Bed and Breakfast Alegria

Review geschreven door Deurinck

Sublieme klasse

Deurinck,
19-9-2010

Al van bij het oprijden van het domein, viel er een gevoel over ons van "dit is het". En onze eerste indruk was juist, en werd alleen nog maar versterkt gedurende de 2 weken dat we bij Alegria logeerden. We verbleven in een mooi ingerichte kamer, kraaknet, ruim, met veel oog voor detail. Het domein zelf is heel groot, met een mooi zwembad, en overal gezellige verborgen zithoekjes. Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid, een verademing in vergelijking met het eeuwige stokbrood met confituur dat in de rest van Frankrijk voor ontbijt doorgaat. Wij hebben ook meerdere keren kunnen genieten van de geweldige table d'hôtes, met heerlijk lekker eten en onnoemelijk veel sfeer tot in de late uurtjes, waarbij een aparte maaltijd voorzien werd voor de kindjes. De eigenaars zijn echt supersympathieke mensen, heel gastvrij, heel kindvriendelijk. Enige minpuntjes die ik kan bedenken: geen airco en geen koelkast op de kamer, maar verder was Alegria voor ons een superbeleving!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009