Tijdelijk €25 aanbetaling

International

We hebben de beste aanbieders voor Camping International voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 35 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

35 Reviews over International

• 6Marcha23-06-2022

Helaas voor ons de laatste keer.

Camping ligt op wandelafstand van het prachtige plaatsje Aups, waar gezellige terrasjes en winkeltjes te vinden zijn, schitterende ligging in de Provence. Helaas wordt de camping nu volgebouwd met houten chalets waardoor er steeds minder mooie kampeerplekken tussen de olijfbomen overblijven. Het karakter van deze camping wordt hierdoor een stuk minder aantrekkelijk. Het kampeerterrein wordt slecht onderhouden, zo ook het zwembad. Voor ons geen reden meer om terug te komen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Mark van der Wouden12-08-2021

Heerlijke vakantie gehad! We hadden een nieuwe caravan gehuurd voorzien van alle luxe. 1/2 uurtje van Le Verdon en 5 kwartier van de middellandse zee. Restaurant op de camping was prima. Er staat een nieuw toilet gebouw en ook dat zag er erg goed uit. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is adembenemend je kunt er fantastische wandelingen maken en op het meer en le Verdon mooi suppen of een bootje/kano huren.

• 8ingrid-eding11-12-2017

camping met veel Nederlanders

goed: ik vond het een mooi verzorgde camping met veel bloemen en planten en er waren veel Nederlanders (80%?) om gezellig mee te kletsen. Er waren ook veel tieners. De camping heeft een mooi restaurant (we hebben er niet gegeten), het sanitair is schoon al is het simpel, Het is 1 km van Aups centrum en een paar km rijden van een hele grote supermarkt. Mooi zwembad met ligstoelen en gras.Kleinschalige camping minpunten: de elektriciteit is duur; 7 euro per dag. We betaalden voor 3 volwassenen (familie + zoon van 21) 44 euro per dag. Dat vind ik erg veel. Er was geen wc-papier, 4 hurktoiletten en maar 2 zit wc's, dure wifi (15 euro per week of 5 euro per dag), je krijgt plaatsen om uit te kiezen als je niet geboekt hebt. Die plaatsen hadden veel zon dus keek ik naar andere plaatsen en zocht er een uit met veel schaduw (nr 4) en veel oppervlakte vlak bij de uitgang. Daar mochten we ook een week staan. (na 4 dagen zijn we vertrokken naar een camping bij Lac St croix omdat je daar een fijn meer hebt en mooie bergen), de zitplankjes van de douches mochten breder zijn. Er staan veel huisjes, gelukkig zijn de meeste plaatsen van caravans en tenten gescheiden van de huisjes. Jammer dat er bij het zwembad geen wc is.

friet kost 3 euro en je krijgt dan een kleine portie. Schijnbaar is achteraan bij de camping de verbinding van internet heel slecht. Vóór bij nr 4 en dus bij de receptie was ie heel goed !. Achteraan was ook weinig schaduw. De mensen die geboekt hadden, hadden niet de beste plaatsen gekregen door te weinig schaduw. De bodem is zandgrond. Aups en de supermarkt en de omgeving zijn leuk voor een paar dagen, maar de omgeving bij het meer is veel mooier. Van Aups naar het meer is ca. 20 km, half uur rijden. Bezoek bij het meer de stadjes erom heen, Moustiers, en de kloof van de Verdon.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6jan jonker04-09-2017

Camping dichtbij stadje

Op zich ligt deze camping prima, op wandelafstand (10 minuten) van een leuk stadje met veel restaurantjes, terrassen, levensmiddelen en een tweetal musea. Grond op de camping is merendeel gravel, voorste deel is onder de bomen, achterste deel biedt minder schaduw. Toiletgebouw is oud en m.i. moeilijk om schoon te houden en niet altijd even fris. Deel huuraccommodaties. Opvallend is het dat het 's avonds en soms tot 13.00 uur erg onrustig is op de camping. Jammer. Wel een prachtig familiecircus meegemaakt, aandoenlijk en professioneel hoe een vader, moeder en drie kinderen een prachtige voorstelling neerzetten. De omgeving is prachtig, ook voor uitstapjes op korte afstand.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Familie Wijnen08-05-2017

Het was een heerlijke camping!

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Toevallig tijdens hun 35 jarig bestaan, wat erg leuk was! De camping ziet er keurig en gezellig uit. Met veel vaste gasten wat wij niet vervelend vonden. Eigenaren zijn lieve mensen. We hebben lekker gegeten op de camping. Zwembad is eenvoudig maar zeer goed vertoeven, de kids vermaakten zich prima. Het sanitair is van jaren terug maar echt heel keurig. Lekker douchen met muren tot aan de grond.. 's Ochtends broodjes/croissantjes halen op de camping zelf (lekker!) Mooie wandeling naar het dorp Aups, erg charmant en frans dorp met mooie markten overdag of 's avonds. Zelfs een Nederlandse krant te koop in de winkel. Verder prachtige omgeving!

• 8PaulP29-09-2016

leuke camping voor herhaling vatbaar, erg gastvrij

Het brood wat je besteld word netjes aan de tent of caravan bezorgd. De camping heeft een keukentje met potten en pannen klaar staan voor de mensen die zelf niets hebben om te koken , teven staan er vriezers en koelkasten te beschikking. Het stadje is gezellig en de markt erg leuk . De omgeving is ook de moeite waard om te bekijken en de mensen zijn er vriendelijk in die streek . Wij komen zeker terug .

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Amanda24-09-2015

Heerlijke camping

Ik heb samen met mijn man 2,5 week op deze camping gestaan. Ontvangst was zeer vriendelijk en wij konden dan ook gelijk op onze plek (171) De plek was erg groot, vlakbij het sanitair gebouw en het zwembad! Dat mensen elkaar al meerdere jaren kennen hebben wij absoluut niet als storend ervaren! Ze waren juist erg vriendelijk! Vanaf de camping loop je heel gemakkelijk naar het dorp Aups toe waar op woensdag en zaterdag altijd een gezellig markt is. Het meer van Ste Croix en de Gorges du Verdon zijn prachtig. Wij hebben ook uitstapjes gemaakt naar Saint-Tropez, Cannes en Fréjus. Plaatsen die goed te bereiken zijn met de auto vanaf de camping. Het enige nadeel vond ik dat de schoonmaakster niet altijd aardig was bij het sanitair gebouw. Het sanitair gebouw tussen 08:00 en 10:00 schoonmaken, niet echt een handige tijd wanneer iedereen rond deze tijd uit bed komt. Wc/douche mocht niet gebruik worden als ze het net had schoongemaakt. Wij hebben genoten van de camping, omgeving en het weer!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Treesje04-09-2015

leuk stadje

Het is een mooie camping met inderdaad twee gezichten: onder de bomen zijn veel vaste plaatsen en mensen die elkaar al jaren kennen. Op het veld, ook wel kleine Sahara genoemd, de toeristische plekken waar men sneller contacten opdoet. Wij stonden onder de bomen op een plaats die sinds kort van vast naar toeristisch was gegaan. We stonden dus tussen mensen die elkaar al jaren kende en niet onvriendelijk maar toch weinig contact. Wel schaduw ook niet slecht bij 36 graden. De camping is mooi, veel bloemen leuk zwembad. Het sanitair is schoon en voldoende. 1 op de 4 toiletten is normaal, dus 3 hurktoiletten. Personeel en eigenaar waren zeer behulpzaam en meest vriendelijk. Het grote pluspunt van deze camping is de ligging: s 'avonds liepen wij in 3 minuten naar het stadje Aups waar altijd wel iets te doen was, van avondmarkt tot livemuziek bij diverse cafés.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ute Schüler17-07-2015

Schöne Tage in Aups

ein schöner, gepflegter und nett geführter Campingplatz mitten in der Provence; guter Ausgangspunkt für Ausflüge

• 9Familie van der Velden12-09-2014

Prachtige camping dichtij Gorges du Verdon

Het ontvangst was vriendelijk en we voelden ons welkom! Met een golfkarretje werden we langs de beschikbare plaatsen gereden. Een ruime met struikjes afgeschermde plek met zon en schaduw. Een fijn en schoon sanitairgebouw, heerlijke ruime douches met goed te regelen temperatuur en goede straal. Water in de wascabines zowel koud als warm te stellen. Zwembad ziet er schoon en goed onderhouden uit met een ruime ligweide eromheen. Receptie heeft ruime openingstijden en het personeel is vriendelijk. De camping ligt op 5min loopafstand van het gezellige Aups. Gorges du Verdon ligt op ongeveer 20 min rijden. Zeker het terugkomen waard!

Camping International info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar