Camping Les Auches

Camping Les Auches
8,8

4 reviews over Camping Les Auches in het Nederlands

Een fijn aangepast chalet op een prachtige locatie !

mooie ruime camping, fijn zwembad. sanitair niet heel schoon. heel aardige behulpzame eigenaren met heerlijke pizza's!

Prima camping, jammer van het sanitair

Derk
      18-8-2017

Mooi gelegen camping met fijn zwembad. Ruime plaatsen met schaduw en/of zon. Jammer dat het sanitair matig is en onvoldoende wordt schoongemaakt. Als dat op peil zou worden gebracht, dan is dit een uitstekende camping.

Oude reviews (archief)

Prima camping in de bergen

Okkie
      30-7-2013

Les Auches is gewoon een prima camping. De plekken zijn niet heel ruim, maar wel mooi gelegen met (vaak) een mooi uitzicht op de omliggende bergen. Het sanitair is simpel, toiletten mogen opgeknapt worden. Het is wel schoon. Zwembad is een groot pluspunt, net als het barretje waar je wat simpels kan eten en 's ochtends je brood kan halen. Vanaf de camping loop je zo naar Ancelle toe en kan je lekker wandelen. De leuke stad Gap ligt op 20 minuten afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Auches in Ancelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Auches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Auches scoort een 8.79 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: