Appartement P&V Port Prestige

8.3Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Antibes (Alpes Maritimes)

8.3Fantastisch

• 7.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Port Prestige voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info

6 reviews over Appartement P&V Port Prestige

• 9janjonker196421-10-2014

prachtig uitgangspunt!

op loopafstand van station gelegen appartementen . comp. met daaronder gelegen parkeergarage. Je stapt uit voor je 'eigen' voordeur! Mooi appartement met slaapkamer (goed bed), badkamer m et vasttafel, bad met douche er boven, apart toilet, kamer met keuken. Keuken heeft een magnetron, koelkast en afwasmachine (blokjes, sponsje, aanrechtdoekje, vaatdoeken en afwasmiddel bijgeleverd). Nespresso app. en filterkoffezetapp (pads bij balie te verkrijgen!)Twee banken waarvan je een bed kunt maken (liggen goed met een onderschuifbed. Redelijk ruim balkon met voor ons uitzicht op het zwembad.

De gebouwen zijn speels gelegen rondom de zwembaden (niet verwarmd zoals gewoonlijk in Zuid Frankrijk). Deels met uitzicht op de oude haven.

Mooi met op loopafstand supermarkt, diverse leuke terrasjes en restaurants èn een zandstrand. Ook in oktober konden we nog lekker zwemmen!

Prachtige omgeving ook om wandelingen te maken of de kust wandelend of per trein / auto te verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8heer van Loo23-10-2012

Heerlijk appartement

Port Prestige is een prima plek voor een week vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Linde16-05-2012

Genieten aan de haven in Antibes

P&V Port Prestige is een goede uitvalbasis voor een ontspannen vakantie aan de Cote d'azur. In het appartement was alles aanwezig. Bij aankomst de bedden opgemaakt en heel vriendelijk personeel! Alles is zeer schoon en vooral heel nieuw. We hadde een 6 persoonskamer met z'n tweeen was dat precies goed qua oppervlakte. Wel 2 wc's en 2 badkamers en 2 balkons. Het is gelegen in het oude centrum en alles is erg goed aan te lopen. Op een paar honderd m zit een supermarkt (Carrefour), leuke Italiaanse restaurants en een klein strandje met een mooi uizichtpunt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 9Frits van Wezel17-06-2007

Wij waren in Port Prestige met onze dochter van 4 maanden en hebben er van genoten. Het appartement was netjes, maar vooral de ligging was super. Voor hele kleine kinderen niet ideaal; het complex ligt midden in Antibes en niet direct aan het strand. Het is al even geleden dat wij er waren, maar we kijken er met plezier op terug.

En Pierre et Vacances is als regel "klein en duur". Maar voor P&V begrippen is Port Prestige één van de betere!

Gereisd met familie in oktober 2003

• 8koole13-06-2006

geweldig, luxe, airco, mooi zwembad, geweldige stad, mooie zee, heerlijk varen.

Gereisd met familie in juni 2006

• 8Marja30-08-2005

Wij zijn hier in 2000 geweest, prachtig complex met parkeergarage met lift tot aan het appartement. Slaapkamer is niet ruim, babbybedje niet mogelijk. Slaapbank met lattebodem, complete keukenuitrusting, groot balkon. Geweldige ligging in het centrum van het mooie plaatsje Antibe. Aanrader!

Gereisd in augustus 2005

Appartement P&V Port Prestige info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig