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.

Gereisd met partner in september 2016

• 5miekevd03-02-2018

Jammer maar helaas

De camping is prachtig gelegen, tegenover de pont d'avignon en het palais des papes. We hebben hier mooie vakanties beleefd, maar de laatste jaren merken we duidelijk verval. "Vergane glorie" past het best bij deze camping. Vroeger - op het moment dat het een gemeentelijke camping was - was er een zeer vriendelijk en aangenaam personeel op de receptie, in het plaatselijk winkeltje en in het restaurant. Bij onze navraag aan de receptie naar een kampeerplaats, werden we de kleinst mogelijke plek toegewezen, hoewel de camping op dat moment zowat half leeg stond. De andere plaatsen waren allemaal toegewezen (???). Het zwembad heeft zeker zijn beste tijd gehad - het rioolputje ruikt er vaak. Er werden wat houten planken aan de sanitaire blokken bevestigd en dit is het .... We hopen sterk dat het weer een gemeentelijke camping wordt.

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

5cathyverbeeke04-09-2017

nooit meer

personeel is enkel geintreseerd in geld vragen! onpersoonlijke aanpak op receptie pizza's niet te eten! zwembad hangt een geur aan plaatsen wel ruim en volledig in schaduw... konden kiezen uit 3 plaatsen vooraan de camping en bij vraag of er niets anders beschikbaar was werd negatief gereageerd ook al was de camping nog niet half vol! sanitair redelijk proper en voldoende ideaal als doortrek camping maar daar stopt het ook s'avonds en snachts heel veel rumoer een jonge gasten die op de camping rondhangen en dan die verschrikkelijke karaoke 3 nachten gebleven en 2 avonden vals gejank tot groot middernacht. wel ideaal voor avignion te bezoeken maar toch nooit meer!!!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ton van de Ven30-07-2017

Prima camping, niks mis mee.

Ideaal gelegen, volledig in het groen, tussen 2 rivieren en toch dichtbij een mooie stad. Sanitaire voorzieningen waren prima en schoon, evenals het zwembad.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Saldebo20-05-2017

Prima

Geen vrije wifi. Bij regen grijze leemslib op de plekken. Alleen de plekken aan de Rhonekant satelliet-ontvangst mogelijk.

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Glenn23-08-2016

geen aanrader

Het eten in het restaurant was niet te eten. Als je in het winkeltje iets wou kopen, kon je soms twee keer terug gaan omdat men de prijs van het artikel niet wist (citronella kaars). De campingplaatsen zelf zijn zeker niet aan te raden voor mensen met een caravan. De plaatsen zijn omringd door hoge borduren. Het sanitair lag er maar verlaten bij, maar men was deze wel volop aan het vernieuwen. Het onderhoud in het algemeen kan veel beter.

Een pluspunt is wel dat je makkelijk de stad kunt bezoeken d.m.v. de gratis veerboot.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 4Koopman14-08-2016

Laatste keer!

Wie rust zoekt moet deze camping zeker overslaan! 1 avond per week bingo (loto) en 6 avonden per week karaoke, met het volume extreem hard en iedere avond dezelfde verschrikkelijk harde en valse muziek. 30 Euro betaald voor wifi, en die werkt dus niet op de kampeerplek. Wel hele grote plaatsen, een leuk zwembad en redelijk sanitair. Verder wordt er knalhard gereden op de camping, Fransen schakelen zelfs rustig door naar de derde versnelling. Totaal geen toezicht of nachtwakers aanwezig, Tijdens harde wind is er een grote tak uit een boom gewaaid die op een voortent terecht kwam waarbij een Nederlander gewond is geraakt. De algehele staat van onderhoud voor wat betreft het terrein is behoorlijk achterstallig.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Ton31-07-2016

Zeer goed

Fraai en rustig gelegen. Prachtige staanplaatsen. Mooi zwembad en goed restaurant.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2016

1 tip over Camping Du Pont d'Avignon

• sieto, 24-08-2012 Rapporteren

Palais de Papes,leuk om eens te bezoeken. Mussee de Bonbons in Uzés op ca 38 km(Haribomuseum),leuk om met de kinderen heen te gaan. Ferme de Croc in Pierelatte op ca 85 km,ook leuk om met kinderen te bezoeken.

1 vraag over Camping Du Pont d'Avignon

• Joost, 14-02-2011 Rapporteren

zwemmen?

Zoals ik al lees is het niet mogelijk om te zwemmen in de rhone, is er in de buurt wel een mogelijkheid om te zwemmen in natuurwater (meer of rivier)?

Bvd, Joost

Lizette, 16-05-2011

Wij zijn vanuit Avignon wel eens naar de Cascades de Sautadet (Roque sur Cèze) gereden. Dit is een geweldig mooi stukje Frankrijk: rivier, rotspartijen om vanaf te springen, strandje.

Camping Du Pont d'Avignon info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out