Bed and Breakfast Alegria

Review geschreven door Aldegonda

Mooi en verzorgd.

Aldegonda,
8-7-2010

Deze B&B ligt rustig gelegen op korte afstand v/d bijzonder gezellige dorpskern. De 5 kamers hebben elk 'n eigen sfeer. Romantische suite. Ruime kamer m badkamer. Open douche vormt een geheel met badkamer ook voorzien is van bad op pootjes. Dit heeft 'n ruimtelijk effect maar je spettert wel de hele badkamer nat. Deze kamer heeft ook 'n ommuurd dakterras: In alle rust lekker zonnen of romantisch keuvelen. Op de kamer is wel 'n cd/radiocombi met enkele cd's. Er is geen televisie en ook geen (wireless) internet. Er is 'n gezamenlijke televisieruimte met slechts enkele zenders. Dit B&B ligt op 'n ruim grondgebied voorzien v olijfbomen. Ontbijten doe je op het grote terras. Het zwembad ligt enkele treden lager. Het water was aan de koude kant, volgens uitbaters kwam dat door de koude nachten. Minpunt was dat overal geen eigen meegebrachte etenswaren genuttigd mochten worden. Dat deed afbraak aan de beleving van een verder prettige omgeving, uitstekend geschikt voor talloze uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009