Vakantiehuis Casa Mira

1 review over Vakantiehuis Casa Mira in het Nederlands

Heerlijk uitrusten in hartje Provence

Luc Hens
1-11-2013

Kalmte, ruimte, zon en rust in overvloed. Prachtige vergezichten over 360 graden tot en met de Mont Ventoux. Vlak bij het leuke centrum van Apt, met de befaamde zaterdagmarkt en oneindig veel leuke wandelingen en bezoekjes in de streek.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Vakantiehuis info

• AdresChemin du Moulin 84400
  • E—mailadres
  • Websitewww.casamira.fr
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa Mira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Mira in Apt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Mira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.