Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

Vakantiepark Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Demeures du Ventoux voor je op een rij gezet:

77 reviews over Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

• 4Stekene22-08-2019

Uitgeleefd vakantiepark, zijn geld niet meer waard

Verouderde en versleten huisjes, spinnenwebben, vlekken op de muren, gescheurde gordijnen,...Receptie ging het oplossen maar niet gezien! Zwembad groene randen. Beperkte animatie op zijn Frans.

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen

• 7fam.thijssen08-07-2019

leuke plek , maar het kan beter.

dit park is mooi en erg goed gelegen voor uitstapjes in de buurt.Avignon(25km)Orange(25km)en Bedoin(20km) zijn aanraders.Op 20 kms richting Avignon is er ook een groot overdekt winkelcentrum waar het vooral bij erg hete dagen prettig vertoeven is.Voor wielertoeristen de place to be.Park zelf is wel een beetje op zijn retour.veel ligstoelen bij het zwembad waren stuk,weinig schaduwplekken,en er hing zelfs een grote lamp los in het water. Maar de grootste ergernis was toch wel dat er nog altijd veel mensen hun ligstoel claimen door er hun handdoek s'morgens in te zwieren en er die dan een hele dag te laten liggen , ook al zijn ze soms wel een halve dag weg. EGOISME TEN TOP!!!

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 2017
    7M. van de Wiel16-07-2017

Mooie locatie voor een beklimming van Mt.Ventoux

Appartement eenvoudig ingericht en geen airco. Wel schoon. Nagenoeg geen parkeermogelijkheid dichtbij appartement. Park zag er netjes uit. Mooi zwembad. Vriendelijk personeel. Geen ruimte om fietsen te stallen bij app.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten

• Oude reviews

5Fam. van Gils31-08-2015

niet voor herhaling vatbaar!

Center Parcs achtige locatie zonder directe voorzieningen zoals een winkeltje.

Huisje was zeer slecht schoongemaakt, inventaris incompleet en in slechte staat.

Wel veel aanwezig voor de jeugd. En het zwembad was goed.

Had voor het geld er veel meer van verwacht.

• 4Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 9kristofluyten16-08-2015

Proper en fijn park voor de kinderen

Zeer goed gelegen vakantiepark met praktische en propere vakantiehuizen. De huizen liggen nogal dicht op elkaar zodat het soms wel wat druk is maar niks erg. Vanaf het park ben je dichtbij tientallen prachtige dorpjes om te bezoeken.

• 8Activiteiten

• 10van den berghe05-08-2015

ideaal park voor uitstapjes

Waren aangenaam verrast . Ruime huisjes , voldoende goed ingericht en voorzien van het nodige keukengerei . Er was zelfs een combi-microgolf aanwezig. De bakker 's morgens bracht een ruime variëteit mee en de verschillende eetkraampjes ( elke avond iets anders ) waren zeer lekker en verzorgd. Privacy was voor ons voldoende , je keek niet echt in iemand anders tuintje als je op het terras zat , wel had je voorbijgangers die op je terras keken. Goede fietslocatie zowel voor geoefende fietsers als voor echte toeristische gelegenheidsfietsers ( goed aangeduide fietsroutes )

• 10Activiteiten

• 8fam thijssen18-07-2015

mooi park

wij vinden dit vakantiepark 1 van de betere waar we al geweest zijn.Huisjes zijn proper en groot.alleen jammer van de trap die altijd zo hard kraakt.Ook de terrasjes hadden wat meer prive mogen zijn.Voor de rest alleen maar positief. Schoon park met uitzicht op mont ventoux.gezellig zwembad met ook een ligweide.smorgens komt er een bakker en savonds verschijnen er pizzakramen of iets dergelijks.toch nog een puntje van kritiek is dat er toch altijd mensen zijn die als het zwembad open gaat snel hun handdoeken op de ligstoelen komen leggen, en die daar dan de hele dag laten liggen, ook al zijn ze soms uren weg. EGOISME TEN TOP. IK KAN MIJ DAAR MATELOOS AAN ERGEREN. STOP DAARMEE !!!

• 9Werner en Marijke16-07-2015

Super!

Mooi, aangenaam, rustig en verzorgd vakantiepark. Ideaal gelegen om uitstapjes te doen. Mont Ventoux, Dentelles de Montmirail en Gorges de la Nesque zijn prachtige stukjes natuur! Comfortabele geschakelde huisjes met terras en tuintje. Helaas niet altijd voldoende privacy. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk en groot zwembad met ligweide. Voldoende speelgelegenheid voor de kids. Zéer leuke vakantie gehad.

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 8Emile11-05-2015

Prima park

Wij waren hier begin mei met lekker warm weer. Zwembad water was begin mei wel koud, op een klein badje na dan. Verder prima zwembad. Park is autovrij buiten de parkeerplaats. Ideaal voor kinderen. Alleen op zaterdag mogen er auto's bij de huisjes komen. De Mont Ventoux klim ligt op ongeveer 18 km van het park. Park heeft een springkussen,speeltuin en sportveld voor de kinderen. Er is ook een kinderclub. In mei geen eetgelegenheden op park, wel een kraampje met pizza,pannekoeken, ijs etc. Huisjes zijn basic, maar wel goed en schoon.

• 7Activiteiten

• 8meneer van Steenselen12-10-2014

mooi park

het park was mooi schoon maar de huisjes niet en de inboedel was niet compleet

• 6Onderkomen
    • 4Activiteiten

13 tips over Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

• Sara Staelens, 08-02-2014
    • Neem voldoende gerief mee om je avonden mee te vullen. Het park ligt ver van café's/ontspanningsmogelijkheden af.
    • Bezoek zeker Vaison-La-Romaine. Dit is een mooi middeleeuws stadje. Heel gezellig om eens te lopen.
    • Winkelcentrum Orange Les Vignes: Veel winkels in 1 complex.
    • Als je de markt van het domein wil doen, hoef je niet veel tijd in te rekenen. Deze telt slechts vijf kramen.
    • Zoek vooraf veel info op op internet. WiFi is behoorlijk duur.

• An Van Den Veegaete, 01-10-2013

Hele leuke dorpjes en steden om te bezoeken in de directe omgeving. Tip: uitstekend restaurant in Murs-en-Provence : Le Grillon! Evenals de vele gezellige provençaalse marktjes zijn een uitstap waard! Vb. Bédoin, Vaison-la-Romaine: zeker doen ! Prachtige streek !! En vergeet de Mont Ventoux niet te beklimmen !!

• Eric en Truus, 23-09-2012
    • autoroute gorges d'ardeche, sisteron, avignon met palais de pape, gordes, iets verder rijden maar erg leuk is le calanque (tussen marseille en cassis)

9 vragen over Vakantiepark Les Demeures du Ventoux

• Els, 23-04-2014

kinderstoel

Weet iemand of er kinderstoelen te verkrijgen zijn?

Martine, 20-07-2014

Jawel hoor, ik heb zelf gezien dat in de huisjes met kleine kindjes dezelfde kinderstoelen stonden!

an van den veegaete , 07-07-2014

We hebben 3 kinderen maar geen kleintjes meer. Helaas kan ik je daar geen antwoord op geven. Er is wel een mini-club en een klein verwarmd zwembad voor de allerkleinsten. Ook een klein speeltuintje is aanwezig. In ons huisje zie ik alvast nergens een kinderstoeltje staan.

• martine, 21-12-2013

dorpje

Is het ver stappen naar het dorpje en is dit dorpje wat gezellig? Kan men in het park brood en pistolets kopen voor te ontbijten?

Sara Staelens, 08-02-2014

Stappen naar het dorpje is enorm vermoeiend in temperaturen van 35 graden. Je bent zo'n drie kwartier onderweg heen en drie kwartier terug. Omdat onze auto stuk was, waren we verplicht, maar anders hadden we het nooit meer gedaan. We waren telkens doodop van in de zon te lopen.. Zeker geen aanrader te voet! 's Morgens vroeg is er brood te verkrijgen aan een kraampje dat naar het park komt. Het is wel haasten geblazen, want het brood is snel weg. De mevrouw is wel bereidwillig er nog achter te rijden naar de bakkerij.

• ann, 27-06-2013

bedlinnen

Er staat in de beschrijving : bedlinnen :startkit aanwezig. Ik neem dus aan dat je niets van bedlinnen hoeft mee te brengen ?

An Van Den Veegaete, 01-10-2013

Je kan dit huren ter plaatse, maar ik heb mijn eigen bedlinnen meegedaan.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan