Camping La Riviere

• 7.4Eetgelegenheden

Meer camping info

10 reviews over Camping La Riviere

• 9Hero30-06-2017

Precies de camping die wij zochten.

Een paar jaar geleden hebben we een week op andere camping gestaan met de tent en dachten dat nog eens over te doen. Helaas heeft die camping een nieuwe eigenaar en is het meer een vakantieparkje geworden. De mooie plekken aan de rivier zijn niet meer beschikbaar voor tenten en na 1 dag hadden we er schoon genoeg van. Gelukkig ligt 500 meter verderop de Camping La Riviere (Princiland) waar tenten nog wel welkom zijn aan de rivier. Prachtige ruime plekken met veel privacy, zon en schaduw echt picture perfect. Het sanitair is inderdaad wat oud maar alles werkt en het is schoon. Het zwembad is prima en wordt netjes onderhouden. De eigenaar Gerard spreekt goed Engels en heeft leuke tips voor trips. Een hele fijne camping voor natuurliefhebbers, geen muziek of vermaak, als je dat zoekt moet je elders zijn.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 9jill_van_ouytsel27-07-2014

Hele rustige, fijne camping

Waren hier begin juli en het was er heel rustig. Konden onze eigen plaats uitkiezen en hadden veel schaduw. Verbleven hier een kleine week met een tent voor 21 euro per nacht. Prima prijs/kwaliteit. Hele behulpzame , vriendelijke eigenaars. Zwembad is groot en goed onderhouden. Fijne plaats om af te koelen. Sanitair wat verouderd maar heel schoon en voldoende douches en wasplaatsen aanwezig. Goede uitvalsbasis om de Côte d'Azur te verkennen en deden ook een leuke uitstap naar de Gorges du Verdon. Vlakbij Grasse en een half uurtje van Cannes. Hier zouden we zeker terug naartoe gaan.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9familie09-08-2013

Wij hebben genoten!

Voor ons de perfecte camping.. Lekker rustig, afgebakende plaatsen, veel schaduwrijke plekken ( wij konden in augustus kiezen uit verschillende plekken). De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in het zwembad (superschoon). Het klopt dat kinderen tot 16 niet alleen mogen..voor ons geen probleem. Het is een kleine, voordelige camping aan de rivier Saigne. (mag in gezwommen worden; pas op voor evt. stroming) Het sanitair is ind. wat verouderd, maar heerlijk ruim en goed schoon. Je mag gebruik maken van de vriezer bij de receptie; voor koelelementen en water. Brood kun je 's avonds bestellen voor de volgende dag. Er staan mobile homes, we hoorden dat ze er weer enkele bij willen zetten. Jammer, zie je op veel campings. Wij komen terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7fawzy18-09-2011

voor twee nachten goed te doen

We wilden naar Parc des Monges, maar die was vol.We hebben hier twee nachten gestaan en waren allang blij dat we niet verder hoefden te reizen. Camping baas zit de hele dag op de uitkijk of er klanten komen. Was wel behulpzaam. Resataurant was aardis. Zwembad kinderen onder de 16 jaar mochten niet zondrer ouders , raar maar waar. Na twee dagen konden we op de andere camping terecht dat was prima twee weken gestaan met veel plezier

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Jeroen29-08-2011

Lekker rustig, wel veel muggen

Prettige kleinschalige camping. Slecths 20 minuten rijden van de Cote d'Azur en Cannes en 10 min van Grasse. Sanitair is wat verouderd.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Dieuwert05-08-2011

Leuke knusse camping

Zeer service gerichte camping de eigenaar spreek engels. Het jammere is voor de kinderen dat er geen speeltuintje is. Verder heel rustig. Leuk zwembad en korte afstand van Cannes

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7nvt01-06-2011

Prettig, rustig, eenvoudig, netjes.

Naast de volle Parc des Monges camping ligt La Riviere met plaatsen voor campers, caravans en tenten, groot en klein, in zon en schaduw, aan de voet van het laaggebergte van de prachtige Tanneron. Vriendelijke, bereidwillige mensen, broodbestelling vooraf, geen kinderfaciliteiten, wel een (wispelturige) beek achter de camping langs. Mooi, heel schoon zwembad voor groot en klein.Zee op 10 km.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2011