Villa La Picholine

Villa Info

Meer villainfo

2 reviews over Villa La Picholine

• 8Smitt26-10-2011

Wat een heerlijk huis op een prachtige plek!

Villa la Picholine heeft ons een heerlijke vakantie gegeven! Wij hebben veel leuke plekken gezien en ook dit huis was weer een positieve verrassing. Een mooie combinatie van rust en een mooie omgeving. Een aanrader! Het huis is erg ruim, alleen voor het slapen toch liever met 2 dan 3 (niet hele jonge) kinderen.

Met jonge kinderen

• 9A.Heins18-10-2011

Gezelligste huis wat we ooit hebben gehuurd.

Wij hebben in de loop der jaren veel huizen in Frankrijk gehuurd, ook in de mooie omgeving van Aups. Maar Villa La Picholine was qua indeling het leukste huis, precies zoals je het zelf zou willen. Met het terras en het zwembad is het meer dan een aanrader. De inrichting is compleet en comfortabel, de ontvangst goed en professioneel. Kortom, de prijs is het zeker waard als je dat vergelijkt met andere huizen die ook goed waren. Aups is een gezellig Frans dorp waar je geen culinair hoogstaande restaurants vindt maar gewoon gezellig en goed kunt eten. De natuur en de omgeving zijn overweldigend. Vooral de ouderslaapkamer is meer dan riant, de bedden zijn uitstekend en de badkamers luxe. Het zwembad is minder goed beveiligd wat in Frankrijk meestal wel het geval is met een hek er omheen of een alarm. Maar als er geen al te kleine kinderen bij zijn is dat zeker geen probleem. De terrastoelen zijn heerlijk.

Met oudere kinderen

0 tips over Villa La Picholine

1 vraag over Villa La Picholine

• Melle Nooijen, 29-06-2016

Adres

Wat is het adres van deze villa? Het is nergens te vinden!

Villa info

• Aantal personen5 tot 6