Bed and Breakfast Alegria

Bed and Breakfast
Weer vandaag17°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Alegria voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Alegria in het Nederlands

Droomplek in Zuid-Frankrijk!

Kim
24-4-2016

M'n vader, zusje en ik zijn 4 nachten verbleven in Alegria en al bij aankomst voelden we ons thuis. Wat een prachtige plek! Cindy en Dieter zijn enorm gastvrij en hebben met veel smaak een prachtige plek gecreëerd in Zuid-Frankrijk. Iedere kamer heeft een eigen privéterras en het zwembad kijkt uit over de schitterende omgeving. Het is ideaal dat iedere kamer een eigen kookeiland heeft waar niets ontbreekt. De kamers zijn sfeervol ingericht en daardoor voel je je meteen thuis. Echt als een eigen plekje, heel erg fijn! Werkelijk aan alles is gedacht. Het is slecht 5 minuten lopen naar het centrum van het dorp Aups en de ligging van van deze plek is een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Zoals: Moustiers Sainte-Marie (prachtig dorp!), de Gorges du Verdon (Must see! Mooi om te varen of om te wandelen), Lac de Saint Croix (ultiem relaxen aan het helderste water), Sillans-la-Cascade (wandel zeker naar de waterval!), Cotignac, Salernes (servies en brocante), Entrecastaux, Tourtour (mooiste dorp van Frankrijk!), Villecroze, Bauduen, Flayosc, Lorgues, Draguignan, Moissac-Bellevue (diner bij Bellevue!) en natuurlijk Aups zelf (de leukste markt!). Ook ideaal om een dagje de Cote d'Azur te bezoeken: Monaco / Monte Carlo, Nice, Antibes / Juan les Pins, Sint Paul de Vence (prachtig dorp met veel kunstenaars) Cannes, Saint Tropez, Sanary-sur-Mer (aanrader!), Cassis (ideaal om met een boot de Calanques te bezoeken!) en verrassend mooi Marseille, liggen allen op ongeveer 1,5-2 uur rijden. Eigenlijk gewoon teveel om op te noemen. We hadden er wel weken kunnen blijven, maanden zelfs. Maar wij komen zeker terug! Lieve Cindy en Dieter, hartelijk bedankt voor de prachtige en bijzondere dagen!

Gereisd met vrienden in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Alegria in Aups, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Alegria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.