Appartement Les Eucalyptus

8Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Antibes (Alpes Maritimes)

8Fantastisch

• 7.6Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Les Eucalyptus

• 8Willemijn02-01-2014

Heerlijk appartement op ideale locatie

Les eucalyptus is ideaal gelegen voor uitstapjes naar Monaco, Nice of Cannes. Eigen parkeerplek, maar wanneer je geen auto hebt is de bushalte op 5 min. lopen. Ook het strand is dichtbij, het park uit en de weg over en 5 min. lopen en je bent er. Het is een heerlijk rustig park.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Lansink11-09-2011

Luxe en modern appartement (G16)

Twee weken in dit appartement verbleven met gezin. Heerlijk verblijf: mooi en luxe appartement op een rustig park terwijl je toch op loopafstand alles bij de hand hebt. Strand, supermarkt, zwembad, restaurant. Ontbijten op het balkon, terwijl eekhoorntjes vanuit een palmboom je aankijken... Goed bereikbaar. Vanaf Nice Airport half uur met de auto. Dicht bij veel bezienswaardigheden. Met de heer verhuurder ( F.Hameka) in NL alles goed geregeld. We komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Schouten24-07-2011

Appartement G16 geheel gerenoveerd

In juli een paar weken in appartement G16 gezeten. Lekker ruim en modern appartement. Van alle gemakken voorzien inclusief wasmachine, vaatwasser etc. Voorzieningen in de buurt zijn ook goed. Strand op loopafstand. Via Nederlandse verhuurder alles geregeld. Prima!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Oude gedienden21-07-2011

Appartement G 16 fam Hameka Zeer Goed! Genoten.

Na voorgaande jaren (vanaf 1994) met veel plezier het appartement gehuurd te hebben troffen wij in 2010 een schitterend Modern appartement aan met alle faciliteiten. Geschikt voor lange mensen; (mijn man meet 2.00m )kind vriendelijk en veilig; zonnig terras op voor en achterzijde. Erg prettig dat schoonmaakmiddelen en eerste levensmiddelen bij aankomst aanwezig zijn. Satelliet TV met Nederlandse zenders. Bij onweer valt het hele netwerk van het complex uit; snel hersteld. Veilig omheind zwembad. Eigen parkeerplaats in garage. Strand is echt dichtbij. Wel smal maar fransen gedragen zich. De pizzakar is klasse en een terechte aanrader! Kortom alles klopte. In 2011 komen we weer terug! Dat negatieve verslag van 2009 is voor ons niet herkenbaar. Kennelijk is er wat tussen huurder en verhuurder voorgevallen en haalt huurder zijn gram.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 5H. Verheijen18-09-2009

App.G16,Ch.de Vallauris van fam. Hameka:nooit meer

Ondanks gunsige ligging levensgevaarlijk appartement. Onze bevindingen betreffen slechts één app.,t w. G16 van verhuurder fam. Hameka. Appartement is uitgewoond en elektrische situatie levensgevaarlijk. Bedden kraken dermate dat je van eigen omdraaien wakker wordt. Appartement was niet schoon bij aankomst. EUR 80,- verplichte eindschoonmaakkosten worden daar niet voor aangewend. Daarnaast verzint verhuurder vanalles om de borg van EUR 450,- niet terug te betalen. Deze praktijken verwacht je niet als huurder te goeder trouw. Wij zullen nooit oftenimmer meer dit appartement huren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 9Heidi en Yves13-08-2009

mooie residentie

Heel mooie residentie op afgesloten domein met prachtige tuin! Als kind kwam ik hier met mijn ouders (begin jaren '80) en in 2004 ben ik met mijn man teruggeweest. Het appartement waarin we verbleven was mooi gerenoveerd en erg gezellig ingericht, ook de hond was welkom, maar moest wel aan de lijn op het domein zelf. We hadden een leuke vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2005

Appartement Les Eucalyptus info