Camping Le Sequoia

Camping Le Sequoia

Camping Le Sequoia in Frankrijk is kleinschalig en heeft ruime plaatsen. Pubers zullen zich hier snel vervelen maar voor gezinnen met jonge kinderen is het een geschikte camping. Kinderen hebben hier alle vrijheid. ’s Avonds kunnen zij naar de shows. Een toplocatie voor stedentrips naar Cannes en Nice. Beide op nog geen 20 kilometer afstand.

23 reviews over Camping Le Sequoia in het Nederlands

Fijne camping aan Cote D'azur

Ingmar
12-9-2016

Een mooie camping, En op 10 loop afstand van het station. Van hieruit kun je perfect Monaco, Cannes en Nice bezoeken. Mooi zwembad en sanitair, iedere dag vers brood (op bestelling) Jammer is dat dit een van de weinige campings is die de overstoming van okt 2015 overleeft heeft. waardoor op de weg er naar toe het gebied een beetje verlaten uitziet. Strand is perfect met auto of fiets te doen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig, kleinschalig, schoon, vriendelijk

stefanie
4-7-2016

Reken niet op herrie, animatie, grote kantine, winkel, speelvelden maar juist op een camping met ruime staplekken of lekkere ruimte bij je mobilehome. Genoeg ligbedden bij het zwembad wat geschikt is voor alle leeftijden. Geen overlast van omliggende campings. Rustig, schoon en zeer vriendelijk engels sprekende eigenaars. Meer gezchikt voor gezinnen met kleine kinderen dan met pubers.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping!

E. de Boer
4-7-2016

Ruime campingplelken en schoon sanitair. Zeer vriendelijk personeel en een klein leuk zwembad. Ligt afgelegen aan een wat vreemd doods straatje. Vele activiteiten in de directe omgeving met goor de Kids een enorme kermis op loopafstand. Kinderen worden wat groter en hebben wat meer uitdaging op de camping nodig. Drie jaar op deze camping naar volle tevredenheid gestaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

the place to be.

de Hollanders
25-7-2015

Heerlijk genieten op een kleine maar schone, kindvriendelijke camping. De rust, de prettige sfeer, het zwembad, de vriendelijke en hulpvaardige eigenaren hebben weer voor een fantastische vakantie gezorgd . Wij zijn met ons hele gezin geweest en hebben ons prima vermaakt van jong tot oud. Er is veel te doen in de omgeving. Dicht bij de zee, waar parkeren nog gratis is! En met Marineland de kermis en de plaatsen Nice, Cannes en Monaco kan een ieder zich vermaken op zijn eigen manier.

Gereisd Met vrienden in juli 2015
Nadia, PDG, 30-7-2015

Hello" La Hollande" Thanks for your appreciation. You know it is easy when we have you here, we wish all our customer to be as nice as you are,we like you all. See you next year

Ideale camping voor jonge kinderen.

Anna
1-3-2015

Mooie, kleine camping. Ideaal voor ons en onze vijf jaar oude dochter. Voor pubers is er niets. Zwembad was klein, maar mooi en praktisch aangelegd en ruim genoeg voor het aantal gasten dat hier verbleef (juli/augustus). Op loop afstand van een grote kermis en Marine land. Met de auto ben je in 10 minuten in het prachtige Antibes. Ideale camping voor uitstapjes naar Cannes, Nice, Monaco, Menton en mooie kleine dorpjes. Kiezelstrand is ca. 15 minuten lopen. Wij gingen met de auto, er is altijd ruimte om te parkeren. Bij ons werden de handoeken goed droog :-)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Rustig overdag, gehorige autosnelweg 's nachts!

cake_1
26-12-2014

We verbleven er begin juli van dit jaar. Overdag een heerlijk rustige camping, maar eens het randlawaai wegviel was het net alsof de autosnelweg door onze tent liep. Wij konden daardoor niet slapen en zijn na enkele dagen terug vertrokken... Jammer, want de uitbaters zijn vriendelijk en het sanitair proper onderhouden!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Matige camping -

Verbeem
5-8-2014

Kleine camping gelegen tussen Marineland, een grote Kermis (Antibesland) en de snelweg...die laatste hoor je! Voornamelijk Franse gasten die jaarlijks terugkomen, je voelt je een beetje een 'indringer'...de dame bij de receptie die amper Engels spreekt is niet de vriendelijkste..Voor kinderen in puberleeftijd geen aanrader, echt nix te doen, zwembad te klein. Het strand op loopafstand is alleen kiezels en ligt achter het station van Biot, niet echt gezellig, je moet dus toch rijden naar een leuk zandstrand. Onze mobilehome (no.9) lag onder de harsbomen (wel schaduw) maar ook muggen, klam en vochtig (handdoeken worden niet droog buiten!) en vrij donker. Kortom, 1 week was meer dan genoeg ondanks de leuke omgeving, wij komen hier niet meer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Leuke, kleine, zeer rustige camping

hoekandatda
17-9-2013

Net terug van 2 weken Sequoia. Kleine camping met +/-25 staanplaatsen en 25 stacaravans. Camping is absoluut niet duur! Wij verbleven 2 weken in een Bunga-Room. Erg klein en back to basic maar voor als je er veel op uit trekt, goed te doen. Andere stacaravans zijn groter. Personeel erg behulpzaam. Alles word goed onderhouden en schoongemaakt. Zwembad (met ligstoelen) erg mooi en groot genoeg. Restaurant op de camping is niet open geweest. Alle basis voorzieningen zijn aanwezig. Het is ongeveer 10/15 min. lopen naar de bushalte/treinstation en het strand. Supermarkt in de buurt maar niet op loopafstand, wel makkelijk te bereiken met de bus. Geen gezellige cafeetjes/restaurantjes in de directe omgeving. De autobaan is vooral 's avonds als je goed luistert hoorbaar maar absoluut niet storend. Van de attractieparken in de nabije omgeving hebben wij geen last gehad.

Het is een leuke en verzorgde camping. Vooral als je van rust houd en er veel op uit trekt zit je hier goed op je plek.

Gereisd Met partner in september 2013

Campingplaatsen met redelijk wat privacy

Danielle
14-9-2013

Leuke camping, sanitair wordt goed bijgehouden en is schoon. Zwembad is leuk aangelegd. Het is stuk lopen naar het strand 1,5 km en het strand zit aan een drukke weg. In het na seizoen is alleen de receptie open en is er weinig te doen op de camping.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker een aanrader

ara
30-7-2013

Mede door de beoordelingen te hebben gelezen maar ook vanwege de diverse parken en bezienswaardigheden deze camping geboekt voor 2 weken, ondanks sommige opmerkingen over geluidsoverlast etc. Ik kan alleen maar zeggen, het waren twee mooie weken ! Qua geluidsoverlast viel het erg mee, we hebben het nauwelijks gehoord of echt iets van gemerkt. De harsbomen staan er wel, maar dit is niet bij iedere standplaats. Wij hadden een goed plekje dus nergens last van. Sanitair is netjes en wordt iedere dag goed bijgehouden. Zwembad is groot genoeg om lekker ib rond te dobberen en doordat de zon er de hele dag boven hangt is het water niet eens zo koud. Voor tieners is er niet veel te beleven maar er is meer dan genoeg in de omgeving. Restaurant is er wel maar dit stelt niet veel voor. Ook zijn er geen animaties op de camping, dus het is gewoon een nette en rustige camping om prima te vertoeven. Wij zullen zeker vaker komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Sequoia in Antibes (Alpes Maritimes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Sequoia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.