Camping Chantecler

17 reviews over Camping Chantecler in het Nederlands

Wel okay

R Zaal
18-6-2019

Wat verouderde camping. Kan wel nnaar aix lopen (30 minuten) en marseille rijden (30 minuten). Wij hadden een stacaravan gehuurd maar die was wel echt gedateerd. Douche viel uit elkaar en bed was helemaal doorgezakt. Ook niet helemaal proper (te krijgen). In de buurt kqn je een mooi rondje fietsen (race) rondom mt victoire die kan je ook op lopen. Erg mooi. Camping verder niets bijzonders. Wij kamperen al 15 jaar maar zeker geen 4 sterren. Maximaal 3. We zijn ook de toiletgebouwen even ingelopenen die zien er wel netjes uit. De kampeerplaatsen ook, redelijk ruim. Het zwembad is erg fris (tegen koud aan). Verder waren wij aan het begin van het seizoen en dat was merkbaar, lang niet alles was in orde, zelfs de frietjes waren op een gegeven moment op. Al met al best okay, maar zou echt een hele mooie camping kunnen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Prima camping aan de rand van de stad

Jacques
17-9-2017

Mooi zwembad. Goed sanitair,. Altijd warm water. Kleine pizzeria met afhaal. Heel vriendelijke medewerkers. Veel te lage waardering. Veel rustiger dan andere camping in Aix. Mooie rustige camping in de natuur.

Prima camping voor bezoek aan Aix En Provence.

opmodok
6-6-2017

Deze camping is er vlakbij en heeft een veel te lage waardering. Het is een prima stadscamping met mooi zwembad en prima schoon sanitair, waar we zeer welkom waren. Vlakbij zit een winkelcentrum(pje). Brood is 's morgens verkrijgbaar in het restaurant. Het centrum van Aix En Provence is prima lopend te bereiken.

Gereisd Met partner in mei 2017

Heel fijne en rustige camping

Jan
30-5-2017

Deze camping ligt op loopafstand van het centrum, maar het is niettemin zeker 20 à 25 minuten lopen. De camping ligt tegen een helling maar de plaatsen zijn redelijk vlak (terrassen). De plaatsen zijn niet heel ruim maar genoeg voor auto+caravan en ook nog wat zitruimte. Ondergrond gras. Je mag zelf een plaats uitzoeken. Wel tevoren opletten als je electriciteit wilt want het aantal aansluitingen correspondeert niet overal met het aantal plaatsen. Zeer vriendelijke ontvangst. Sanitair prima. Enkele watertappunten waren defect/niet in gebruik. Camping afgesloten met slagbomen.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie, rustige camping

Ton
31-7-2016

Prachtig gelegen aan rand van de stad. Met fiets is centrum snel bereikbaar. Ook OV (bus) vlak bij camping. Mooi zwembad. Goed restaurant met mooi terras.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel fijne camping

Frans
28-8-2015

rustige ruime camping vlakbij Aix. Net sanitair en klein winkelcentrum nabij

Gereisd Met partner in juli 2015

matig !

RR
12-9-2013

Weinig aantrekkelijke massacamping Onthaaldames overwerkt ? Twee vragen stellen is er één te veel. Ze vragen 8 euro voor 1 dag wifi; ze mogen hem houden! Ons sanitair stond gedeeltelijk onder water door een defekte douche-afloop. Toen we 4 dagen later weggingen nog altijd... En je scheren bij de W.C.'s, gezellig is anders.

Gereisd Met partner in augustus 2013

prima stadscamping in buitenwijk

juwelsje
9-11-2011

Prima centaal gelegen. Vlakbjj OV- bus (5 min.lopen- of kruipen) 6 a 7 halte''s en je bent in Aix. Kleine winkeltjes bij bushalte. prima en niet zeuren over de prijzen. Valt mee AH prisselling mooi ebakker slager en kleine super en anders lekker thuis blijven. Zwembad verrassend mooi en hoog gelegen met in de middag nog laat zon. Sanitair zozo maar ja blijft het 'la douce france'. Voor een 'STADSCAMPING" prima in orde. personeel tijdens onsv erblif aardig.

Gereisd Met partner in september 2011

verdient geen 4 sterren

Engelen
19-8-2011

Wij zijn 1 nacht gebleven op de camping. Misschien was dit ooit een 4 sterren camping, maar nu echt niet meer. Terrassencamping met smalle paadjes omhoog(niet gunsitg voor grote campers) Klein zwembad, bovenaan de camping. Eenvoudig sanitair. Alleen een restaurantje(langs toiletgebouw, waar je ook het chemisch toilet kunt leeg maken) geen winkeltje. Geen vertier voor de kinderen. 's Avonds was er geen straatverlichting, alles was erg donker.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

lekker dicht bij het centrum en toch stil

astridderksen
7-8-2011

redelijk ruime priveplekken, sanitair wat verouderd maar schoon, broodjes bestellen bij het retaurant dan liggen ze de volgende morgen voor je klaar, kleine buurtwinkeltjes op loopafstand, goed zwembad, centrum van aix dichtbij, (fietsend te doen) foto's toevoegen lukt helaas niet omdat die meer zijn dan 5 mb

Gereisd Met partner in juli 2011

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chantecler in Aix-en-Provence (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chantecler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.