Hotel Château de la Pioline ****

Hotel Château de la Pioline ****

Hotel Château de la Pioline

We hebben een aantal aanbieders voor Château de la Pioline voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Château de la Pioline in het Nederlands

Mooi ,maar niet af.

Freddy Matthee, 8-9-2008

We hadden een suite: kamer 31 (hele vleugel): mooi, ruim, twee flatscreens, alle luxe. Voor een suiteprijs mochten de details toch wat beter afgewerkt zijn: defecte lamp op badkamer, wc-bril los, geen prijslijst van minibar, ... In het restaurant (3 keer avondeten) mist men duidelijk een maître. De bediening was vriendelijk maar onprofessioneel.

Achter een industrieterrein gelegen maar verrassend rustig. Zeer rustige, mooie en schone kamers. Het kasteel zelf is hier en daar wat verwaarloosd. Aanrader wanneer het een aanbieding is, anders te duur.

Goed hotel top eten

Arie, 6-11-2006

Goed hotel top eten. Prijs-kwaliteit is ver te zoeken, veel te duur !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château de la Pioline in Aix-en-Provence (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château de la Pioline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Château de la Pioline scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: