Hotel De Garlande

We hebben een aantal aanbieders voor De Garlande voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De Garlande in het Nederlands

Klein pareltje

elsbeth
13-6-2012

Hotel De Garlande is een klein pareltje onder de twee sterren-hotels. De ligging is geweldig, midden in het centrum van Avignon, maar toch rustig. De eigenaren doen er alles aan je verblijf aangenaam te maken, ze zijn buitengewoon attent en vriendelijk. De (superior) kamer is erg warm ingericht met apart toilet, dus dat was extra prettig. Er is geen lift, dus houd hier rekening mee met de boeking (er is wel een ruime een kamer op de begane grond).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Garlande in Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Garlande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Garlande scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.