Camping L'Avelanede

64 reviews over Camping L'Avelanede

• 2019
    9Elvira20-08-2019

Fantastische vakantie gehad!

Wat een geweldige plek! Aangenaam verrast. Groot, lekker veel schaduw. Omgeving is fantastisch. Lac de Ste Croix kende we al, maar ook het meertje vlakbij is leuk. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mariëlle18-08-2019

Aanrader

Geweldige en gemoedelijke camping😊 Gisteren teruggekomen van 2 heerlijke weken. Wij verbleven in de nieuwe ecolodge, erg mooi, ruim en netjes. De camping ligt heel centraal; kwartier rijden naar t adembenemende mooie meer van Sainte Croix😍...diverse dorpen zoals; Tour tour, Moustiers st Marie, Cotignac. En ook een dagje Sainte Tropez was goed te doen! Fijn zwembad om in af te koelen en onze kinderen hadden genoeg (Nederlandse) kinderen om mee te spelen. Fijne eigenaren! We hebben het erg naar onze zin gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Familie van Tilburg02-08-2019

Aanrader

Gezellige familiecamping. Wij verbleven 2 weken in een stacaravan. Goed onderhouden.Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kinderen (8 en 10 jaar) hebben zich ook heel goed vermaakt op het voetbalveld, trampoline en bij het zwembad. Meerdere Nederlandse kinderen. Camping is rustig gelegen met supermarkt en meer om te zwemmen in de buurt. Verder centraal gelegen voor mooie uitstapjes naar oa gorges du verdon en lac st Croix. Camping is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Familie Kooper02-08-2019

Heerlijk onthaasten onder de pijnbomen.

Sommige paradijsjes houd je misschien liever geheim, maar de camping verdient het om een groter publiek te krijgen. In juli een goede mix van gasten uit België, Nederland, en Frankrijk. Voor onze tieners van 13 en 15 waren er voldoende vriendjes, en onze plek was ronduit prachtig. Tussen de bomen en heel groot, maar er zijn ook alternatieve plekken. Door de variatie aan soorten plekken is er voor ieder wat wils. Aardige (Belgische) eigenaren, schoon sanitair (mede doordat de gasten netjes waren) en het zwembad groot genoeg. Er was geen animatie (wat wij niet erg vonden), maar de camping organiseerde met regelmaat allerlei activiteiten (zoals boogschieten). Als laatste pluspunt noemen we nog de ligging. De camping ligt heerlijk rustig en vlak bij een prachtig meer (Lac d’Artignosc) om te kanoën en te zwemmen. Vanuit de camping waren er meerdere bezienswaardigheden te bezoeken binnen een half uur rijden, zoals Tourtour en Cotignac.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Marianne en Kas Spoelstra24-03-2019

Geweldig, rust, ruimte.

Geweldige camping maar ik mis bij de foto's de geweldige camping accomodaties.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 2018
    8Familie K. te A.15-08-2018

Een mooie en nette camping.

In 1999 waren we hier voor het laatst. Toen was het een slecht onderhouden zootje. Nu, met nieuwe eigenaren, heeft het een goede opknapbeurt gehad. Wel zijn er heel veel mobile homes gekomen. Op één veld kun je daar met je tent/caravan tussen geplaatst worden - vind ik minder. Het andere deel, waar veel caravans en tenten staan is gezellig, mooi en net. Nieuw toiletgebouw is eenvoudig, maar schoon. Afwasplekken hadden groter gekund en ook meer. Met de boeking en uitvoering ging helaas wel wat mis: geboekt met schaduw, en gekregen: zonder schaduw. Uiteindelijk wel een plek gekregen met enigszins schaduw. Dat kun je wel gebruiken als de zon schijnt. Net zwembad, heerlijk brood en vriendelijke eigenaren. Plus een pracht omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 8familie Kamp12-08-2018

Boven verwachting

We vonden de camping relaxt. Bij aankomst kregen we een ander plekje, omdat we het gereserveerde plekje te schaduwrijk vonden. Dit was geen probleem en de campingbaas kwam gelijk met een langere stroomkabel aan. We hadden rustige en grote plek achter op de camping, het hele veld voor ons alleen. Onze 14 en 17 jarige zoon en dochter hadden aansluiting bij een paar andere pubers en dit was voor hen voldoende. Het zwembadje was prima en schoon. Geen overbodige strenge regels, maar een heerlijk relaxte sfeer! We vonden de washokken voldoende schoon. Het water in de douches was niet heel heet, maar omdat het weer warm was was het prima zo. De campingbazen (vader en zoon) stralen een vriendelijke behulpzame en relaxte sfeer uit. Kortom: een fijne, rustige camping met keuze uit mooie verschillende soorten standplaatsen! Wij hebben genoten van de sfeervolle omgeving van de Provence op l' Avenanede!! Voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Familie D11-08-2018

Heerlijk: rustige en ruime camping

Wat wij zoeken is een niet al te grote camping, zonder animatie met zwembad. Dit alles heeft L'Avelanede. Het is een rustige, vooral gezinscamping met vooral Nederlanders, Belgen en Fransen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een hele grote mooie plek met deels zon, deels schaduw. In de buurt zijn veel mooie dorpjes. Het meertje vlakbij de camping is heerlijk om in te zwemmen. Lac st. Croix is dichtbij en erg mooi. Het restaurant op de camping is prima en handig voor de dag van aankomst en vertrek en als het een keer mocht regenen. Het enige wat wij gemist hebben is een klein winkeltje met de hoogst noodzakelijke dingen als water, toiletpapier etc. Al met al was het een heerlijke vakantie en zeker een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4Bart12-08-2017

Grote tegenvaller, voor ons nooit meer.

Via mail reageren ze zeer snel. Ze bevestigen dat ze nog plaats hebben en dat we dit online kunnen boeken. Zo gezegd, zo gedaan. Helaas wordt onze reservering niet bevestigd. Dat wordt ons ook meegedeeld als we aankomen. Ze hebben echter nog wel één plaatsje voor ons, naast het zwembad. Het sanitair is ronduit vies. Het zwembadwater is troebel en licht groenig. Een van de gasten laat zijn zoontje in de struiken naast het zwembad plassen. De gasten zijn tot 's avonds laat rumoerig. Er lopen loslopende honden over het terrein. Na 19 uur weigert de bediening nog ijs te verkopen, ook al staan ze naast de vriezer met ijsjes. 'S morgens bij het uitchecken, moet de eigenaar uit zijn bed getrommeld worden.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Karin Meij05-08-2017

Uitstekend

Prima camping. Op het eerste gezicht lijkt het een nogal "gewone" camping met de afgepaste plekken. Maar achterin is een heel groot gebied met ontzettend leuke tentplekken, echt geweldig. Ruimte, uitzicht, als je dat wilt en schaduw! Verder alles prima in orde, er is een bar waar wifi is. Een leuk restaurantje en prima , aardige mensen die echt hart voor de zaak hebben.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

3 tips over Camping L'Avelanede

• Minnema, 20-07-2014 Rapporteren

Ideaal voor rustzoekers, wandelaars en fietsers

• Erna Snijkers, 25-09-2014 Rapporteren

Restarant Chez Bonne Maman in het dorp (8 km rijden)

• Guke van 't Ent, 14-08-2014 Rapporteren

Ga vooral in het voorjaar dan is het nog rustig bij de George du Verdon en kun je volop genieten van al het natuurschoon.

5 vragen over Camping L'Avelanede

• Jan van der Slik, 17-10-2017 Rapporteren

campingplaatsen

Heeft iemand ervaring met de plaatsen die ze op de plattegrond van de camping ' de prairie' noemen?

• Cornee, 18-08-2016 Rapporteren

Grote plek voor tent

Hallo, kan iemand mij vertellen, welke plekken ik het best kan vragen voor een grote tunneltent, kleine tent voor onze zoon, bagagewagen en auto? Komen er ook oudere jongens en meiden van 17+? Ik hoop van jullie te horen.

• dewals, 05-07-2016 Rapporteren

Hoeveel ampere stroom

Weet iemand hoeveel ampère stroom er voor een plek is?

Camping L'Avelanede info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200