Hotel Le Relais D'Aubagne

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais D'Aubagne voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Le Relais D'Aubagne in het Nederlands

zakelijk verblijf in Aubagne

Siebren,
17-1-2018

Zakelijk een prima hotel. niet meer luxe en comfort dan nog. parkeren is prima en bereikbaarheid idem. relatief kleine (bad)kamer maar met prima bed en daar gaat het toch om. gemiddeld geluid van aanliggende kamer of omgeving. Zakelijk een prima keuze.

in het hotel zit een restaurant wat tot 22 uur een maaltijd serveert. Eenvoudig maar effectief ontbijt.

prima hotel voor enkele dagen

sofie
21-7-2015

Mooie kamer. Kleiner maar alles bij de hand. We verbleven er met twee kinderen van 10 en 9. Twee tv's. Twee airco's. Een dubbel bed boven en onder. Leuk zwembad en goed ontbijt.

Het hotel ligt in een soort industrie winkel gebied. Je kan er niet te voet weg. Voor alles een auto nodig.

goed hotel met alle nodige voorzieningen

Vermeulen
10-8-2010

Hotel ligt in druk winkelcenter. Wel ideaal gelegen om met de auto verschillende omliggende plaatsen te bezoeken (Marseille, Cassis,... . Eten en drinken niets op aan te merken, 's morgens ontbijtbuffet, iedere avond koud buffet en keuze uit vis of vleesgerecht als hoofdschotel. Kamers ontbreekt misschien wel een koelkast en een terras, niet om een week te verblijven, enkele dagen zoals wij gedaan hebben is zeker geen probleem, zelf met een kind van 4 jaar.

2008

hotel in renovatie, zwembad afgekeurd, keuken onder tent in tuin, inrichting kamers niet berekend op verblijf van meerdere dagen,ligging hotel in zeer druk winkelcentrum, ver van alles, moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer, kortom geen fijn hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais D'Aubagne in Aubagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais D'Aubagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.