Camping L'Avelanede

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurArtignosc sur Verdon

We hebben een aantal aanbieders voor Camping L'Avelanede voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 68 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 68 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 8.7Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

68 Reviews over L'Avelanede

• 6Marc24-08-2021

Mooie plaats maar sanitair vies.

Een week op deze camping geweest. Hadden een mooie en hele ruime plek aan de rand van de camping en keken uit over de velden. In de buurt mooi meren om lekker te zwemmen.Sanitair was niet schoon, vooral de douches waren smerig doucheputjes vol haar waardoor het water niet wegliep. Dit was geen incident maar was iedere dag zo.Restaurant op de camping zag er gezellig uit maar was alleen open voor afhaal dit was erg jammer.Veel honden op deze camping. Pinnen niet mogelijk op de camping alles moet contant betaald worden.Al met al een goede week gehad maar zou deze camping niet nog eens bezoeken.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Bart24-08-2021

Camping voor kampeerders (de échte)

Hier kan je kamperen zoals het volgens ons hoort: behalve mooie plekken op de ‘gewone’ camping, lijkt het in het bos en rond het veld op wildkamperen. Waar een 5-sterrencamping 5 mobilhomes zou neerproppen, is hier één kampeerplek. Sanitair is beperkt, maar wij hebben nooit hoeven wachten. Aan de staat van het sanitair zie je ook dat hier echte, sympathieke kampeerders komen: iedereen houdt het schoon voor de volgende. Watertemparatuur van de douches gaat wel alle kanten op: van fris naar kokend en weer terug. Ontvangst heel vriendelijk, de eigenaar en personeel denken met altijd met je mee en niets is ze teveel. Zo zijn wij drie keer van plek verhuisd. Pizza’s zijn superlekker.Kortom: een walhalla voor kampeerders.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Lisette10-08-2021

Rustig gelegen groene familie camping

Rustig gelegen familie camping midden in het groen, maar toch met veel faciliteiten en een supermarkt op 10 min. rijden. Veel schaduw en zeer ruime plekken. Wij stonden op het gedeelte La Pinede, heel bos- en schaduwrijk en met uitzicht op ruin veldje om op te badmintonnen etc. Douche/WC gelegenheid niet groot maar wel erg netjes en schoon (2x per dag). Er zijn nog 2 plekken waar je kan douchen, dus altijd wel plek. Er is een restaurant met terras incl afhaal van lekkere pizza's en snacks. Zwembad was niet groot, verwarmd (maar ons niet koel genoeg bij 30gr), zelfs in hoogseizoen prima plek, omdat er genoeg fijne zwem meren in de omgeving zijn met schoon water van goede temperatuur. Elke ochtend vers brood. locatie is rustig, maar De Gorde du Verdon is wel 45 min. rijden. Regel is vanaf 22 uur stil, maar er is geen handhaving en daardoor toch overlast. Dat was enige minpuntje.

• 8Lisette04-09-2020

Het was een heerlijk verblijf

We hebben hier een top week gehad! Mooie, schone camping met ruime plekken en een net sanitair. Onze accommodatie (Le Firmament) was geweldig: compleet, schoon, groot, heel knus met een bed onder de sterrenhemel. De broodjesservice was ideaal, een eigenaar sprak Nederlands, het zwembad was leuk met schaduwplekken en het restaurant heeft een goede kaart. De omgeving is niet heel toeristisch qua terrasjes, maar de meren zijn heerlijk om naartoe te gaan. Genoten!

• 9Elvira20-08-2019

Fantastische vakantie gehad!

Wat een geweldige plek! Aangenaam verrast. Groot, lekker veel schaduw. Omgeving is fantastisch. Lac de Ste Croix kende we al, maar ook het meertje vlakbij is leuk. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Mariëlle18-08-2019

Aanrader

Geweldige en gemoedelijke camping😊 Gisteren teruggekomen van 2 heerlijke weken. Wij verbleven in de nieuwe ecolodge, erg mooi, ruim en netjes. De camping ligt heel centraal; kwartier rijden naar t adembenemende mooie meer van Sainte Croix😍...diverse dorpen zoals; Tour tour, Moustiers st Marie, Cotignac. En ook een dagje Sainte Tropez was goed te doen! Fijn zwembad om in af te koelen en onze kinderen hadden genoeg (Nederlandse) kinderen om mee te spelen. Fijne eigenaren! We hebben het erg naar onze zin gehad.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie van Tilburg02-08-2019

Aanrader

Gezellige familiecamping. Wij verbleven 2 weken in een stacaravan. Goed onderhouden.Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kinderen (8 en 10 jaar) hebben zich ook heel goed vermaakt op het voetbalveld, trampoline en bij het zwembad. Meerdere Nederlandse kinderen. Camping is rustig gelegen met supermarkt en meer om te zwemmen in de buurt. Verder centraal gelegen voor mooie uitstapjes naar oa gorges du verdon en lac st Croix. Camping is echt een aanrader.

• 8Familie Kooper02-08-2019

Heerlijk onthaasten onder de pijnbomen.

Sommige paradijsjes houd je misschien liever geheim, maar de camping verdient het om een groter publiek te krijgen. In juli een goede mix van gasten uit België, Nederland, en Frankrijk. Voor onze tieners van 13 en 15 waren er voldoende vriendjes, en onze plek was ronduit prachtig. Tussen de bomen en heel groot, maar er zijn ook alternatieve plekken. Door de variatie aan soorten plekken is er voor ieder wat wils. Aardige (Belgische) eigenaren, schoon sanitair (mede doordat de gasten netjes waren) en het zwembad groot genoeg. Er was geen animatie (wat wij niet erg vonden), maar de camping organiseerde met regelmaat allerlei activiteiten (zoals boogschieten). Als laatste pluspunt noemen we nog de ligging. De camping ligt heerlijk rustig en vlak bij een prachtig meer (Lac d’Artignosc) om te kanoën en te zwemmen. Vanuit de camping waren er meerdere bezienswaardigheden te bezoeken binnen een half uur rijden, zoals Tourtour en Cotignac.

• 7Marianne en Kas Spoelstra24-03-2019

Geweldig, rust, ruimte.

Geweldige camping maar ik mis bij de foto's de geweldige camping accomodaties.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie K. te A.15-08-2018

Een mooie en nette camping.

In 1999 waren we hier voor het laatst. Toen was het een slecht onderhouden zootje. Nu, met nieuwe eigenaren, heeft het een goede opknapbeurt gehad. Wel zijn er heel veel mobile homes gekomen. Op één veld kun je daar met je tent/caravan tussen geplaatst worden - vind ik minder. Het andere deel, waar veel caravans en tenten staan is gezellig, mooi en net. Nieuw toiletgebouw is eenvoudig, maar schoon. Afwasplekken hadden groter gekund en ook meer. Met de boeking en uitvoering ging helaas wel wat mis: geboekt met schaduw, en gekregen: zonder schaduw. Uiteindelijk wel een plek gekregen met enigszins schaduw. Dat kun je wel gebruiken als de zon schijnt. Net zwembad, heerlijk brood en vriendelijke eigenaren. Plus een pracht omgeving.

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar