Camping Le Logis de la Brague

Camping Info

7 reviews over Camping Le Logis de la Brague in het Nederlands

• 2017
    4Melanie14-08-2017

Wij komen hier niet meer terug

• De ligging dichtbij Cannes, Nice en Monaco was voor ons perfect (met auto) maar de camping zelf ligt aan een drukke weg en dichtbij een pretpark/kermis. Dit park is in het hoogseizoen dagelijks tot half 2 's nachts open en tot die tijd hoor je gegil en de attracties.
    • Eigenaren zijn niet erg vriendelijk. Een slaapplek voor een nacht was onmogelijk, twee kon wel?? Plaats is plaats lijkt me, het opdringen van langer blijven vonden wij niet prettig.
    • Sanitair laat te wensen over. Er zijn wel toiletten (met vieze toiletbrillen) maar ook gaten in de grond. Erg verouderd dus. Douche was wel warm (af en toe even koud) en instelbaar (geen mengkraan)
    • 33 euro met kleine tent, 2 personen en een auto. Voor dat geld kun je een stuk mooier zitten.
    • Voor kinderen is er niets

Pluspunten: - Straat oversteken en je bent op een groot (keien)strand - Treinstation is aan de overkant van de weg, makkelijk om in aanliggende steden te komen

1Kindvriendelijk
    4Hygiëne
    4Prijs/kwaliteit
    4Staat v/h sanitair
    4Ligging

• 4Ingrid Jansen06-08-2017

Vaker heel fijn gestaan maar dit keer....

Knorrig bij aankomst en heel moeilijk doen over een kampeerplek voor 1-2 nachten. Uiteindelijk een plekje gekregen. Zoals altijd een kleine tent, auto en 2 personen. De ochtend van het uitchecken hadden we opeens een grote tent en moesten we ipv 23 euro nu 29 euro betalen per nacht. We hebben een tentje waar we alleen maar in kunnen slapen. Het restaurant ernaast is een paar jaar dicht geweest. Daarvoor top! Nu het eerste seizoen van nieuwe uitbaters die het nog niet onder de knie hadden. De hamburger was koud en rauw en werd teruggebracht in zijn oude gesneden stukjes en was in de magnetron gedaan. 1 grote drap. Het was niet eetbaar meer en dit ook aangegeven. Uiteindelijk eindigde het gesprek met een razende tierende eigenaar en hebben wij alleen de drankjes en t voorgerecht betaald en zijn weggegaan. Nooit meer! Ondanks de fijne locatie bij Nice en het strand op loopafstand.

6Hygiëne
    1Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair
    1Eetgelegenheden
    8Ligging

• 7Albert30-08-2013

Goed voor overnachting met camper/caravan,.

Goed voor overnachting met camper/caravan, maar niet meer dan dat. Sanitair is verouderd en veel last van mieren, taal is een bariere als je geen frans spreekt, maar ze zijn wel behulpzaam, en prijs is goed, en wat het beste van alles is, dat is dat het centraal dicht bij cannes/Nice/juan les pins ligt, en deze stadjes bruizen van energie, waardoor de centrale ligging van deze camping met de camper een goede keuze kan zijn, tevens erg dicht bij openbaar vervoer (trein) en strand. Als je niet veel eizen hebt, kan deze camping een goede keuze voor je zijn.

7Prijs/kwaliteit
    5Staat v/h sanitair
    7Ligging

• 1Alexander Dombrecht19-08-2013

NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De slechtste camping ooit!!! Hadden een stacaravan gehuurd, extreem ontvriendelijke mensen. Zeer slecht restaurant, de winkel; het zijn echt dieven en overdatum producten. De stokbroden zijn volgens mij de resten van een bakkerij dat ze verkopen de dag erna!!! Heb bij het toekomen mijn auto onder een boom moeten parkeren, was redelijk vuil ervan, eens thuis krijg ik nu te horen dat mijn wagen moet herspoten worden!!! Is amper vier jaar oud!!!!! Was volledig door de lak gebrand! Ga nooit naar deze camping, is de slechtste ervaring ooit en ik ga elk jaar naar een camping. Waarom deze zelf nog drie sterren heeft weet ik niet. SCHANDALIG Deze camping ligt ook langs een grote baan, ENORM veel lawaai, ook 's nachts. Bazin en baas van de camping zijn zeer vriendelijk, tot op het moment dat je betaald hebt. Eens ze hun geld hebben zijn ze zo onvriendelijk dat ik er geen woorden voor heb....!!! AUB, ga nooit naar deze camping.

1Kindvriendelijk
    1Prijs/kwaliteit
    1Staat v/h sanitair
    1Eetgelegenheden
    1Ligging

• 9Ingrid07-09-2012

2e ervaring geheel anders

Vorig jaar stonden we op een plek aan de weg en was het sanitair heel vies. Dit jaar stonden we op een soort afgescheiden stuk dicht bij het sanitair wat dit keer heel schoon was. Prima plek alleen mensen kunnen altijd zo over je plek lopen en dat was hier heel erg. Gewoon voor je neus als je een boekje zit te lezen om af te snijden naar het sanitair blok. De eigenaar gaf ons de tip voor de bus. De bus kost een euro enkele reis. Je stapt voor de camping op en aan het strand in Nice uit. We kwamen voor de 2e keer terug vanwege de locatie bij Nice. Het eten bij het restaurant naast de camping ging dit keer heel soepel. In een jaar tijd hebben ze hard gewerkt. Volgend jaar weer. Plek nummer goed onthouden!!!

6Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    10Eetgelegenheden
    10Ligging

• 6Ingrid31-07-2011

Drie sterren niet waard

We kregen een net plekje aan de zijkant bij de auto weg. Tussen de weg en de trein een golfplaat dus het geluid was goed aanwezig qua nachtrust. Heel vies sanitair en wc waar je niet op wilde zitten. Zo slecht zijn we het nog nooit tegen gekomen. Het is een goede uitvalsbasis voor Nice enz. Maar verder ook niet. 20 euro vonden wij erg veel geld voor deze slechte en vieze camping. Eigenaren zijn wel vriendelijk bij ontvangst. Het restaurant naast de camping onderschat zich. Wegens de drukte en te weinig keukenpersoneel konden we niet eten. Wegens miscommunicatie en het slechte engels van een ober is het ons toch uiteindelijk gelukt om een cheeseburger te regelen. Het was al laat en om nog op pad te gaan voor iets. Na 2 uur hadden we een bord met de beste cheeseburger ooit en heerlijke zelfgemaakte friet. En een biertje van het huis. Achter de camping zit een megapretpark/ kermis maar daar heb je geen last van.

3Prijs/kwaliteit
    3Staat v/h sanitair
    5Ligging

• 6Liselotte24-01-2009

Rustige camping in drukke omgeving

In augustus hebben wij deze camping bezocht. De camping ligt tegenover het station van Biot, in ons geval ideaal omdat we per trein reisden. Na enige discussie met de zeer onvriendelijke eigenaar over de grootte van onze tent een schaduwplek gekregen. De camping is rustig, er is een uitgebreide campingwinkel, het sanitair is netjes en het strand is 2 minuten lopen. Er loopt een drukke weg langs de camping, een spoorlijn en er staat een pretpark naast. Hierdoor Nice,Cannes en Antibes goed te bereiken met openbaar vervoer. Geen aanrader voor meer dan twee nachten.

6Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit