Reviews over Althen des Paluds

Leuk charmant hotel. Voor herhaling vatbaar

Gilleke00,
    27-10-2016

Kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel.

Kamers klein en wat ouderwets ingericht, maar heel proper. Er is ook airco, wat nodig is want het was heel erg warm. Het water in het zwembad was erg koud, maar eens je erin zat viel het allemaal wel mee. Het zwembad kan wel wat verfraaiing gebruiken.

Het ontbijt was heel lekker. Elke morgen stokbrood, croissants en chocoladekoeken. Er was ook kaas, salami en ham. Er was ook confituur en choco. Voor iedereen wat wils eigenlijk. Als je bv een omelet wilde moest je bijbetalen, maar je had het eigenlijk niet nodig want er was keuze genoeg.

Ook het avondeten was heerlijk. 3 gangen waaruit je elke avond kon kiezen (telkens 3 verschillende keuzes per gang en elke avond iets anders). De wijn heel lekker en niet erg duur.

Het was er erg rustig. We gaan zeker nog terug.

Wij gaan zeker niet terug

Diane,
    26-6-2016

Ontbijt heel pover, indien men charcuterie of eitje wil dient men bij te betalen.Verouderde kamers, geen parasols aan het zwembad.

Avondeten wel heel lekker.

Goed gelegen

Laermans,
    30-7-2014

Afgelegen en rustig. Niet veel te beleven in het dorpje. Hotel werd al deels opgeknapt. Eten heel lekker, in halfpension telkens keuze uit drie voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Wijnkaart voldoende keuze. Ontbijt voldoende, vers stokbrood, eitjes, fruit, yoghourt, kaas, fruitsap, koffie, thee, ...

Hotel om tot rust te komen

Gerry,
    7-8-2011

Hotel met grote tuin en goed zwembad waar je je thuis voelt. Restaurant met terras voor ontbijt en diner. Diner van zeer goede kwaliteit. Wijn vanaf 12,75. Voor herhaling vatbaar vanwege de gunstige ligging in de Provence.

Heel mooi hotel met zeer goede keuken

VERSCHUEREN,
    2-8-2006

Heel mooi hotel met zeer goede keuken. Vanuit deze plaats is bijna heel de provence makkelijk te bereiken.

Althen des Paluds scoort een 4,5 uit 10, op basis van 2 reviews