Camping La Cle des Champs

7.8GoedScore uit 12 reviews

7.8GoedScore uit 12 reviews
  • 5.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

13 Reviews over La Cle des Champs

• 9Shona11-07-2019

Un havre de paix !

Petit Camping calme dans la nature (22 emplacements). Des ateliers sont proposés dans un tipi (méditation, relaxation, massage), un plus pour un séjour ressourçant ! La piscine est la bienvenue avec la canicule ! Equipe à l'écoute et disponible. A découvrir sans hésitation !

• 9Staat v/h sanitair
  • 8MAJEAN19-09-2016

Calme, accueil sympathique et vue imprenable

Depuis les collines au-dessus d'Apt, une vue extraordinaire sur le Luberon comme sur les Monts du Vaucluse, un camping comme on les aime, calme, accueillant, un gérant amical, des fruits à profusion. En arrière-saison, c'est idéal !

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Hans prevoo20-08-2015

Prima camping

Goede gastheer, ruime staanplaatsen, geweldig uitzicht

• 9Paul11-08-2014

prima plek op een rustige locatie, mooi uitzicht.

Wat een heerlijk rustige camping met een heerlijk zwembadje. Oke,het sanitairgebouw is verouderd en ziet er niet schoon uit, maar de wasbakken en toiletpotten waren schoon. Let niet op de verf en een spinnenweb in de vertrekken, maar verder genoeg warm water en lekkere douches. Op veel campings veel slechter gezien, dus snap de negatieve recenties hieronder niet. Op het eerste oog misschien niet heel kindvriendelijk, maar het zwembad is prima en er is een enorm speelveld. Dus het ligt er meer aan of de kinderen zich in dit digitale tijdperk nog zelf kunnen vermaken. De kinderen die wij hier troffen hadden het prima naar de zin. De wifi werkt alleen bij de receptie en vliegt er regelmatig uit, maar dat duurt dan maar enkele seconden. Verder, stroom en water vlakbij elke plek. Grote plaatsen, een prima koelkast te huur voor €35,=/week en een aardige eigenaar. Elke dag om 08.00 vers brood (ook zondag) dat de dag tevoren besteld is. Drankje en ijsje te krijgen. Kortom, heerlijke camping!!!

• 7Dieneke van Middelkoop07-08-2014

Rustige camping met uiterst vriendelijke eigenaar

Relaxte sfeer. Sanitair wel erg verouderd en niet altijd even schoon. Prijs hoog voor wat je als campinggast krijgt.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Erpee02-08-2014

prima voor een verblijf van een week

We hebben een week op deze camping vertoefd met onze eigen caravan. We stonden toevallig naast Rob Meijer; zie beoordeling dd 27-8-2013. En inderdaad: op het tijdstip dat wij er bivakkeerden was het erg rustig op de ruime kampeerplaatsjes. Zowat elke plek had een kersenboom, waar men gratis uit mocht plukken / eten. Heerlijk. Geen last van wespen o.i.d. vanwege deze fruitbomen. Het kleine zwembad werd nauwelijks gebruik door de franse kampeerders, zodat er soms bijna niemand in het water lag. Camping-eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Hij houdt de camping in de gaten m.b.v. enkele camera's. Er is Wifi, maar alleen een goede ontvangst bij het receptiegebouw. Van vieze toiletten of schimmel bij het sanitair (zoals anderen melden), hebben wij niets gemerkt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Rob Meijer27-08-2013

Mooi, vriendelijk, een plek om terug te keren.

Wij komen al vijf jaar bij deze camping en iedere keer nemen wij ons voor na een week door te gaan naar elders. Maar dan komt de vraag: wat willen we dan elders vinden? Rust, ruimte, uitzicht, een heerlijk zwembadje, een vriendelijke eigenaar en vooral een omgeving die veel te bieden heeft. Steeds weer komen we dan tot de conclusie, waarom zouden we dan in vredesnaam verkassen, we hebben hier alles. Wij verbazen ons altijd over de opmerkingen over het sanitair, inderdaad dat is het eerste wat vervangen zou moeten worden. Oud en een schoonmaakster die niet ingehuurd is via het blinden instituut zou beter zijn.

Maar ja ze sluiten je er niet de hele dag in op, en warm water is er veel en daar gaat het om.

Wil je genieten van de Provence in haar volle glorie, twijfel geen moment en kom naar deze prachtige kleine camping, een parel in de Provence

Voor de kleintjes is er een kleine speeltuin en een heerlijk zwembad. En voor de groten ZON, ZON ,ZON en rust heerlijk.

• 8Elke03-07-2012

Super uitzicht over de omgeving

Rustige camping zonder franjes, en vooral zonder lawaai

• 7Staat v/h sanitair
  • 6P. de Geus30-08-2011

Redelijk

Niet al te grote camping op rustige en wat afgelegen plek. Stadje ligt niet op loopafstand, je moet alles met de auto doen, wat wij wel een nadeel vonden (je gaat niet snel 's avonds bevoorbeeld even nog een terrasje pikken). Vuil en verouderd sanitair. prima uitvalsbasis voor de omgeving, maar op de camping zelf is niets te beleven. De WIFI waar reclame mee gemaakt wordt is erg traag en werkt regelmatig niet.

• 3Staat v/h sanitair
  • 6BS25-07-2011

Redelijke camping.

Prima ligging, mooie omgeving, centraal en veel te doen. Helaas erg weinig schaduw, de bomen die er staan zijn fruitbomen en daardoor zijn er veel wespen. Ook in et zwembad drijven veel dode wespen. Het sanitair is verouderd en er zit zelfs schimmel in. Al met al een redelijke camping. Let op: De prijzen zijn exclusief belasting en reserveringskosten, dit staat niet vermeld!

• 3Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar