Camping Du Pylone

7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Antibes (Alpes Maritimes)

7Goed

• 7Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

Meer camping info

109 reviews over Camping Du Pylone

• 5van Duin13-10-2015

Niet voor herhaling vatbaar

Wat ons betreft hoeft het niet meer, zit kussen onder vlekken,vloer was dof na schoonmaken glom die weer,matras te dun voor wat zwaardere personen,dek bed vuil. tijdelijke loper vast gespijkerd was vuil en zat met ongedierte.Touroperator moet de caravans moderner maken en de caravans een kwart slag draaien dan voel jij je niet zo opgesloten en zal het parkeren van de auto makkelijker worden nu met die brede heggen is het geen doen met een wat grotere auto. Heggen inkorten tot 30 cm breed.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 9Kesselaer05-09-2015

Geweldig!

Leuke, nette centraal gelegen camping, nette faciliteiten op de camping, supermarkt, bakker, restaurant, zwembad. Stacaravan van Duma reizen was perfect, vanwege de hoge temperaturen ben je hier de hele dag buiten. Bij Duma reizen heb je ruim plek bij je stacaravan, je kunt je auto bij de stacaravan parkeren. De service van Nadine en Achilles van Duma reizen is perfect. Wij komenhier al jaren met veel plezier. Tip neem de trein, perfecte verbinding vanaf de camping naar Nice, Cannes, Monaco en Italie. Een dagkaart voor een gezin kost € 35,- wij zijn hiermee naar Ventigmili (Italie) gereisd en dit is super. Hou er rekening mee dat de wegen in het hoogseizoen overvol zijn. Nogmaals een aanrader zowel camping / Duma als trein.

• 7van Loon24-08-2015

Heerlijke vakantie

Via Touroperator. Pluspunten: heel veel steden te bezoeken met de relatief goedkope trein,camping en sanitaire ruimten zijn schoon, zeer ruime openingstijd van winkel en bakker, restaurant is goed en betaalbaar, mooie omgeving veel te doen, betaalbare prijs aan de Cote D'Azur Minpunten: caravan was zeer basic uitgerust (o.a. tuinmeubilair, bedden, keukengerei leefruimte buiten), wifi was matig waar we 100,- voor hadden betaald voor 2 weken, geboekte excursie ging niet door. Algemeen: veel Engelsen, Italianen en Fransen Samenvattend: wil je voor een redelijke prijs in het hoogseizoen naar de Cote D'Azur en stel je niet heel veel eisen aan de caravan (inrichting) en de leefruimte eromheen dan is een boeking op deze camping zeker aan te raden.

• 9Iny van Gerven23-08-2015

Heerlijk! Gastvrij!

Ben met mijn ( volwassen) dochter een week op Du Pylone geweest en heb een stacaravan gehuurd bij Duma. We hebben een heerlijke tijd gehad. Het was niet de eerste keer. De gastvrijheid van Nadine ,de excursies door Achilles en de centrale ligging in een prachtige omgeving doen ons terugkomen. Je kunt zowel de rust als de drukte opzoeken.Eenvoudige camping.Eenvoudige caravans, daardoor gunstig in prijs. Ze zijn echter schoon en al het benodigde is aanwezig. Winkeltje en bakker op camping zijn prima! Eten afhalen (pizza, friet,) ok! Restaurant vinden wij prima! We hebben ook zelf gekookt en zijn,in de omgeving, in leuke restaurantjes ,gaan eten. Wel veel Engelsen op de camping! Kortom : wij hebben genoten en komen terug!

• 8Dennis20-07-2015

Ligging, ligging en excursies

Deze camping zelf is niet veel bijzonders. Veel caravans die dicht op elkaar staan zodat je geen contact hebt met anderen. Naast dat het park dus vol en druk is, is er wel iedere avond een programma op het plein bij het restaurant. Wij hadden via touroperator een caravan gehuurd. Netjes en schoon, helemaal geen opmerkingen. Nadine uit Maastricht helpt je met al je vragen. De hoogtepunten van onze vakantie waren toch de excursies die we met Achilles gemaakt hebben. En ja, deze zijn niet altijd goedkoop, maar zeker iedere cent waard! Wij zijn naar de vuurwerkshow in Cannes, markt in Italië en met de speedboot naar een eilandje geweest. Vooral deze laatste is zeker de moeite waard! Dan nog even over de camping. Je loopt de camping uit en binnen 10 minuten zit je op het kiezelstrand. De pizza's op de camping zijn goed, het restaurant wat minder. Wel iedere dag verse broodjes natuurlijk. Nadine kan je eventueel tips geven over restaurants in de omgeving. Wij hebben een topvakantie gehad!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Smeets17-09-2014

Staat voor de komende jaren in de planning!!!

Caravans bij Camping Du Pylone zien er misschien oud uit, maar zijn proper en gemoderniseerd van binnen. Duma is een vriendelijke organisatie die ook rekening houden met de jongsten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Danielle Van Alphen01-09-2014

prachtige omgeving

Eenvoudige camping, maar prima uitvalsbasis naar mooie steden als Nice, Monaco, Ventemiglia. Wij zijn met het vliegtuig gekomen, hadden transfer via camping. 5 min van de camping zit het bus/treinstation, met de trein alles makkelijk te bereiken voor niet al teveel geld (35 euro familiedagkaart voor 2 volw. En 2 kinderen (11 en 15 ) kun je heel de dag onbeperkt heen en weer reizen! Kiezelstrand op 5 min van camping is heerlijk daar met een luchtbedje lig je prima! Nadine van touroperator is een vrolijke lieve meid die je overal bij helpt. Caravan is zeer eenvoudig maar daar is de prijs dan ook naar. Er zit een heerlijke bakker met heel veel lekkere dingen. We vonden het terras wel engels georiënteerd en ook vrij duur. Elke avond entertainment daar zeker geen slechte! ! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn zeker nog niet uitgekeken op dit stukje Frankrijk.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7geerkevandersteen26-07-2014

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Fijne vakantie gehad. Eenvoudige camping, Prima uitvalsbasis maar niet echt gericht op kleine kinderen. Dumas team is prima en bieden leuke uitstapjes. Achter de camping was een grote kermis en een Marinepark en nog meer leuke dingen op loopafstand. En overal in de omgeving zijn leuke strandjes te vinden. Nadeel van hoogseizoen is wel de drukte op de kustwegen als je met de auto gaat.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Rabia21-07-2014

Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar als je een stacaravan hebt en geen moeite hebt om een stukje te rijden voor een zandstrand. Sanitairvoorzieningen laten te wensen over en voor het zwembad, dat niet zo veel voorstelt, moet je 2 euro per keer/p.p. betalen. Goede horeca gelegenheden. Goede bakker en pizzeria op de camping. Duma reizen begeleiding en klantvriendelijkheid (is waar wij de caravan geboekt hadden) is zeer goed. Aardige mensen die leuke dagjes uit organiseren.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 7C.Ruhl08-07-2014

Fantastische vakantie

Voor de 2x maal een heerlijke vakantie gehad met DUMA REIZEN. De klantvriendelijkheid van Nadine en Archilles was weer voortreffelijk, alsook de diverse excursies. Beslist komen wij weer terug. Hetty en Cock Ruhl

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014