Géén boekingskosten

Le Logis de la Brague

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurAntibes (Alpes Maritimes)

5.2MatigScore uit 13 reviews
  • 4Eetgelegenheden
  • 5Staat v/h sanitair

Meer camping info

13 Reviews over Le Logis de la Brague

• 3Babette Veendam02-09-2018

Nightmare do not go there!!!

No seperated male/female showers. No pool, no playground. Restaurant is there but is closed .No shop for bread. No bikerental. No activities. Rats walking everywhere. Showers smell bad and not good clean. The owners scream all day what you can hear over the camping so no peace at all. The owner is insulting customers all day.. Treatment was bad and the lady at the desk was arrogant. One person was crazy and got arrested at the camping the owner just stood there and was laughing and filming it. Disgusting for words. I was shocked about this camping and their owners. Do not go there with your kids, just do not go there at all. It destroyed our holiday

• 4Melanie14-08-2017

Wij komen hier niet meer terug

• De ligging dichtbij Cannes, Nice en Monaco was voor ons perfect (met auto) maar de camping zelf ligt aan een drukke weg en dichtbij een pretpark/kermis. Dit park is in het hoogseizoen dagelijks tot half 2 's nachts open en tot die tijd hoor je gegil en de attracties.
    • Eigenaren zijn niet erg vriendelijk. Een slaapplek voor een nacht was onmogelijk, twee kon wel?? Plaats is plaats lijkt me, het opdringen van langer blijven vonden wij niet prettig.
    • Sanitair laat te wensen over. Er zijn wel toiletten (met vieze toiletbrillen) maar ook gaten in de grond. Erg verouderd dus. Douche was wel warm (af en toe even koud) en instelbaar (geen mengkraan)
    • 33 euro met kleine tent, 2 personen en een auto. Voor dat geld kun je een stuk mooier zitten.
    • Voor kinderen is er niets

Pluspunten: - Straat oversteken en je bent op een groot (keien)strand - Treinstation is aan de overkant van de weg, makkelijk om in aanliggende steden te komen

• 4Staat v/h sanitair
  • 4Ingrid Jansen06-08-2017

Vaker heel fijn gestaan maar dit keer....

Knorrig bij aankomst en heel moeilijk doen over een kampeerplek voor 1-2 nachten. Uiteindelijk een plekje gekregen. Zoals altijd een kleine tent, auto en 2 personen. De ochtend van het uitchecken hadden we opeens een grote tent en moesten we ipv 23 euro nu 29 euro betalen per nacht. We hebben een tentje waar we alleen maar in kunnen slapen. Het restaurant ernaast is een paar jaar dicht geweest. Daarvoor top! Nu het eerste seizoen van nieuwe uitbaters die het nog niet onder de knie hadden. De hamburger was koud en rauw en werd teruggebracht in zijn oude gesneden stukjes en was in de magnetron gedaan. 1 grote drap. Het was niet eetbaar meer en dit ook aangegeven. Uiteindelijk eindigde het gesprek met een razende tierende eigenaar en hebben wij alleen de drankjes en t voorgerecht betaald en zijn weggegaan. Nooit meer! Ondanks de fijne locatie bij Nice en het strand op loopafstand.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Miroslav Houdek22-11-2015

Byli jsme zde několikrát a vždy spokojeni

Kemp le Logis de la Brague je pro nás cenově dostupné ubytování těsně u moře. Velmin strategické místo pro výlety a pro večerní život - aquapark, lunapark, delfinárium atd.....

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 1jose 17-08-2014

désagréable

On a mal été accueilli aussi. Aucun respect et aucune gentillesse. Les toilettes et les douches sont sales, beaucoup de bruit car le camping est situé à côté de la route. Mais surtout le manque de respect de part du personnel de réception. Je vous recommende seulement en cas d'urgence. Moi Je suis parti une nuit d'avant, donc Vous pouvez évaluer la mer.... de camping que s'agit.

• 9Ambra Ceccarelli16-08-2014

RILASSANTE

SONO 16 ANNI CHE FACCIO LE MIE VACANZE AL CAMPING LE LOGIS DE LA BRAGUES, PREZZO OTTIMO, GESTIONE SERIA, MARE VICINO, OMBRA E TRANQUILLITA' OTTIME. ANCHE GLI AMICI CHE ERANO PASSATI A TROVARMI SONO TORNATI ANCHE GLI ANNI SUCCESSIVI. SONO STATI TUTTI SODDISFATTI

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Albert30-08-2013

Goed voor overnachting met camper/caravan,.

Goed voor overnachting met camper/caravan, maar niet meer dan dat. Sanitair is verouderd en veel last van mieren, taal is een bariere als je geen frans spreekt, maar ze zijn wel behulpzaam, en prijs is goed, en wat het beste van alles is, dat is dat het centraal dicht bij cannes/Nice/juan les pins ligt, en deze stadjes bruizen van energie, waardoor de centrale ligging van deze camping met de camper een goede keuze kan zijn, tevens erg dicht bij openbaar vervoer (trein) en strand. Als je niet veel eizen hebt, kan deze camping een goede keuze voor je zijn.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Alexander Dombrecht19-08-2013

NOOIT MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De slechtste camping ooit!!! Hadden een stacaravan gehuurd, extreem ontvriendelijke mensen. Zeer slecht restaurant, de winkel; het zijn echt dieven en overdatum producten. De stokbroden zijn volgens mij de resten van een bakkerij dat ze verkopen de dag erna!!! Heb bij het toekomen mijn auto onder een boom moeten parkeren, was redelijk vuil ervan, eens thuis krijg ik nu te horen dat mijn wagen moet herspoten worden!!! Is amper vier jaar oud!!!!! Was volledig door de lak gebrand! Ga nooit naar deze camping, is de slechtste ervaring ooit en ik ga elk jaar naar een camping. Waarom deze zelf nog drie sterren heeft weet ik niet. SCHANDALIG Deze camping ligt ook langs een grote baan, ENORM veel lawaai, ook 's nachts. Bazin en baas van de camping zijn zeer vriendelijk, tot op het moment dat je betaald hebt. Eens ze hun geld hebben zijn ze zo onvriendelijk dat ik er geen woorden voor heb....!!! AUB, ga nooit naar deze camping.

• 9Ingrid07-09-2012

2e ervaring geheel anders

Vorig jaar stonden we op een plek aan de weg en was het sanitair heel vies. Dit jaar stonden we op een soort afgescheiden stuk dicht bij het sanitair wat dit keer heel schoon was. Prima plek alleen mensen kunnen altijd zo over je plek lopen en dat was hier heel erg. Gewoon voor je neus als je een boekje zit te lezen om af te snijden naar het sanitair blok. De eigenaar gaf ons de tip voor de bus. De bus kost een euro enkele reis. Je stapt voor de camping op en aan het strand in Nice uit. We kwamen voor de 2e keer terug vanwege de locatie bij Nice. Het eten bij het restaurant naast de camping ging dit keer heel soepel. In een jaar tijd hebben ze hard gewerkt. Volgend jaar weer. Plek nummer goed onthouden!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3muller17-05-2012

plus jamais un camping pareil.

LE camping de la brague est situé à coté d'un canal jamais nettoyé et infesté de moustiques tigres. La mer est pas loin mais à cet endroit ça sent mauvais. Les sanitaires ne sont pas propres, ça sent mauvais. Le seul bon point ç'est marineland pas loin.

• 2Staat v/h sanitair

Camping Le Logis de la Brague info