Reviews over Aubagne

prima hotel voor enkele dagen

sofie
    21-7-2015

Mooie kamer. Kleiner maar alles bij de hand. We verbleven er met twee kinderen van 10 en 9. Twee tv's. Twee airco's. Een dubbel bed boven en onder. Leuk zwembad en goed ontbijt.

Het hotel ligt in een soort industrie winkel gebied. Je kan er niet te voet weg. Voor alles een auto nodig.

prima uitvalsbasis

Nienke
    4-12-2011

Camping zelf is erg basic maar zeer schaduwrijk!

Mooi in de natuur en dichtbij marseille, cassis en de calanque! Campingeigenaar niet erg betrokken, maar alles is goed verzorgd en schoon. Gunstige prijs en relatief rustig voor de ligging. Brood en basisbehoeften bij de receptie te koop. Vrieselementen kunnen gratis bij de recpetie worden ingevroren.

midden in de natuur

harrie mullers
    2-9-2011

deze camping ligt in een dennenbos, 2 km buiten aubagne. er zijn - mede door de ligging in het bos -geen afgebakende plaatsen. maar wel plaatsen midden in de natuur.

er is geen winkel, geen zwembad, het sanitair is te weinig maar wordt goed schoon gemaakt. van het stadje is er een prima en goedkope busverbinding naar het centrum van marseille.

goed hotel met alle nodige voorzieningen

Vermeulen
    10-8-2010

Hotel ligt in druk winkelcenter. Wel ideaal gelegen om met de auto verschillende omliggende plaatsen te bezoeken (Marseille, Cassis,... . Eten en drinken niets op aan te merken, 's morgens ontbijtbuffet, iedere avond koud buffet en keuze uit vis of vleesgerecht als hoofdschotel. Kamers ontbreekt misschien wel een koelkast en een terras, niet om een week te verblijven, enkele dagen zoals wij gedaan hebben is zeker geen probleem, zelf met een kind van 4 jaar.

Aubagne scoort een 3,4 uit 10, op basis van 2 reviews