Vakantiehuis Les Roses

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurAups

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Les Roses voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 6 reviews

8.2FantastischScore uit 6 reviews
  • 8.2Inrichting
  • 8.2Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

6 Reviews over Les Roses

• 10C. Hoogendoorn25-02-2016

We hebben geweldig genoten, fantastisch gewoon!

We hebben een geweldige week gehad, de badkamer is helemaal vernieuwd en we mochten mee helpen met het oogsten van de olijven. Met onze zoon is het belangrijk dat er WIFI is en dat werkte prima. Het was allemaal keurig schoon en de tuin lag er geweldig bij. Enkele dagen konden we zelfs al buiten ontbijten. We komen zeker terug in dit comfortabele huis dat van alle gemakken is voor zien maar vooral ook heel sfeervol is ingericht waardoor je je thuis voelt. Echt een aanrader!

• 9w.stikkelman04-12-2012

schitterende locatie in Aups

Wij verbleven in mei 2012 in deze mooie accomodatie. Prachtig vakantiehuis. Smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Het zwembad was echt top. We hebben onze stek in Aups gevonden en maken zeker weer gebruik van Les Roses. Het beheer is uitstekend geregeld.

• 10Carool Hoogendoorn02-12-2012

Super plek!

Het eerste wat ons opviel bij aankomst was de stilte en de rust, geen auto geluiden, heelmaal niets, alleen het geluid van de vogels. De villa is super mooi met en fijn zwembad en heel veel ruimte om het huis.
    De keuken is ruim voorzien van alle kookspullen ( we hebben zelfs een appeltaart gebakken) en de woonkamer is heel gezellig en gerieflijk. De slaapkamer hebben goede bedden en zijn sfeervol, zonder teveel poespas ingericht. Alles was super geregeld, de beheeder was nkierts te veel, kortom een prachtig huis met een heerlikje sfeer waar het heel goed toeven is!

• 9C. Wilmink22-08-2012

Volgend jaar weer!!

Wauw, wat een heerlijk huis! Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen door de beheerder die ons wegwijs maakte in het huis. Er stond een goede fles wijn en olijfolie uit eigen gaard als welkomstgeschenk. Leuk! Wat ons opviel was dat het huis heel schoon was, dat hebben we wel eens anders meegemaakt......Het huis heeft alle privacy, buiten een groot terras en een heerlijk zwembad met ligbedden. In de grote tuin div. zitjes. Woonkamer helemaal top! 's avonds lekker de open haard aan gehad. Nieuwe keuken, goede bedden en prima badkamer. Je voelt de persoonlijke touch van de verhuurder, voelde goed! De kids hebben volop van alles genoten, ook van de aanwezige spelletjes en het speelgoed. Volgend jaar zeker weer, maar dan 2 weken!!

• 10Mia van Eijl21-08-2012

Volgend jaar weer!!

Zojuist heb ik de recensie gelezen van een huurder die na ons in 'les Roses' zijn geweest. Het kan niet waar zijn. Wij waren voor het eerst in Aups, 'les Roses' in een periode voor betreffende gasten en wij hebben daar een geweldige vakantie beleefd. Het huisje ligt prachtig, mooi ingericht (er zit een nieuwe keuken in) en het was er juist heel schoon. Als een wat dwangmatige poetsneuroot is dat voor mij erg belangrijk. Maar ik kon me direct ontspannen met een heerlijk glaasje wijn aan het zwembad. Mijn man en ik gaan volgend jaar weer!!

• 1sprecher14-07-2012

urlaub in les roses aups

eine absolute schweinerei solch ein haus überhaupt zur vermietung anzupreisen. das haus ist total runtergewirtschaftet es besteht lebensgefahr da die gesamte küche unter strom steht. es ist dreckig die kaution die man leisten muss streicht der mieter für sich selbst ein. man geht nicht auf reklamationen ein im gegenteil es wird einem vorgeworfen man hätte es selbst verursacht. von erholsamen ferien ist hier nicht zu sprechen. hundekoot überall wo man hinnschaut. kinderspielplatz eine morsche barakke. auch hier verletzungsgefahr beim blossen betretten. sauberkeit und hygiene sind hier fehl am platz...man kommt sich vohr wie in einem getto... doch der vermieter will von allem nichts wissen....

macht feien zu hause aber nicht in les roses!!!!!!!

Vakantiehuis Les Roses info

Facilities