Camping L' Arlésienne

7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Arles (Bouche du Rhone)

7Goed

Meer campinginfo

35 reviews over Camping L' Arlésienne

• 5vin22-06-2019

fout management

Hier loopt het fout ! We hadden hier tot nu goede ervaringen op deze camping. De ligging tov Arles kan niet beter. De campeer plekken zijn mooi en groot. MAAR. De meest agressieve reactie ooit ! We kwamen met een aantal campers toe. Er ontstond een woorden wissel met jongeren die op de camping logeerde. Waardoor een dispuut met de eigenaars van de camping ontstaan is. Ze reageerde verbaal en zelfs lichamelijk agressief waardoor alle wachtende campers (6) vertrokken zijn. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Een goede raad !!!! Herpak uw stijl nu het nog kan ! Je hebt een mooie camping. Leuk zwembad. Prachtig gelegen. Maar als campeerders omdat ze “angst” hebben hoe jij en sommige campeerders reageren !! 6 tegelijk vertrekken en doorrijden is dat toch een teken aan de wand !

• 4Eetgelegenheden

• 2017
    2Abe17-10-2017

Nooit meer

Extreem duur, ligt klem baast spoor en snelweg. Na mijn klacht over koud water in de douche werden we van de camping verwijderd. Wij zijn een stel van in de 60 en reizen per fiets en tent. We zijn echt wel iets gewend. Maar deze beheerder ging helemaal uit zijn bol. Een echte No Go Camping.

• 1Eetgelegenheden

• 6Marja van Straaten09-06-2017

Hemelvaartweekend

Slechte camping! Verplicht identificeren met ID-kaart of paspoort. Beheerder vraagt of ik zon of schaduwplek wil, na lang zoeken in zijn computer krijg ik een plek met veel zon en weinig schaduw. Ik kruip maar in de heg om wat schaduw te hebben. Sanitair, twee afwasbakken en dames en heren in een gebouw, de urinoirs zo geplaatst dat je als vrouw zo naar de plassende mannen kon kijken. Drie wc's en een invalide toilet en douche en slechts een gewone douche! Het andere toietgebouw bij het zwembad was onverlicht. Mijn fiets is daar gestolen en bij de receptie was men totaal niet onder de indruk. De vrouw achter de receptie heeft ook een cursus Hospitality nodig. Ik deed mijn verhaal over de fiets, een Fransman haakte er op in en ze ging met hem verder praten en ik moest haar aandacht weer terug zien te krijgen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Alleenreizend

• Oude reviews

8Loetje28-06-2016

Zeer goede lokatie t.o.v. de stad Arles

Prima camping met open en schaduwrijke plekken. De staf is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Het sanitair lijkt me inderdaad niet toereikend in het hoogseizoen, maar voor het aantal mensen dat aanwezig was in het voorseizoen prima.

Wij hebben hier gedurende een aantal dagen zowel gekampeerd als, door pech, verbleven in een in een goed en volledig ingerichte, ja ook met douche en wc, stacaravan, waarvan er een dertigtal op het terrein staat.

De afstand naar de stad Arles overbrug je met de fiets in 10 minuten, winkels in vijf en ook openbaar vervoer brengt je naar de stad.

Muggen? Ja die waren er, maar wat wil je als je tegen de Camargue aanzit.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Albert4227-06-2016

Een prima camping op een uitstekende lokatie ten op zichte van de stad Arles. Zeer behulpzame eigenaar/familie.

Anders

• 8kraan2324-06-2016

Mooie camping met goed en mooi zwembad. Sanitair mag uitgebreider gezien het aantal plaatsen, wel schoon .

Anders

• 2Arno09-05-2015

niet goed

Constante herrie van snelweg en trein. Te weinig sanitair Koud water Veel te duur Zwembad dicht maar wel betalen Eten slecht, slachtafval zonder waarschuwen, geen groente ondanks belofrte, patat niet gaar enz enz

Met oudere kinderen

• 6Bekkers18-09-2014

Constante herrie snelweg, trein

Dit voor lief nemend, om Arle te bezoeken, wat een prachtige stad is, een redelijke doortrek camping, veel campers en korte verblijf gasten. Redelijk nieuw sanitair, twee douche ruimten waarvan een voor invalide. Geen gezellige plekken, nog vrij jonge beplanting. Idd veel muggen.

• 7Staat v/h sanitair

• 3Martine18-08-2013

Weggelopen na 1 nacht!

Geen sikkepit schaduw Onze tent bijna weggeblazen Na 1 uur de tent opzetten beiden bomvol met 50 muggenbeten per been en arm (met muggenspray gaan eten op 't terras) 4 wc's en 4 douches voor héél de camping. Met in de wc géén toiletpapier. Wifi die "aanwezig was" (telefonisch beloofd) bleek aan strikte uren te hangen

Kortom: In plaats van een week, zijn wij na 1 nacht al vertrokken (en eigenlijk wilden we na 1 uur al weg).

• 4Eetgelegenheden

• 7Fam Rijnbeek25-07-2013

Prima camping

De waardering op Zoover (4.9) vinden wij zeer onterecht voor deze camping. De plaatsen zijn erg ruim, met en zonder schaduw en vlak, de ontvangst was prima. Brood moet je inderdaad even bestellen van tevoren, maar als ervaren kampeerder vraag je dat toch even als je aankomt ! Het nieuwe sanitairgebouw midden op de camping is niet groot, maar naast het restaurant is een tweede sanitairgebouw, wat ook prima functioneerde. We hebben nog even lekker gezwommen in het zwembad en gebruik gemaakt van de ligbedden, die in ruime mate aanwezig waren. Met de muggen viel het ons erg mee. Ooit zijn we ergens weggegaan vanwege de muggen, maar daar zaten er dan ook letterlijk miljoenen. Met gebruik van onze muggenspray, hebben we zelfs niet één bult opgelopen! Prima plek om o.a. Arles te bezoeken.

• 7Staat v/h sanitair

2 tips over Camping L' Arlésienne

• miadebroey, 25-09-2013

wij waren in september op deze camping. Zeer rustig - proper sanitair - vriendelike ontvangst - wel veel muggen - mooi zwembad en gratis internet (wel beperkte uren) Niet ver van Arles. Goed met de fiets te doen.Een aanrader.

• Martine, 18-08-2013

Neem voldoende muggenspray mee en voorzie je eigen toiletpapier! Brood kan je 's ochtends ook halen bij het winkeltje - buiten de camping - 300 meter verder.

0 vragen over Camping L' Arlésienne

• Aantal campingplaatsen50 tot 200