Camping Bagatellestersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

25 reviews over Camping Bagatelle

• 3Hester19-09-2017

Waardeloze camping: vermijden is het advies

Goed is de locatie, want aan de rivier en bij de brug om stad Avignon in te komen. Echter: op de camping heb je geen uitzicht, je ziet alleen bomen en omheining.

Negatief...tja...Helaas vonden wij vrijwel alles waardeloos aan de camping: - staat en hygiëne van het sanitair is belabberd - geen brood in het winkeltje te verkrijgen m.u.v. een paar pain chocolats - alle plekken zijn oneven o.a. door de boomwortels - aangezien wij er in september stonden, wilden wij graag een plek met zon: onmogelijk aangezien de camping een soort van bos is

We zijn na 1 nacht verkast naar een camping 500 meter verderop: Camping du Pont d'Avignon. In vrijwel alle opzichten een verbetering al was hier het sanitair ook niet geweldig. Echter, camping was veel opener, aardig personeel bij de receptie, vers brood in het winkeltje, zwembad, restaurant en omdat er een pontje vlakbij vaart, ben je snel in Avignon. Met de fiets over de brug is het ca.10 minuutjes.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 4Jose11-11-2015

Gaan we niet meer heen !

Wat een deceptie: veel grote bomen, daardoor standplaatsen erg hobbelig. Schotelsatelliet ook problematisch. Geen uitzicht op Pont Avignon ( alleen op paar vaste seisoensplaatsen, camping is voor de rest ommuurd,Geen privacy, zeer lage afscheidingen, dicht op elkaar.Electro bij drukte probleem, moet je echt 50 meter kabel hebben Sanitair veel op en afstapjes, bij afwassen geen warm water om 19.00 uur....kortom ga 500 meter verderop, sta je voor dezelfde prijs op supermooie locatie MET uitzicht op Pont dÁvignon en veel veel beter sanitair !

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Emma01-09-2014

Prima camping voor bezoek aan Avignon

Camping ligt op een eiland in de Rhône. Wij hebben met onze caravan 1 nacht op de camping gestaan en dat is ons prima bevallen. Avignon is een schitterende stad en je loopt vanaf de camping 's avonds binnen 10 minuten het oude centrum van de stad in. Bij de uitgang van de camping loopt een wandelpad/boulevard langs de Rhône. Dicht bij de camping is een kanoverhuur. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Het sanitair is gedateerd maar was wel schoon.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Spkk13-05-2014

met asci pas goedkoop

doorreis camping, tegenover het Pausenpaleis. aan rivier. naar Avignon gefietst. er is een pontje, linksaf op de camping. (gratis) Sanitair oud, matig.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Daniëlle08-05-2014

Redelijke camping. Oud sanitair.

De camping heeft een mooie ligging in de stad. Het sanitair van de camping is echter zeer verouderd en was ten tijde van ons verblijf niet schoon. Het restaurant dat bij de camping hoort verkocht lekker eten en het personeel was vriendelijk. Verder lagen er achter door op het campingterrein zakjes waar verdovende middelen in hadden gezeten en lagen er spuiten op de grond. Dit veroorzaakte een akelig gevoel bij mij. Voor de rest is het een prima camping om één nacht te verblijven als je op doortocht bent.

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7w.12-09-2013

Doorgangscamping, vrij simpel maar voldoende

2de keer op deze camping vanwege het festival. Sanitair is oud en hufterproof gemaakt. Wordt wel schoongehouden voor zover mogelijk. Schijnt nodig te zijn. Veel jongeren met dito geluiden 's nachts. Supermarktje heeft het noodzakelijke. Restaurant voldoet goed, redelijke prijzen. Je staat altijd in de schaduw, overal hoge bomen, fijn met die hitte!Het zwembad naast de camping is aangenaam en mooi, maar duur. Voor een paar dagen festival is deze camping te doen. Het festival was weer super!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Hans11-09-2013

matige doorgangscamping

mooi gelegen om de stad Avignon te bezoeken. Je staat altijd onder zeer grote bomen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Iskandar Serail10-09-2013

Aanrader voor bezoek Avignon

Hier inmiddels voor het tweede achtereenvolgende jaar geweest tijdens het theaterfestival. Ideale ligging, loopafstand van het oude centrum. Relaxte sfeer; een aantal groepen die optreden op het festival logeert hier ook. Sanitair niet supermodern, maar schoon en adequaat. Eten mogelijk op de camping, in het naastgelegen restaurant of domweg in de stad.

Enige nadeel is dat de campingwinkel matig gesorteerd is, en van 12-17 uur gesloten. Als je op de camping blijft moet je op tijd je lunch inslaan. Maar ja. hoe vaak doe je dat?

Tijdens het festival is het druk, dus vroeg aankomen, plekje reserveren en 's middags terugkomen om de plek ook daadwerkelijk in te nemen. Vorig jaar na het festival nog eens teruggekomen; dan is het rustiger en heb je prachtige plekken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Auke Knaus12-08-2013

Mooie Plaats om Avignon te Bezoeken

Tja wat wil je van een Camping verwachten. In ieder geval was de ontvangst Zeer Vriendelijk en ligt Camping mooi in de schaduw vooral als het erg warm is mooi onder de bomen. Voor ons vonden wij het Zeer Goed te doen en ja wat mag je van het sanitair verwachten, het was schoon en Ja het kan mooier maar je bent op vakantie zoals thuis vind je het niet gauw dus stel je tevreden met wat je aantreft en anders verkassen. Wij zijn maar één nacht geweest maar komen zeker nog een keer terug in ieder geval beter dan de camping verderop(niet echt klant vriendelijke ontvangst).

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6anja22-07-2013

Mooi gelegen maar er zijn betere campings

3 dagen op deze camping gestaan, helemaal onder de bomen en bijna geen zon gezien daardoor. Uiteraard geweldig om van de camping avignon in te lopen maar een stukje verderop zit een mooiere camping met mooie groene plaatsen en zelfs een zwembad. Sanitair in zeer slechte staat, was wel schoon.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

2 tips over Camping Bagatelle

• Marga, 22-08-2012

Als je het paleis wilt bekijken is het 't beste om s'morgens op tijd te gaan, dit in verband met de drukte.

• daniellec93, 08-08-2014

Als je een prettig sanitairgebouw wenst: ga naar een andere camping

0 vragen over Camping Bagatelle

• Aantal campingplaatsen50 tot 200