Vakantiehuis Les Roses

8.2Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Aups

Op vakantie geweest naar Les Roses?

8.2Fantastisch

• 8.2Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

6 reviews over Vakantiehuis Les Roses

• 10C. Hoogendoorn25-02-2016

We hebben geweldig genoten, fantastisch gewoon!

We hebben een geweldige week gehad, de badkamer is helemaal vernieuwd en we mochten mee helpen met het oogsten van de olijven. Met onze zoon is het belangrijk dat er WIFI is en dat werkte prima. Het was allemaal keurig schoon en de tuin lag er geweldig bij. Enkele dagen konden we zelfs al buiten ontbijten. We komen zeker terug in dit comfortabele huis dat van alle gemakken is voor zien maar vooral ook heel sfeervol is ingericht waardoor je je thuis voelt. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9w.stikkelman04-12-2012

schitterende locatie in Aups

Wij verbleven in mei 2012 in deze mooie accomodatie. Prachtig vakantiehuis. Smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het zwembad was echt top. We hebben onze stek in Aups gevonden en maken zeker weer gebruik van Les Roses. Het beheer is uitstekend geregeld.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Carool Hoogendoorn02-12-2012

Super plek!

Het eerste wat ons opviel bij aankomst was de stilte en de rust, geen auto geluiden, heelmaal niets, alleen het geluid van de vogels. De villa is super mooi met en fijn zwembad en heel veel ruimte om het huis.
    De keuken is ruim voorzien van alle kookspullen ( we hebben zelfs een appeltaart gebakken) en de woonkamer is heel gezellig en gerieflijk. De slaapkamer hebben goede bedden en zijn sfeervol, zonder teveel poespas ingericht. Alles was super geregeld, de beheeder was nkierts te veel, kortom een prachtig huis met een heerlikje sfeer waar het heel goed toeven is!

Gereisd met partner in september 2012

• 9C. Wilmink22-08-2012

Volgend jaar weer!!

Wauw, wat een heerlijk huis! Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen door de beheerder die ons wegwijs maakte in het huis. Er stond een goede fles wijn en olijfolie uit eigen gaard als welkomstgeschenk. Leuk! Wat ons opviel was dat het huis heel schoon was, dat hebben we wel eens anders meegemaakt......Het huis heeft alle privacy, buiten een groot terras en een heerlijk zwembad met ligbedden. In de grote tuin div. zitjes. Woonkamer helemaal top! 's avonds lekker de open haard aan gehad. Nieuwe keuken, goede bedden en prima badkamer. Je voelt de persoonlijke touch van de verhuurder, voelde goed! De kids hebben volop van alles genoten, ook van de aanwezige spelletjes en het speelgoed. Volgend jaar zeker weer, maar dan 2 weken!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 10Mia van Eijl21-08-2012

Volgend jaar weer!!

Zojuist heb ik de recensie gelezen van een huurder die na ons in 'les Roses' zijn geweest. Het kan niet waar zijn. Wij waren voor het eerst in Aups, 'les Roses' in een periode voor betreffende gasten en wij hebben daar een geweldige vakantie beleefd. Het huisje ligt prachtig, mooi ingericht (er zit een nieuwe keuken in) en het was er juist heel schoon. Als een wat dwangmatige poetsneuroot is dat voor mij erg belangrijk. Maar ik kon me direct ontspannen met een heerlijk glaasje wijn aan het zwembad. Mijn man en ik gaan volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in juni 2012

2 tips over Vakantiehuis Les Roses

• Mia van Eijl, 21-08-2012

Ligging van het huisje is geweldig en Aups is een gezellig dorpje. 's Avonds gezellig zitten op het dorpspleintje en kijken naar petanque.

• w.stikkelman, 04-12-2012

Als je van rust houdt en toch gezellige drukte zoekt dan raden wij de omgeving van Aups echt aan. Heerlijk slenteren in het ouderwetse Aups met zijn mooie platanen. De tijd staat daar echt stil.

0 vragen over Vakantiehuis Les Roses

Vakantiehuis info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresChemin du Val de l'Aven 591 83630(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website