Hotel Castel Luberon

Hotel Castel Luberon
7,3

7 tips over Hotel Castel Luberon

PAUL VAN EXTERGEM, 8-8-2014
boek kamer 400 luxe kamer . Deze kamer is groot genoeg voor gezin met twee kinderen
nick, 7-8-2014
voor de sportievelingen niet ver van de mont ventoux
Van Bogaert Johnny, 20-8-2012

Er zijn heel wat prachtige dorpen te ontdekken in de omgeving. De moeite waard zijn.

- Lacoste

- Vaison de Romaine

- Mont Ventoux

- De Okermijn in Bruoux

- De Colorado-route in Rustrel is heel mooi

We hebben een aantal aanbieders voor Castel Luberon voor je op een rij gezet:

mabbe kurt, 18-8-2012
Hebben veel bezocht Roussillon,Gorden,Mont-Ventoux,Fonteine de vaucluse,Avignon,Maar nog heel veel dat we niet hebben kunnen doen,reden om terug te gaan.
roel, 9-8-2012
de info-verwelkomings-drink geeft alle info over de streek, activiteiten en bezienswaardigheden. Mee doen met de activiteiten brengt groot en klein in contact met elkaar en er is helemaal geen verplichting dus je doet waar je zin in hebt. Ping-pong, petanque en tennismateriaal beschikbaar mits waarborg. Tafelvoetbal en biljart tegen kleine vergoeding. Opgepast bij het zwembad, er zijn scherpe kantjes aan de oude tegels en het hout, dus lopen is af ten zeerste af te raden!
Sandra en Koen, 8-8-2012

Kinderanimatie:

kan uitgebreid worden met bvb wandeling, zoektocht, voetbal, knutselen voor de iets oudere kinderen

anna, 30-7-2012
Jammer dat de kinderen bijna geen nederlandstalige kinderen hebben ontmoet. Toch hebben ze zich prima vermaakt in het zwembad. De omgeving is ook erg mooi en de Mont Ventoux is zeker de moeite waard, evenals Gordes en Roussillon.

We hebben een aantal aanbieders voor Castel Luberon voor je op een rij gezet: