Camping Les Cedres

Meer camping info

16 reviews over Camping Les Cedres

• 7Jo van Driessche15-11-2017

Leuk toch

We begrijpen een aantal bedenkingen maar niet de zwaar negatieve evaluaties. Voor ons was dit een gezellige (weliswaar soms drukbezette) camping. Goede ligging om te fietsen en fijn Apt te bezoeken, goeie ambiance rond onthaal en eetgelegenheid, hulpbereid, vriendelijk. Weliswaar worden soms te veel gasten geplaatst en er zijn weinig toiletten bij een (over)volle bezetting. De toiletruimten waren o.i. wel proper. Wij verbleven er een week met plezier.

Gereisd met partner in september 2017

• 5W. Sepers22-09-2017

Waardeloos

Camping op klein oppervlak aan de rand van Apt. Standplaatsen zijn rommelig. Sanitair schiet veel tekort voor een volle camping en is zwaar verouderd. Receptie is gebaseerd op zelfbediening, dus zeer onpersoonlijk. Na eerst toestemming te hebben gevraagd vonden we een plekje voor onze camper voor 2 nachten op het tentenveldje. De eigenaar kent niet de aanduiding "complet"; laatkomers worden nog wel ergens tussengepropt. Zoveel mogelijk opstrijken met zo min mogelijk inspanning, lijkt het credo van de eigenaar. De volgende morgen kwam een medewerkster ons vertellen dat we daar weg moesten omdat het tentenveld was gereserveerd voor een groep. Het aanbod om een andere plek te zoeken hebben we afgeslagen en zijn vervolgens zonder bezwaard gemoed zo snel mogelijk vertrokken.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 5Anne13-07-2017

Simpele camping, dicht bij het centrum van apt

1 nacht geweest met de camper met name om de volgende dag (zaterdag) de grote markt in Apt te bezoeken. Zeker aan te raden leuke grote markt. Camping is simpel, kleine plekken dicht op elkaar. Weinig schaduw. Sanitair was niet nieuw maar wel redelijk schoon. Camping is op loopafstand van het centrum. De camping ligt aan een rivier maar die rivier staat droog.. Wij hadden onze hond bij ons en zoeken eigenlijk alles uit zodat zij daar ook kan zwemmen. Maar er was geen mogelijkheid dicht in de buurt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Ton31-07-2016

Een camping om naar terug te gaan

Eenvoudig met prima sanitair. Zeer aardige mensen bij de receptie en de bar. Heerlijke Belgische bieren! Bar al om 7.00 uur open voor ontbijt en koffie. Gelegen aan de fietsroute tussen Cavaillon en Forcalquier. Prachtige omgeving met heel veel mogelijkheden voor uitstapjes.

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2016

• 6SW11-08-2015

To be or not to be...

Helaas per 2015 een wisseling van de wacht. Men heeft weinig idee wat een camping runnen betekent... Maaltijd-aankondigingen die dagen oud zijn (toch al genoeg eters), reserveringen die niet/wel/misschien kloppen, reserveringsbordjes die 2 maand oud zijn, uitdrukkelijke reservering voor morgenvroeg die niet aangegeven blijkt bij aankomst (mazzel gehad, overburen niet), beheerders die stomverbaasd naar die (hun) bordjes staan te kijken, receptie gesloten (verslapen) maar ter kompensatie biertje aangeboden om slechts 8 uur 's morgens, campers die pal tussen de tenters worden gepoot (klepper-de-klap-kaboem-deuren), campers die klakkeloos bij-op jouw plek komen staan en toch niet weg hoeven (12 in 5 dagen), loslopende (franse) schijt-honden. Al doende leert men, maar hier nog even niet...

Ga zo ver mogelijk van de ingang staan. Des te minder torenflats om je heen. Beng beng ...

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Sjoerd 23-07-2015

Eenvoudige maar goede camping

We staan hier nu voor het derde jaar. Inderdaad nieuwe eigenaar maar de kritiek van de andere beoordelaar herkennen we totaal niet. De nieuwe eigenaar is erg aardig en doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Een hele verbetering t.o.v. De vorige eigenaar. Perfecte gratis wifi op de hele camping. Een klein winkeltje erbij. Inderdaad een bar met geweldige koffie en Belgisch bier van de tap. Het sanitair wordt goed schoongemaakt. De slagbomen zijn nog niet aangesloten maar die waren er voorheen ook niet. Kon ook iedereen de camping laat oprijden. Geen gens des voyages te zien hier. Wel veel open plekken terwijl het altijd vol was 's-avonds. Zo jammer want dat moet het gevolg zijn van de vorige ongetwijfeld terechte kritiek, maar de nieuwe eigenaar heeft kennelijk zijn lesje geleerd en verdient beter. Nog steeds een prima camping met zelfs verbeteringen t.o.v vorig jaar. Wij hebben het hier prima.

Gereisd met partner in juli 2015

• 4Frank . H.19-06-2015

Waardeloos

De nieuwe pachter, sinds 1maart, bakt er helemaal niets van. Hij is druk met de bar, maar het campinggebeuren is voor hem totaal ondergeschikt. Alleen op vrijdagavond zie je hem over de camping lopen omdat hij dan de Campers daar moet plaatsen waar officieel geen plaatsen zijn. Zelfs op de doorgaande weg op de camping worden Campers geplaatst. Op zaterdag worden vervolgens het toiletgebouwen niet schoongemaakt, alhoewel de camping dan overvol is( in verband met de beroemde markt van Apt). De poort wordt niet gesloten zodat 's avonds na 23.30uur en 's morgens voor 0.6.00 uur auto's vertrekken met alle overlast vandien. Het toelaten van " gens de voyage" is ook geen reclame voor je camping

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Jitje01-12-2014

Leuke..

Dit is nu een echte ongecompliceerde franse camping. Heerlijk. Mooi toilet gebouw met knal heet water. Vriendelijke eigenaresse. Wifi bij de receptie met een prima ontvangst. Dit bij de mooie plaats Apt met zaterdag's de regionale markt. Geweldig te fietsen. Komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 7Jan09-10-2014

Echte franse camping

Camping prachtig gelegen in de stad Apt Veel te bezichtigen in de omgeving . Centraal in de Vaucluse . Zeer behulpzaam personeel. Prijs / kwaliteitverhouding uitstekend .

Gereisd met partner in juli 2014

• 0Hilde15-10-2011

gezellige stadscamping

Het grote voordeel is dat de camping op loopafstand van de stad is . Het terrein gaat wel achteruit qua onderhoud de laatste jaren , jammer . Het toilet gebouw is slecht onderhouden . Lucie , de eigenaar en haar familie zijn bijzonder aardig . We hebben er 22 nachten doorgebracht dit najaar en mede door het doorgaans geweldige klimaat was het geldig .

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011