Géén boekingskosten

Arc en Ciel

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurAix-en-Provence (Bouche du Rhone)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Arc en Ciel voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 91 reviews

Meer camping info

91 Reviews over Arc en Ciel

• 8Marielle12-06-2022

Kleine schone camping

Prima camping om Ais en Provence te bezoeken. Groen, klwinachalig, mooi zwwmbad sanitair prima in orde en schoon. Geen fedoe met douchemunten. Er loopt een riviertje over campingterrein met verval dat hoor je dus wel in je tent. Daarnaast ligt het bij de autoweg A8. Hoor je goed, zeker in een tent, in caravan of camper zal dat minder zijn. Mijn man had er geen last van ik wel. Voor enkele dagen deze camping zeker aanrader! Honden welkom, naast de camping uitlaatgelegenheid waarbij de hond ook lekker in water kan afkoelen!

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Michels10-08-2021

2 superleuke dagen gehad

Camping ligt aan een drukke doorgangsweg. Camping duidelijk zichtbaar. Kleine wachtplaats voor als je met caravan bent. Reserveren was niet mogelijk. Dus op de bonnefooi. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangst door beide dames,en geen gedoe met corona. Eerst eens lekker installeren is het motto de rest komt wel. Konden kiezen uit 2 plekken. Prachtig oude Camping vol met bijzondere planten en bomen. Gedateerd sanitair maar schoon en lekker warm water. Stokbrood op bestelling. 'S nachts hoorde je de weg best goed. Kinderen in de tent beter dan wij in caravan. Wel een superfijn ontspannen sfeertje op de camping.. prima voor een paar dagen om lekker tot rust te komen. Zwembad is naar wens, niets bijzonders. Jammer dat er geen klein terrasje op barretje op de camping is voor een wijntje en pilsje. Voor de rest een dikke voldoende.

• 7Danielle24-06-2021

Schone camping!

Leuke camping om Aix te bezoeken, fijn zwembad om af te koelen. Geen camping om een week te staan, maar voor 1-2 dagen erg leuk! Met elektrische fiets kun je de stad bezoeken, gewone fiets is wel een klim.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Camping aan de rand van de stad.02-12-2017

Camping vierl tegen

Net naasr en onder de autotoute ligt deze camping , klein 50 plaatsen , best geschikt voor campers , als je met caravan bent moet je gelijk van de weg de camping op , en als er geen plaats is , is het moeilijk om te keren. Doordat hij vlak onder de autoroute l ligt , is er een constante geluidshinder, die op den duur erg irritant wordt. Voordeel, gratis goede snelle wifi. Sanitair uitermate goed onderhouden , weinig plaatseen voor schotel tv Ontvangst. In de buurt bakker en levensmiddelen. Als je de camping verlaat met caravan moet je geluk hebben dat je voorrang krijgt, anders kan het lang duren . Want de route nat. Loopt er vlak langs .

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Uli und Heike18-09-2017

Jederzeit wieder. Absolut zu empfehlen

Super familiäre Atmosphäre. Extrem saubere und schöne Sanitäre Anlagen. Stadt sogar zu Fuß zu erreichen. Haben uns rundum wohl gefühlt. Danke und Merci.

• 5Jacques17-09-2017

Stadscamping gelegen aan de snelweg

Veel te hoge waardering voor deze camping gelegen aan de snelweg en route national. Veel geluidshinder. We zijn na 2 dagen vertrokken naar elders in Aix. Personeel/eigenaren reageerden daar niet professioneel op.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Isa07-08-2017

Mooie camping voor alle doelgroepen

Voor 3 nachtjes hebben we op deze mooie camping gestaan. We waren blij verrast! Een schoon sanitair en zwembad is voor ons echt een prioriteit. Gelukkig is dat voor deze camping ook zo! Super mooi zwembad en schoon sanitair! De ligging is ideaal, verschillende grote (kust)steden op ongeveer één uur afstand rijden, je kan er alle kanten op. En niet te vergeten de stad aix en provence! Vriendelijke campingeigenaren. Gezinnen met kinderen stonden op de camping, echtparen die van hun pensioen genieten, en voor ons twintigers was het ook een fijne camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Sonja van de Pol18-05-2017

Een aanrader!

Zeer goed verzorgde camping. Met bloemen. Leuke dames die alkes regelen. Loop- en fietsafstand van het centrum, maar ook de bus voor de deur, meerdere keren per uur. Benodigde winkels net buiten de poort.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Sandra en Dave03-05-2017

Verrassrnde charmecamping!!

Wij gingen niet gepland naar Arc en Ciel omdat het weer op onze oorspronkelijke route tegenviel. In Aix-en-Provence bleek het weer het best te zijn. De camping is met de caravan makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg. Verrassend was dat eenmaal op de camping je niets meer hoorde en zag van de snelweg en je je midden in de natuur waande. In de omgeving kun je heerlijk wandelen langs een rivier en ook lopend de leuke stad bezoeken we zij zelfs een dagje naar de kustplasts Cassis geweest wat het bezoeken zeker de moeite waard is. De vriendelijke campingeigenaren gaven ons goede tips en hebben het bezoek aan deze camping zeer aangenaam gemaakt voor ons! Sanitair was goed..wc brillen, toiletpapier en zeepdispensers allemaal voorradig! Lekker heet douche en afwaswater! Wij komen zeker een keer terug!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar