Vakantiehuis La Maquisarde

8.3Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Aups

Op vakantie geweest naar La Maquisarde?

8.3Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis La Maquisarde

• 9Peter18-09-2014

Geweldig huis en omgeving.

We hebben hier een fantastische vakantie gehad.Een zeer gezellig huis, en een warm welkom.We hebben erg genoten van de mooie tuin met vele hoekjes en het zwembad natuurlijk. Heerlijk buiten gekookt in de zomerkeuken met bbq Er is zoveel te zien en te doen dat een week veel te kort was, Lac de St. Croix, Gorges du Verdon, lavendelvelden, fietsen, hele leuke dorpjes en zeer gezellige markten. Vooral de markt in Aups was gezellig. De eigenaars waren heel vriendelijk en behulpzaam wanneer nodig. We kunnen dit huis zeker aanbevelen. Tex en Bea bedankt voor een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Freek06-08-2014

Wij gaan normaal gesproken op vakantie met onze caravan. Maar omdat we dit jaar beiden 60 worden, wilden we graag weer eens met het hele gezin op vakantie (inclusief aanhang). Kleinkinderen hebben we nog niet, dus over kindvriendelijk geen oordeel. Maar verder alleen maar lof. Prachtig huis, mooie tuin, prima zwembad. De verhuurder staat altijd klaar om (kleine) mankementen (direct) te verhelpen en je met raad en daad bij te staan, daarvoor dank aan Bea en Tex. Voor een paar van onze al grote kinderen was parapenten rond het Lac Sainte-Croix en de omliggende bergen de ultieme uitdaging. en daarvan hebben ze genoten. Bovendien is de omgeving prachtig en geeft de verhuurder nuttige tips. Bea en Tex bedankt voor deze fantastische vakantie in jullie huis.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Sipke en Thalita14-11-2011

Genoten!

Hallo Tex en Bea,

We hebben een heerlijke week bij jullie gehad! Wat een prachtig plekje hebben jullie daar in een super omgeving (zelfs in november). Het olijfplukken was ook een geweldige maar vooral ontspannende ervaring. We willen jullie via deze weg nogmaals bedanken voor jullie goede zorg.

met vriendelijke groet, Thalita en Sipke

Gereisd met partner in november 2011