Camping Parc des Monges

Camping Parc des Monges
8,5

12 tips over Camping Parc des Monges

sanne_dullaert, 28-7-2015

Strand bij Theole sur Mer. Niet bij de drukte, maar nog een stukje doorrijden, de bergen in. Na een tijdje kun je langs de weg parkeren en is er links een parkeerterreintje. Wanneer je de trap naar beneden neemt, wel 10 minuten, kom je op een prachtig strandje.

Cannes is 's avonds erg leuk om te bezoeken. Voor gratis parkeren: als je langs de boulevard rond snacktentje 16,17,18,19 staat loop je zo het centrum in.

Monaco erg leuk om te bezichtigen. Goed aan te rijden.

Mayke Herberts, 24-7-2015
Je kan bij de eigenaresse van de camping regelen dat je elke ochtend de Telegraaf krijgt. :-)
Jacqueline, 29-6-2015
De weg volgen achter de camping door de bergen en bordjes la lac volgen. In dit meer zijn waterfietsen, strandjes. Erg leuke route. De route via de kust langs theole sur mere. Deze kustweg is echt adembenemend mooi met diverse uitkijkplaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc des Monges voor je op een rij gezet:

Martijs Hoefakker, 16-8-2014

Pizzeria bij Auribeau sur Siagne. Kleine stadjes in de omgeving (Biot, Eze, St. Paul, Vence), grote steden vlakbij (Cannes, Nice). Strand La Bocca (wel vroeg gaan voor parkeergelegenheid), strand Marimar bij Theoul sur Mer is rustiger. Fonteinenplein in Nice is een aanrader, Park Phoenix idem.

Georges du Verdon, lavendelvelden bij Valensole, Monaco en St. Tropez zijn wat verder weg, maar zeker een aanrader. Vuurwerkavonden in Cannes zijn de moeite waard (info bij toerist info naast filmtheater)

Martijs Hoefakker, 16-8-2014

Pizzeria in Auribeau sur Siagne. Strand Marimar bij Theoul sur mer.

Georges du verdon en lavendelvelden bij valensole. Stadjes Biot, Eze, vieux-Nice, Cannes, St. Paul, grotten, fonteinenpark in Nice, Park Phoenix, etc.

Famvf, 8-8-2014
Vuurwerkfestival in Cannes, ga wel erg op tijd er heen!

Evi, 30-7-2014
Een plaats op het terras is erg leuk! (Je moet wel zelf de spullen een trapje omhoog sjouwen)
Jan , 27-7-2014

-Grote steden zeker bezoeken met de bus.

-Zorg zelf voor je eigen schaduw.( sommige plekken veel zon)

- Neem genoeg animatie mee voor de kids.

k. van der Veen, 9-3-2014

de trein naar Monaco. Super uitzichten! en Cannes....prachtige stad!

uit eten bij de pizzeria in Auribeau sur Siagne, een paar minuten rijden van de camping...

Ben van Oosterbosch, 24-8-2013

Bij de bar bieden ze naast gewone flessen water, ook bevroren flessen aan! Handig voor een dagje strand.

Ga eens een pizza eten bij het restaurantje boven in Auribeau-sur-siagne. Heel erg leuk en lekker gegeten!

We hebben een aantal aanbieders voor Parc des Monges voor je op een rij gezet: