Hotel Le Manoir

1 review over Hotel Le Manoir in het Nederlands

aangenaam verblijf

nancy dekeyser
25-8-2012

goeie ontvangst,vriendelijk,prive parking zonder extrakost ni ver van centrum uitstekende keuken ,nabij hotel mooie fietsroutes wij gaan zekers terug !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Manoir in Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Manoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.