Camping L' Arlésienne

Camping L' Arlésienne
7,4

32 reviews over Camping L' Arlésienne in het Nederlands

Nous avons eu la chance d’avoir un emplacement ombragé, ce qui n’est pas tout le temps le cas. Les sanitaires étaient par contre dans un état déplorable dès 8h du matin...

Une très bonne équipe au restaurant, très agréables et de bons plats !

Se deben mejorar mucho los lavabos

Fernández Hernández
5-8-2018

Se deben mejorar mucho los lavabos.

Y el agua sale miy caliente en las duchas

Très bon séjour

Christophe
28-7-2018

Très bon séjour.

Je reviendrer au camping les personnes du camping sont acceilentièrement et s'impatiente Merci pour tout .

Très agréable en famille

Sébastien
15-7-2018

Très agréable en famille . La piscine et les toboggans sont très propre et vraiment agréable

Nous avons passé un agréable séjour

Francis
30-10-2017

Nous avons passé un agréable séjour. Mobile-home très confortable avec climatisation très appréciable. Accueil très chaleureux et sympathique.

Nooit meer

Abe
17-10-2017

Extreem duur, ligt klem baast spoor en snelweg. Na mijn klacht over koud water in de douche werden we van de camping verwijderd.

Wij zijn een stel van in de 60 en reizen per fiets en tent. We zijn echt wel iets gewend. Maar deze beheerder ging helemaal uit zijn bol. Een echte No Go Camping.

Wir waren mit den Rädern in der Region unterwegs

Christine Duttenhöfer
11-10-2017

Wir waren mit den Rädern in der Region unterwegs. Der Campingplatz ist schön, der Empfang an der Rezeption war freundlich, wir mussten nur leider 2 Stunden warten. Schwimmbad konnten wir nicht nutzen

Hemelvaartweekend

Marja van Straaten
9-6-2017

Slechte camping! Verplicht identificeren met ID-kaart of paspoort. Beheerder vraagt of ik zon of schaduwplek wil, na lang zoeken in zijn computer krijg ik een plek met veel zon en weinig schaduw. Ik kruip maar in de heg om wat schaduw te hebben. Sanitair, twee afwasbakken en dames en heren in een gebouw, de urinoirs zo geplaatst dat je als vrouw zo naar de plassende mannen kon kijken. Drie wc's en een invalide toilet en douche en slechts een gewone douche!

Het andere toietgebouw bij het zwembad was onverlicht.

Mijn fiets is daar gestolen en bij de receptie was men totaal niet onder de indruk. De vrouw achter de receptie heeft ook een cursus Hospitality nodig. Ik deed mijn verhaal over de fiets, een Fransman haakte er op in en ze ging met hem verder praten en ik moest haar aandacht weer terug zien te krijgen.

des emplacements pour tous les goûts : moyen, grand, ensoleillé, ombragé.

Grand parking devant l'entrée. Camping à recommander

douches pas assez nombreuses, eau beaucoup trop chaude impossible à régler, pas d'électricité (il faut un adaptateur introuvable en magasin, vendu 10 euros au camping!); installation vraiment très vétustes. La piscine est bien, mais nous n'irons pas là l'an prochain

We hebben een aantal aanbieders voor L' Arlésienne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Arlésienne in Arles (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Arlésienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L' Arlésienne scoort een 7.37 uit 10 op basis van 32 reviews.