Vakantiehuis La colline de rêve

Vakantiehuis La colline de rêve

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Apt

Op vakantie geweest naar La colline de rêve?

9.5Fenomenaal

Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis La colline de rêve

• 2017
      9De Pauw Jean-Pierre26-04-2017

Zeer mooi prachtig en rustig gelegen

Het bevind zich in een zeer mooie omgeving voor uitstapjes, zeer goede restaurantjes.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9de raeve elza26-04-2017

fantastisch

een ideale plaats om alle zorgen te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• Oude reviews

10MarkDV22-06-2013

Heel gezellig en mooi!

Deze vakantiewoning heeft ons heel erg bekoord. Het was een ideale plaats om tot rust te komen. Ik ben een grote fan van de Provence en Abt is zo'n typisch dorpje. Elke dag valt er iets te beleven! De sfeer is er zeer aangenaam. De villa was ook heel mooi en ruim ingericht. We bleven maar naar het uitzicht staren. Het was ook een heel mooi overloopzwembad. Wij willen zeker terug! Want ook de omliggende dorpjes zijn het bezoeken waard!

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10Elza De Raeve07-06-2013

Een paradijs op aarde!

Deze vakantiewoning overtrof al onze verwachtingen, een echt paradijs door het sublieme zicht aan het overloopzwembad en de typische sfeer van de Provence. De woning is uitermate geschikt om met de hele familie te tafelen, ook de prachtige buitenkeuken is ideaal! En de idyllische aperitiefhoek aan de petanque baan… Het huis heeft een schitterende ligging vlak bij alle toeristische bezienswaardigheden zoals de leuke marktjes in Apt, Lourmarin en Isle sur la Sorgues de okermijnen in Roussilion en de gezellige dorpjes Gordes & Bonnieux,… ODe ruime kamers waren piekfijn in orde, prachtig ingericht en heel luxueus! Het verblijf was elke cent waard! Het prachtige domein ligt op slechts 2.3 km van het centrum van Apt met al zijn leuke winkels en restaurants en toch ligt het paradijselijk rustig. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met vrienden in juli 2012

0 tips over Vakantiehuis La colline de rêve