Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Aubignan

5.7Voldoende

• 4.7Activiteiten
  • 4.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Les Demeures du Ventoux voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

77 reviews over Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

• 8Deleersnyder31-07-2011

heel mooi en nieuw vakantiepark

park is héél proper en ook alles is nog nieuw, jammer dat water in zwembad koud is(ook in zomer bij 35 graden), er is wel een verwarmd zwembad en een plonsbad bij. veel bezoekmogelijkheden rond het park. Ook mogen géén auto's in het park rondrijden wat leuk is. Wel géén activiteiten in het park alleen elektrische bbq toegestaan in park. Carrefour op 4km in dorp met alles erop en eraan.

Huisjes hebben alle comford, ook om eten te bereiden bijna iedere dag kans om ofwel pizza of kip met frietjes te kopen. Opkuis best zelf doen (bespaar je 80 euro) ned eng en frans in receptie.

kortweg topvakantie

• 3Activiteiten

• 0Laura29-07-2011

park okay

Leuk park , idd kindvriendelijk,maar als onze kleine kids op bed lagen , was het ook wel erg druk met alle fietsende, rennende,tennissende kinderen langs je huisje totdat het donker werd. Maar kan me voorstellen dat als je wat oudere kinderen hebt, dat dat zeer prettig is. Wij wilden ook wat rust na 19.30, maar helaas. Er waren ook wel huisjes die wat rustiger lagen hoor. Zwembad prima, maar idd te weinig ligbedden. Je kan wel op het gras liggen of je eigen stoel meenemen zoals wij deden. Idd pizza Tony, maar ook elke woensdag in het hoogseizoen, markte , waar je ook kip en patat kon kopen. Heerlijk. Broodservice ook prima. Avignon, Carpentras en mont ventoux leuke uitjes.

• 8Nicky24-07-2011

genoten

Net terug van een wel heel leuk vakantiepark! Kindjes hebben zich geamuseerd en nieuwe vriendjes gemaakt. Mooi verzorgd huisje!Te weinig ligbedden die 's morgens al vol met handdoeken lagen, alhoewel de redder er af en toe een paar weggooide na enkele uren! Veel te bezichtigen! Carrefour dichtbij met veel keuze! Autovrij is leuk voor de kinderen en bezorgde ouders. Een huisje genomen van 6p voor 4

• 9Rudi Van Hove20-07-2011

Leuk en rustig domein

De eerste indruk was er eentje van "mooi domein". Je ziet natuurlijk dat het nog vrij recent is. De verblijfplaatsen zijn ruim en goed onderhouden. Al het nodige is aanwezig.

Eet- en drankgelegenheid is niet verzien binnen het domein. De welnessmogelijkheden waarvan sprake zijn mogelijk ... als je er zelf voor belt. Dat is het enige minpunt van deze bestemming.

Buiten het domein is er weinig leven te bespeuren maar dat zorgt tegelijkertijd ook voor de nodige rust. Om ergens naar toe te gaan is een auto wel een noodzaak. Vlakbij is een Carrefour.

• 8carine18-07-2011

toch een toffe vakantie

Je zit bij het ware mee te eten met je buur, overbuur, weinig tot geen privacy. Code ingangspoort werd gewijzigd zonder ons iets mee te delen, kom je daar 's avonds na uitstap toe en sta je voor het hekken.... de ontreikendheid van zwembad, ligstoelen, parasols aan het zwembad. Velen komen handdoek leggen op ligszetels en gaan dan een hele voormiddag winkelen, naar de markt enz..... totaal niet leuk. Sleutel van het fitnesscentrum wel eens zoek... slordig???? Winkels en vele uitstapmogelijkheden in de buurt waren dan wel weer positief. Ook bakker kwam elke dag naar het domein.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Sandra17-07-2011

fantastische plek

Leuk vakantiepark. Zwembad is mooi en (in onze vakantietijd) ruim genoeg. Ook leuk voor kleine kinderen. Ligbedden worden 's-morgenvroeg al 'gereserveerd' voor de hele dag. Korte afstand tot vele bezienswaardigheden. Bungalow was schoon en ruim, keuken bevat alle comfort. Een aanrader voor gezin met (kleine) kinderen.

• 7Activiteiten

• 8Maarten13-07-2011

Prima vakantie gehad!

Mooi, net park. kindvriendelijk. elke dag is er een bakker die vers brood verkoopt op het park. nog steeds 2x per week Pizza Tony. Zwembad is in het hoogseizoen te klein en dan zijn er ook te weinig ligbedden. Helaas ook hier worden de ligbedden 's ochtends "gereserveerd". Huisje voor 6 personen is prima voor 4. zes is echt te veel. In de omgeving is op +/- 30 minuten rijden veel te zien.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Fam. Wesseldijk04-07-2011

Fantastische plek

Het is een mooi park, word zeer netjes onderhouden, zeer kindvriendelijk, doordat het autovrij is, in de receptie spreken ze een aardig woordje nederlands. Alleen jammer dat er op korte afstand geen leuke restaurantjes zijn, maar Pizza Tony heeft alles goed gemaakt, heerlijk. Verder is er in het dorp een prachtige supermarkt, ook op zondagmorgen open, wat wil je nog meer.

• 10Onderkomen
      • 9Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Mirjam03-07-2011

Niet in vakantie van fransen

Wij hebben hier 2 weken vakantie doorgebracht, de eerste week was in frankrijk de vakantie nog niet begonnen, het park zat vol met overwegend nederlanders en belgen en was het prima vertoeven, echter de tweede week kregen wij te maken met luidruchtige overheersende fransen die lieten blijken dat zij niet zo gediend waren van buitenlanders, onze buren waren een hel en klagen hielp niet. De omgeving is prachtig en ook het huisje was top. Wij komen misschien nog wel eens terug maar zeker niet in de maand augustus.

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 0Stephanie23-06-2011

Prima vakantiedomein

Recent gebouwd vakantiedomein. Volledig autovrij (behalve op zaterdag voor in en uitladen). Voldoende parkeerplaatsen. Leuk zwembad (gewoon zwembad, kinderbad en verwarmd zwembad). Huisjes zijn modern ingericht met basisbenodigdheden. Elk huisje heeft eigen terras met tafel en stoelen. Vriendelijk receptie. Kleine supermarkt op 2min met de auto. Grote Carrefour op 30min. Perfecte ligging om de Provence te verkennen: 30 min naar Orange, Avignon, Vaison-La-Romaine. Heel fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

13 tips over Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

• Sara Staelens, 08-02-2014
      • Neem voldoende gerief mee om je avonden mee te vullen. Het park ligt ver van café's/ontspanningsmogelijkheden af.
      • Bezoek zeker Vaison-La-Romaine. Dit is een mooi middeleeuws stadje. Heel gezellig om eens te lopen.
      • Winkelcentrum Orange Les Vignes: Veel winkels in 1 complex.
      • Als je de markt van het domein wil doen, hoef je niet veel tijd in te rekenen. Deze telt slechts vijf kramen.
      • Zoek vooraf veel info op op internet. WiFi is behoorlijk duur.

• An Van Den Veegaete, 01-10-2013

Hele leuke dorpjes en steden om te bezoeken in de directe omgeving. Tip: uitstekend restaurant in Murs-en-Provence : Le Grillon! Evenals de vele gezellige provençaalse marktjes zijn een uitstap waard! Vb. Bédoin, Vaison-la-Romaine: zeker doen ! Prachtige streek !! En vergeet de Mont Ventoux niet te beklimmen !!

• Eric en Truus, 23-09-2012
      • autoroute gorges d'ardeche, sisteron, avignon met palais de pape, gordes, iets verder rijden maar erg leuk is le calanque (tussen marseille en cassis)

9 vragen over Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

• Els, 23-04-2014

kinderstoel

Weet iemand of er kinderstoelen te verkrijgen zijn?

an van den veegaete , 07-07-2014

We hebben 3 kinderen maar geen kleintjes meer. Helaas kan ik je daar geen antwoord op geven. Er is wel een mini-club en een klein verwarmd zwembad voor de allerkleinsten. Ook een klein speeltuintje is aanwezig. In ons huisje zie ik alvast nergens een kinderstoeltje staan.

Martine, 20-07-2014

Jawel hoor, ik heb zelf gezien dat in de huisjes met kleine kindjes dezelfde kinderstoelen stonden!

• martine, 21-12-2013

dorpje

Is het ver stappen naar het dorpje en is dit dorpje wat gezellig? Kan men in het park brood en pistolets kopen voor te ontbijten?

Sara Staelens, 08-02-2014

Stappen naar het dorpje is enorm vermoeiend in temperaturen van 35 graden. Je bent zo'n drie kwartier onderweg heen en drie kwartier terug. Omdat onze auto stuk was, waren we verplicht, maar anders hadden we het nooit meer gedaan. We waren telkens doodop van in de zon te lopen.. Zeker geen aanrader te voet! 's Morgens vroeg is er brood te verkrijgen aan een kraampje dat naar het park komt. Het is wel haasten geblazen, want het brood is snel weg. De mevrouw is wel bereidwillig er nog achter te rijden naar de bakkerij.

• ann, 27-06-2013

bedlinnen

Er staat in de beschrijving : bedlinnen :startkit aanwezig. Ik neem dus aan dat je niets van bedlinnen hoeft mee te brengen ?

An Van Den Veegaete, 01-10-2013

Je kan dit huren ter plaatse, maar ik heb mijn eigen bedlinnen meegedaan.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan