9 vragen over Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

• Els, 23-04-2014

kinderstoel

Weet iemand of er kinderstoelen te verkrijgen zijn?

an van den veegaete , 07-07-2014

We hebben 3 kinderen maar geen kleintjes meer. Helaas kan ik je daar geen antwoord op geven. Er is wel een mini-club en een klein verwarmd zwembad voor de allerkleinsten. Ook een klein speeltuintje is aanwezig. In ons huisje zie ik alvast nergens een kinderstoeltje staan.

Martine, 20-07-2014

Jawel hoor, ik heb zelf gezien dat in de huisjes met kleine kindjes dezelfde kinderstoelen stonden!

• martine, 21-12-2013

dorpje

Is het ver stappen naar het dorpje en is dit dorpje wat gezellig? Kan men in het park brood en pistolets kopen voor te ontbijten?

Sara Staelens, 08-02-2014

Stappen naar het dorpje is enorm vermoeiend in temperaturen van 35 graden. Je bent zo'n drie kwartier onderweg heen en drie kwartier terug. Omdat onze auto stuk was, waren we verplicht, maar anders hadden we het nooit meer gedaan. We waren telkens doodop van in de zon te lopen.. Zeker geen aanrader te voet! 's Morgens vroeg is er brood te verkrijgen aan een kraampje dat naar het park komt. Het is wel haasten geblazen, want het brood is snel weg. De mevrouw is wel bereidwillig er nog achter te rijden naar de bakkerij.

• ann, 27-06-2013

bedlinnen

Er staat in de beschrijving : bedlinnen :startkit aanwezig. Ik neem dus aan dat je niets van bedlinnen hoeft mee te brengen ?

An Van Den Veegaete, 01-10-2013

Je kan dit huren ter plaatse, maar ik heb mijn eigen bedlinnen meegedaan.

• Ingrid, 08-05-2013

Fietsmogelijkheden

Hallo lezers,

In juni willen wij naar Aubignan. Nu is mijn vraag of het zinvol is om fietsen mee te nemen. Wij houden wel van fietsen maar niet van het klimwerk. Zijn er ook mogelijkheden om te fietsen zonder echte beklimmingen?

Willy vd Ploeg, 26-05-2013

Hallo Ingrid,

Wij zijn een paar keer in aubignan, Les Demeures de Ventoux geweest. Wij gingen met de racefiets, dus wel om ook te klimmen. Er zijn echter ook genoeg mogelijkheden om vlakker te fietsen. Het is niet zoals in Nederland helemaal vlak. Echter als je wat heuveltjes/glooiend geen probleem vindt is het prima te doen. Er zijn genoeg leuke dorpjes etc. met de fiets te bereiken zonder echt klimwerk tegen te komen. In Aubignan zelf ligt wel een behoorlijk heuveltje. Ik zou zeker fietsen meenemen er zijn veel kleinere wegen tussen de wijngaarden waar het heel leuk fietsen is.

Ruben, 27-05-2013

Beste Ingrid, Ben net terug van een week in Demeures en heb zelf wel de Ventoux beklommen maar verder is de regio redelijk vlak te noemen. Het is nergens helemaal vlak maar geen enorme lange of steile beklimmingen voor de meeste fietsers mijn inziens prima te doen. Prachtige wijngaarden en dorpjes om langs te fietsen.

Ingrid, 30-05-2013

Willy en Ruben, bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat de fietsen meegaan.

Groeten, Ingrid

We hebben een aantal aanbieders voor Les Demeures du Ventoux voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    Vacanceselect

• Kris, 25-02-2013

kinderspeelplaats

Is er een kinderspeelplaats op het domein? We reizen met een 2-jarige peuter dus kijken we uit naar schommel en glijbaan.

Sara, 18-03-2013

Ik dacht niet dat er echt een speeltuin was. Misschien iets kleins helemaal achteraan het park, maar het was alleszins niet groot en opvallend dan.

• Annick De Baets, 14-02-2013

Airco?

Wie weet of er airco is in de huisjes?

Sara, 18-03-2013

In het type waarin wij zaten, was geen airco aanwezig. Voor zover ik weet, is dit ook in de andere huisjes niet het geval.

• Lie'sje, 04-07-2012

restaurantjes

Goede tips voor restaurantjes in de buurt?

An Van Den Veegaete, 01-10-2013

Ja, in Murs (Lubéron) - alleen de trip is al de moeite waard -) Restaurant "Le Grillon" Super !! en in Pernes : Coté Jardin = grill heel gezellig als je binnen gaat en eet op de koer of binnenplaats ! Ook in Bonnieux is het lekker tafelen in "Le Fournil"! Smakelijk en genieten maar van La douce France !! Dit is pas vakantie !!

• lieve, 25-06-2012

wie weet

Zijn er parasols aanwezig in de huisjes voor schaduw? Zijn de bedden goed? Voldoende stopcontacten binnen en buiten, Moeten we zelf een relaxzetel meenemen of zijn die er ?

Sara, 09-11-2012

Er is een parasol aanwezig per huisje. De bedden zijn goed, maar kraken en piepen wel wat. Een relaxzetel is niet aanwezig.

heidi berghmans, 18-03-2013

Mag je een zonnescherm meenemen om een beetje privecy te hebben op het terras? Of is dit niet toegelaten?

• Marijke, 12-01-2012

Aankomst

Hallo, Vanaf welk uur mag je in het huisje? Dank u!

Groetjes Marijke

liesje, 04-07-2012

Op de site staat inderdaad tussen 16u en 18u, maar in de meeste hotels doen ze daar toch niet moeilijk over als je wat vroeger bent.

Frederik, 19-01-2012

volgens ik zie tussen 16 en 18u mvg

liesje, 04-07-2012

Dit staat ook op de site: Gasten die buiten de inchecktijden arriveren wordt vriendelijk verzocht om van te voren contact op te nemen met het hotel. De contactgegevens vindt u in de reserveringsbevestiging.