Camping L' Arlésienne

Anders

Nooit meer

Abe
17-10-2017

Extreem duur, ligt klem baast spoor en snelweg. Na mijn klacht over koud water in de douche werden we van de camping verwijderd.

Wij zijn een stel van in de 60 en reizen per fiets en tent. We zijn echt wel iets gewend. Maar deze beheerder ging helemaal uit zijn bol. Een echte No Go Camping.

Hemelvaartweekend

Marja van Straaten
9-6-2017

Slechte camping! Verplicht identificeren met ID-kaart of paspoort. Beheerder vraagt of ik zon of schaduwplek wil, na lang zoeken in zijn computer krijg ik een plek met veel zon en weinig schaduw. Ik kruip maar in de heg om wat schaduw te hebben. Sanitair, twee afwasbakken en dames en heren in een gebouw, de urinoirs zo geplaatst dat je als vrouw zo naar de plassende mannen kon kijken. Drie wc's en een invalide toilet en douche en slechts een gewone douche!

Het andere toietgebouw bij het zwembad was onverlicht.

Mijn fiets is daar gestolen en bij de receptie was men totaal niet onder de indruk. De vrouw achter de receptie heeft ook een cursus Hospitality nodig. Ik deed mijn verhaal over de fiets, een Fransman haakte er op in en ze ging met hem verder praten en ik moest haar aandacht weer terug zien te krijgen.

Zeer goede lokatie t.o.v. de stad Arles

Loetje
28-6-2016

Prima camping met open en schaduwrijke plekken. De staf is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Het sanitair lijkt me inderdaad niet toereikend in het hoogseizoen, maar voor het aantal mensen dat aanwezig was in het voorseizoen prima.

Wij hebben hier gedurende een aantal dagen zowel gekampeerd als, door pech, verbleven in een in een goed en volledig ingerichte, ja ook met douche en wc, stacaravan, waarvan er een dertigtal op het terrein staat.

De afstand naar de stad Arles overbrug je met de fiets in 10 minuten, winkels in vijf en ook openbaar vervoer brengt je naar de stad.

Muggen? Ja die waren er, maar wat wil je als je tegen de Camargue aanzit.

We hebben een aantal aanbieders voor L' Arlésienne voor je op een rij gezet:

Een prima camping op een uitstekende lokatie ten op zichte van de stad Arles.

Zeer behulpzame eigenaar/familie.

Mooie camping met goed en mooi zwembad

kraan23
      24-6-2016

Mooie camping met goed en mooi zwembad. Sanitair mag uitgebreider gezien het aantal plaatsen, wel schoon .

niet goed

Arno
        9-5-2015

Constante herrie van snelweg en trein.

Te weinig sanitair

Koud water

Veel te duur

Zwembad dicht maar wel betalen

Eten slecht, slachtafval zonder waarschuwen, geen groente ondanks belofrte, patat niet gaar enz enz

Constante herrie snelweg, trein

Bekkers
        18-9-2014

Dit voor lief nemend, om Arle te bezoeken, wat een prachtige stad is, een redelijke doortrek camping, veel campers en korte verblijf gasten. Redelijk nieuw sanitair, twee douche ruimten waarvan een voor invalide. Geen gezellige plekken, nog vrij jonge beplanting. Idd veel muggen.

Weggelopen na 1 nacht!

Martine
        18-8-2013

Geen sikkepit schaduw

Onze tent bijna weggeblazen

Na 1 uur de tent opzetten beiden bomvol met 50 muggenbeten per been en arm (met muggenspray gaan eten op 't terras)

4 wc's en 4 douches voor héél de camping. Met in de wc géén toiletpapier.

Wifi die "aanwezig was" (telefonisch beloofd) bleek aan strikte uren te hangen

Kortom: In plaats van een week, zijn wij na 1 nacht al vertrokken (en eigenlijk wilden we na 1 uur al weg).

Prima camping

Fam Rijnbeek
        25-7-2013

De waardering op Zoover (4.9) vinden wij zeer onterecht voor deze camping. De plaatsen zijn erg ruim, met en zonder schaduw en vlak, de ontvangst was prima. Brood moet je inderdaad even bestellen van tevoren, maar als ervaren kampeerder vraag je dat toch even als je aankomt ! Het nieuwe sanitairgebouw midden op de camping is niet groot, maar naast het restaurant is een tweede sanitairgebouw, wat ook prima functioneerde. We hebben nog even lekker gezwommen in het zwembad en gebruik gemaakt van de ligbedden, die in ruime mate aanwezig waren.

Met de muggen viel het ons erg mee. Ooit zijn we ergens weggegaan vanwege de muggen, maar daar zaten er dan ook letterlijk miljoenen. Met gebruik van onze muggenspray, hebben we zelfs niet één bult opgelopen!

Prima plek om o.a. Arles te bezoeken.

Redelijke camping

anja
        22-7-2013

Op deze camping drie dagen verbleven. Goede plaatsen, weinig schaduw, mooi zwembad, meer sanitair mag.

Vanaf de camping is het goed te doen om naar Arles te fietsen welke echt een bezoek waard is.

We hebben een aantal aanbieders voor L' Arlésienne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Arlésienne in Arles (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Arlésienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.