4,1

Onvoldoende

• Activiteiten4,7
  • Onderkomen4,5

We hebben een aantal aanbieders voor Soleil Vacances Résidence Club de Camargue voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiepark Soleil Vacances Résidence Club de Camargue in het Nederlands

Dit nooit meer

Mieke, 3-7-2013
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Hadden 1 dag tevoren geboekt en betaald, telefonisch. Bij aankomst kenden ze ons niet en moesten we zelf, na 1-dag wifi te hebben gekocht, aantonen dat we geboekt hadden. Weinig hulpvaardig personeel en slecht onderhouden en donkere accomodatie. Ook erg slechte bedden, kortom zou niemand aanraden er heen te gaan!

hadden het anders verwacht

Bertje Van Borm, 13-8-2012
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

L'Estajan in juni niets te beleven.

Meerdere zwembaden goed afgeschermd voor kleine kinderen OK

Ligt ergens waar je het niet verwacht. De auto nemen en vele km rijden om iets in van omgeving te zien.Barelen om binnen te rijden.

Service heel vriendelijk en behulpzaam OK Huisjes heel klein.is zijn prijs niet waard ! Voor en achterkant van de husjes vuil.

Eten in restaurant goed. 3 à 4 tafels bezet. Te veel eten voorzien

Er waren niet veel vakantiegangers. Spijtig !

gewoon doen

gwenny, 9-8-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

we zijn gewest met 4 kinderen en hebben ons niet verveeld

Huisjes zijn goed zonder meer , je hebt er alles wat je nodig hebt

Op gebied van eetgelegenheden ok

Zwembaden zijn ook goed niet verwarmd en een beetje takjes en blaadjes moet je er maar bijnemen

Rustig vakantiepark echt waar , mooi en verzorgt

Bezoek ook eens Arles zeer mooi . Saint Marie de la mere lig aan een mooi verzorgt strand

een half uurtje rijden is zeker de moeite waard door het prachtige landschap

je hebt er niets te kort maar verwacht der ook niet te veel van

Twee weken geboekt, binnen 24 uur gevlucht

peter vdB, 10-8-2009
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Wat een drama. Filistijnen vluchtelingen kamp, slecht onderhouden dor en droog. Gevangen op balkons afgeschermd met gaas. Kamp ligt in middle of nowhere achter industrieel gebied van Arles, ook een stad om snel door heen te rijden. Op het park is alles 's middags dicht. Broodjes in de mini minimarkt alleen op bestelling voorgaande dag.

Na een nacht spullen gepakt en met de kids door naar Spaanse kust en gelukkig nog een fijne vakantie gehad. Jammer van het geld dat vooruitbetaald was, maar blijven op het kamp is geen optie.

U bent gewaarschuwd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Soleil Vacances Résidence Club de Camargue in Arles (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Soleil Vacances Résidence Club de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Soleil Vacances Résidence Club de Camargue scoort een 4.14 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: