Aparthotel Royal Antibes

7 reviews over Aparthotel Royal Antibes in het Nederlands

Fijn hotel! Geen 4*

Jonathan,
9-5-2018

Fijn en net hotel. Mooi gelegen aan de kust en op loopafstand van het pittoreske centrum van Antibes.

Schone vrij basic kamers maar van de meeste hotel gemakken voorzien. Design douche die er leuk uitzien.

Elke dag keurig een bonbon op het hoofdkussen, is toch even leuk binnenkomen.

Gereisd met partner in april 2018

Dit hotel is het enige 4-sterrenhotel aan de kust van Antibes, op loopafstand van het strand. De ligging is dus perfect, maar die 4 sterren is het niet meer waard. De medewerkers zijn niet heel behulpzaam en wat afstandelijk en de kamers hebben onderhoud nodig. Mijn douche lekte enorm, dwars door de muur (of via de vloer) heen. Dit resulteerde in een zeiknatte vloer aan de linker kant van het bed. Het gevolg; een enorm muffe, vieze geur in de kamer! De kamer had verder wel alles wat het nodig had; fijn beddengoed, een waterkoker, luxe badartikelen, ruime badkamer. Het ontbijt was ook prima en als het wat drukker is zal het rond borreltijd vast gezellig zijn in de lounge of op het terras. Maar die geur zal ik nooit vergeten...

Gereisd zakelijk in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ligging top, onderhoud wel nodig.

A van Doorn,
30-4-2018

Het hotel heeft een hele fijne ligging ten opzichte van het oude stadscentrum van Antibes. Het ligt erg mooi aan de zee en aan je rechterkant ligt er zelfs een zandstrand. Ideaal dus voor mooie warme dagen als je een paar uurtjes zou willen genieten! De kamers zijn mooi alleen was er het probleem in de badkamer dat waarschijnlijk de douchebak lek was waardoor aan de rechterzijde van het bed de grond nat werd. Prima bedden verder en prima kamer, afgezien van die natte plek. Het hotel lag dus aan zee echter had deze kamer uitzicht op een betonnen muur. Vergeet bij het inchecken bij het hotel niet een creditcard mee te nemen anders krijg je echt geen sleutel! We hebben een keer gegeten in het hotel en dit was prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Antibes voor je op een rij gezet:

Hotel op prachtige plek, maar aan de dure kant

M. Galle,
24-4-2018

Het hotel ligt op een prachtige plek, vlak aan de zee en op loopafstand van het oude centrum van Antibes. Daar betaal je ook wel wat voor: de prijzen van een standaard tweepersoonskamer zijn aan de hoge kant. Het personeel van het hotel is soms wat koeltjes, maar wel behulpzaam. Mijn kamer was schoon en had alles wat ik nodig had. Het bed lag echt heerlijk! De badkamer was erg schoon met een fijne douche. Wat jammer was, was dat de airco niet werkte op mijn kamer i.v.m. de nog geldende 'winterstand', waardoor het heel warm was, vooral 's nachts. Het ontbijt is lekker en gevarieerd, met veel soorten vers brood. Het restaurant van het hotel heeft prima Italiaans eten. Alleen de risotto die ik had was heel zout. Het hotel heeft een spa en fitnessruimte, maar die heb ik niet uitgeprobeerd helaas. Een prima hotel op een mooie locatie!

Gereisd zakelijk in april 2018

Fijne centrale ligging!

Desirée,
24-4-2018

Qua ligging ideaal om de omgeving te verkennen, prachtig aan de boulevard met een heerlijk terras mét stopcontact om niet alleen te kunnen ontspannen maar ook nog wat werk te kunnen verrichten. Het personeel zou iets vriendelijker kunnen zijn, maar verder was de kamer prima en heeft het restaurant een fijne Italiaanse keuken waar we goede antipasto hebben gegeten. Denk eraan dat je per kamer een creditcard bij je moèt hebben, anders krijg je de kamer niet. Iets om rekening mee te houden. Qus onderhoud zou er wel een frisse wind door het hotel mogen gaan, maar de kamer was schoon en heel fijn: er was een goede matras aanwezig!

Gereisd zakelijk in april 2018

Heel mooi gelegen, kamers wat minder.

BD,
24-4-2018

Met een paar collega's heb ik 3 nachten in dit hotel geslapen. De ligging is perfect, direct gelegen aan zee, 10 minuten wandelen vanaf het oude centrum en 10 minuten wandelen naar de meest fantastische hike route. Het hotel heeft een heerlijk terras en prettig restaurant. De kamers echter vond ik klein, zonder balkon en met uitzicht op een... muur.

Gereisd met vrienden in april 2018

De ligging van het hotel is heel goed, op slechts een paar minuten lopen van de oude stad. Mijn kamer was prima, maar het raam was erg vuil en het uitzicht (op een stuk kunstgras op de muur ertegenover) had ik me ook inspirerender voorgesteld. De ontvangst bij de receptie was wat onvriendelijk, omdat niet iedereen in ons gezelschap een creditcard om de minibar te waarborgen bij zich had. 'Geen creditcard, geen kamer' was het commentaar. Dat kwam uiteindelijk toch in orde, maar heel welkom voelde het niet. Verder was alles schoon en netjes, maar het is allemaal wel een beetje 'design om het design'. Lekker gegeten in het restaurant, al vond ik het wonderlijk dat de ober toen ik vroeg of hij een alcoholvrij biertje had, vroeg: 'Waarom?' Het ontbijt is er in verschillende prijsklassen, wat ik overdreven ingewikkeld vind.

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkerenBetaald

• WatersportKanoën
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Royal Antibes in Antibes (Alpes Maritimes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Royal Antibes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.