Hotel Ibis Styles Antibes

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Antibes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Styles Antibes in het Nederlands

2007

Nice hotel

Lenaerts
1-8-2007

Nice hotel. All basic needs in the room for a good price. Staff is very friendly and helpful! Big shopping centre nearby (Carrefour).

You absolutely need a car because it's not in the centre and the public transport is insufficient, especially in the evening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Antibes in Antibes (Alpes Maritimes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Antibes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.